Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיטרואן XM במצב טוב (אבל ממש טוב) עלתה לפני שנה 60 אלף שקל(!)

לפני כמה חודשים חבר חיפש רכב כזה והוא מצא אחת בתל אביב רכב במצב טוב מאוד ב-55 אלף ש"ח.

 

הוא אמר שכל ה-XM שנמכרו אז ביד 2 היו במצב ממש לא טוב ונדרשו להכנס למוסך מיד אחרי הקניה (או כמעט). בקיצור רכב זול יעלה ביוקר.

פורסם

נראה לי שאתה חי בסרט, ב 20-25K אפשר למצוא אחלה רכב באיזור שנת 97. מעל זה (עד 99) אפשר להגיע עד 35K, אבל 55K? או שזה אקזמפלר שמור בצורה מטורפת או שהבעלים שכח לצאת להפסקה מהסרט שהוא חי בו.

בריאות לכולם!

פורסם
נראה לי שאתה חי בסרט, ב 20-25K אפשר למצוא אחלה רכב באיזור שנת 97. מעל זה (עד 99) אפשר להגיע עד 35K, אבל 55K? או שזה אקזמפלר שמור בצורה מטורפת או שהבעלים שכח לצאת להפסקה מהסרט שהוא חי בו.

 

תשמע סיפור,

ה BX שלי עברה טיפול קטן לפני טסט במוסך השלושה בחדרה. שאלתי אותו בצחוק אם חוץ מ BX וקסנטיות , הוא מטפל גם ב XM.

והוא ענה לי ברצינות , יש לו לקוח בן 70 + , בעל XM , הכל תקין ועובד, כל פעם שהוא בא למוסך , שמים לו רק חלקים מקוריים , לא עושים מעקפים כשהמזגן לא עובד, ולא מביאים כלום מפירוקיות.

אנשים הציעו לבחור מחירון + 15 , והוא לא מוכן למכור את הרכב.

אתה יכול לאמת את מה שאמרתי , תרים טלפון, בקש לדבר עם אלכס, ותשאל אותו .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
נראה לי שאתה חי בסרט, ב 20-25K אפשר למצוא אחלה רכב באיזור שנת 97. מעל זה (עד 99) אפשר להגיע עד 35K, אבל 55K? או שזה אקזמפלר שמור בצורה מטורפת או שהבעלים שכח לצאת להפסקה מהסרט שהוא חי בו.

 

 

זה המחיר שדרשו.

הרכב שחבר ראה, לא יודע אם קנו אותו או לא. אבל הרכב שאני ואבי ראינו (60K) מכרו לאחר כשלושה חודשים שהוא פורסם למכירה ב-58K.

אבל הרכב הזה היה במצב כמו רכב חדש, ממש כאילו רק יצא מלובינסקי (ואולי אפילו יותר טוב).

לצערי אני לא יודע מה עלה בגורלו.

כמו שכתבתי רכב, במצב מעולה יעלה הרבה אבל הוא יהיה שווה את זה ורכב שיהיה זול יעלה בסופו של דבר ביוקר. אני לא יודע, אולי אפשר לקנות רכב טוב ב-25K אבל אני לא ראיתי רכב במצב טוב כמו אותו XM שראיתי לפני שנתיים.

פורסם

מתי זה היה, אם אפשר לשאול?

אני עוקב אחרי מודעות המכירה של XM בחודשים האחרונים. שום דבר לא פורסם ברמות מחיר כאלה.

 

מה שפורסם לא נמכר לאורך הרבה-הרבה-הרבה זמן.

פורסם
מתי זה היה, אם אפשר לשאול?

אני עוקב אחרי מודעות המכירה של XM בחודשים האחרונים. שום דבר לא פורסם ברמות מחיר כאלה.

 

מה שפורסם לא נמכר לאורך הרבה-הרבה-הרבה זמן.

 

 

כמו שכתבתי- הרכב שאני ואבי ראינו היה בערך לפני שנתיים.

הרכב שחבר שלי ראה בתל אביב ב-55K ש"ח היה לפני כ-3 חודשים אולי 4 לכל היותר (לא לתפוס במילה). אם מישהו מעונין אני אשאל בהזדמנות.

 

ארנון,

ביד 2 יש XM שנמכרו לאחר חודשים רבים ואחד כשנה.

או שלא הבנתי נכון את מה שאתה אומר?

פורסם

אוקיי, בוא נפריד.

אתה ראית מכונית לפני שנתיים פלוס\מינוס. אין לי מושג מה היה אז מחיר המחירון, ובאיזה מצב היתה המכונית.

חבר שלך ראה מכונית לפני מספר חודשים, ביקשו עליה יותר מ- 50,000 ש"ח ואין לך מושג אם קיבלו.

 

אני משער במידה גבוה (מאוד) של בטחון שלא קיבלו. ספק אם קיבלו חצי.

פורסם

אולי אם הרכב באמת במצב שמור כמו שאמרתם וגם אז, רק אם מצאו משוגע לסיטרואן שיאמין שמצב הרכב באמת כזה טוב, וגם אז אני לא משוכנע.

בריאות לכולם!

פורסם

בחודש אוגוסט 2007 עמדה למכירה XM של מנהל בכיר בבנה"פ לשעבר שאת שמו נשמיט (שבזמנו היו בבעלותו גם C6 וXM נוספת). היא הייתה מודל 99, לבנה, 3.0, מושבי עור שחורים, יד ראשונה עם ק"מ נמוך במיוחד.

הרכב חנה דרך קבע עם שלט למכירה מול בית החייל בת"א. על הרכב ביקשו מעל המחירון בעקביות לפחות למשך החודש שעקבתי אחריה, ובהמשך נעלמה משם.

אני מעריך שנמכרה במחיר לא רחוק מהמחירון.

אגב, גם כשמכרתי את שלי, אי שם בשנת 2003 כמדומני, קיבלתי מחירון מלא.

HFturbo

פורסם

את הרכב שחנה מול בית החייל ראיתי גם אני.

 

נדמה לי שהייתה מודל 98 ולא 99. על השלט בחלון היה רשום 60000 ק"מ.

 

יפהפיה אמיתית, חיצונית לפחות נראתה במצב חדש לגמרי.

 

 

פורסם

ארנון , אפשר לדעת מה חסר לך ב- C5 שאתה מצפה למצוא ב XM ?

חוץ כמובן ממראה , ואם ההבדל היחיד לטובתה הוא מראה , האם זה כשלעצמו שווה את הטרחה והמרורים העתידיים ?

פורסם
ארנון , אפשר לדעת מה חסר לך ב- C5 שאתה מצפה למצוא ב XM ?

חוץ כמובן ממראה , ואם ההבדל היחיד לטובתה הוא מראה , האם זה כשלעצמו שווה את הטרחה והמרורים העתידיים ?

 

אני מאמין שמבחינה פונקציונלית לא חסר דבר ב-C5, אבל ה-XM לפחות לדעתי נחשבת לקלאסיקה מודרנית ואני מאמין שהרצון להשיג נובע מהלב ולא מהראש.


×
×
  • תוכן חדש...