Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 323 2004. אני רוצה להשקיע במערכת טובה ואיכותית מי שמבין ויכול להמליץ אודה לו מאוד

אחוריים 6*9 קדמיים 5*7 ודלתות אחוריות 5.25 . אין לי מגבר. רדיו דיסק פיוניר 6050UB

תקציב 3000. עד היום היו לי רמקולים JBL שהם מאוד טובים איכות שמיעה מצויינת. חשבתי לקנות דגם יותר חדש שלהם. אבל אמרתי נשמע מה יש לאנשים להציע אולי נכיר דגמים יותר טובים. תודה מראש לעוזרים

בסכום הזה אני צריך שישה רמקולים....ואם צריך אז גם מגבר. התקציב גמיש. מה שחשוב לי זה איכות טובה

 

פורסם

1. למה אתה צריך כל כך הרבה רמקולים ? :-)

2. איזה מוסיקה אתה שומע ?

3. עד כמה התקציב גמיש ?

4. האם התקציב כולל חיווט והתקנה ?

5. האם עברת על ה FAQ בחיפוס נושאים דומים ?

 

8)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

לא מצאתי נושאים דומים .... אני לא צריך סאב 6 רמקולים נותנים לי מספיק סאב . המחיר כולל חיווט . המחיר גמיש עד 4000 . אני שומע מוזיקה לועזית בעיקר כגון סלין דיון או וויטני היוסטון ולפעמים גם טרנסים.

נ.ב אני מרכיב את הציוד כך שלא צריך לשלם על הרכבה . המחיר נטו לחלקים

פורסם

זה שיש לך 6 רמקולים, לא אומר שאתה לא צריך סאב. כי את התדרים הנמוכים אותם סאבוופר מפיק, שום רמקול אחר לא יפיק לך - גם אם יהיו לך שבעת אלפים שש מאות ארבעים ואחד רמקולים קטנים.

 

רמקולים שקצת מתקרבים ליכולת הסאב מבחינת הפקת תדרים הם ה6X9, בגלל שטח הממברנה הגדול יותר שלהם.

 

יש הרבה שמות טובים. מי אמר שתאהב את גוון הסאונד שלהם?

אולי כדאי שתתחיל מהמפגש אודיו הקרוב ביום שבת. תוכל להתרשם מהסאונד של שמות כמו מורל, הרץ, פוקאל וכו'.

פורסם

לדעתי מיותר 6 רמקולים את ה-2 רמקולים בדלתות האחוריות אתה לא צריך

מה שאתה צריך זה 6\9 איכותי על המגש האחורי ובניה לקומפוננט 6.5 אינץ במקום המקום

המיועד ל5X7 שיש לך בדלתות הקדמיות הקומפוננט ישמע הרבה יותר טוב מרמקול 5X7 רגיל.

ולכול זה לחבר מגבר 4 ערוצים.

4000 שח זה תקציב יותר ממכובד ולדעתי אפילו מופרז אפשר לצאת עם הרבה

פחות כסף ובאיכות מעולה.

אני הייתי ממליץ לך על :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=31292

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=411528

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=416544

×
×
  • תוכן חדש...