Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היתי מעוניין לדעת

מה צריך כדי להחליף גירים

מבחינת העלות והחלקים וכל מה שבינהם

בעצם אני מעוניין לדעת בכל התהליך

 

אני לא מעוניין לקנות מצובישי ידני אני מבסוט ממה שיש לי רק שהיתי מעניין לשנות גיר

 

תודה אפי..

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיף למצוא רכב זהה שעבר תאונה ולקחת את כל החלקים שצריך ומה שנשאר למכור לברזל.

פרויקט כזה יעבור בקלות את ה-10K ש"ח. רשימת קניות:

פלייוויל

פלסטיקה בתא הנוסעים

דוושות

כבל קלאץ'

קלאץ'

ציריות (ברוב הרכבים הם שונות מאוטומט לידני)

גיר ידני כמובן

תושבת גיר (במידה והיא שונה מהאוטומט)

 

מקווה שלא שכחתי כלום,

שיהיה בהצלחה.

פורסם
שלום

היתי מעוניין לדעת

מה צריך כדי להחליף גירים

מבחינת העלות והחלקים וכל מה שבינהם

בעצם אני מעוניין לדעת בכל התהליך

 

אני לא מעוניין לקנות מצובישי ידני אני מבסוט ממה שיש לי רק שהיתי מעניין לשנות גיר

 

תודה אפי..

 

קודם כל, לפני כל התהליך הזה שאתה הולך לבצע הייתי ממליץ לך למצוא בעל מקצוע שבכלל יסכים לעשות ההסבה הזאת, וגם ממולץ שיהיה בעל מקצוע שיודע את העבודה.

 

אחרי זה , תתחיל לחפש בפרוקיות מכונית כזאתי ידנית שעברה תאונה ואז תקנה אותה קומפלט.

פורסם

זה אין בעיה ,לא חסר רכבים כאלה

השאלה היא כמה בעל מקצוע יקח על עבודה כזאת

בטוח שלא 8 אלף

פורסם

המחיר משתנה מבעל מקצוע לבעל מקצוע. אמרתי לך יש כאלה שבשבילם זה "כאב ראש עצבני" ולא יסכימו לבצע כזה פרוייקט לא משנה בכמה כסף.

 

אני מציע לך אחרי שאתה מסכם עם בעל מקצוע תיפתח את הספר גלגלים שיש בו כמעט את כל הפרוקיות בארץ ותתחיל לעבור פרוקיה פרוקיה. אין לך כל כך הרבה מה להפסיד.

 

יוגב

פורסם

פרויקט כזה יעבור בקלות את ה-10K ש"ח.

 

קצת נסחפת 10K, אבל ל5K מגיע בכיף חוץ מזה שזה הרבה עבודה וכאב ראש רציני,

ובעל מקצוע יקח בין 1K-2K על העבודה.

פורסם

אלדין תודה ,עכשיו זה נשמע יותר הגיוני :)

ושי אני אוהב את הרכב הנוכחי אין לי איתו בעיות כל שהם חוץ מזה שהוא אוהב לשתות

אז אני יעדיף להשקיע את ה 5 אלף האלה אבל אני יודע שחוץ מזה אין לי בעיות כל שהם

ובלי קשר אני אוהב הרפתקאות :)

פורסם

נמכרו הרבה כאלה ידניות, קשה לי להאמין שלא תמצא אחת במצב טוב.

אתה עוד לא יודע למה אתה נכנס.הרבה אבל הרבה כאבי ראש.

פורסם

כמו שנאמר ברכב הזה תגיע להשקעה של 5K.

וכמו שאמרת, אם אתה אוהב את הרכב שלך ואין לך בעיות איתו ,

אל תחשוב פעמיים ותעשה את ההסבה .

אחרי הכל הגיר אוט' מסרס לך את המנוע, אתה תרגיש בהבדל לאחר הסבה לידני.

אבל קצת פרטים אל הרכב שלך יוכלו לעזור, איזה יד, קילומטראז עבר תאונות?

אולי בכל זאת עדיף למכור ולקנות אחת ידנית תלוי בנתונים.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
קצת נסחפת 10K, אבל ל5K מגיע בכיף חוץ מזה שזה הרבה עבודה וכאב ראש רציני,

ובעל מקצוע יקח בין 1K-2K על העבודה.

 

כמה פרויקטים כאלה אתה בצעת בחיים שלך?

אני כבר הסבתי פעם רכב מאוטומט לידני (אומנם הוא היה הנעה אחורית שזה יותר קל כי אין את ההתעסקות עם הציריות) ואני עכשיו באמצע הפרויקט השני.

אני כבר לקחתי בחשבון את כל האלמנטים שיוסיפו לו בדרך (תושבת גיר, שמן גיר, קלאץ, שיפוץ ציריות וכו').

ברור שאפשר לסיים את הפרויקט ב-5K ש"ח אבל גם העבודה תראה ככה.

אם כבר פרקת גיר לא כדאי להחליף לקלאץ חדש? רוב הסיכויים ברכב שעבר תאונה שהציריות לא יהיו במצב טוב ולכן לקחת בחשבון שיפוץ שלהם. הגיר כבר נמצא מחוץ לאוטו, לא תחליף לו על הדרך מחזירי שמן/מיסבים?

לעשות עבודה כמו חאפר זה כולם יודעים. אבל אם עוד חודש הגיר ינזל לו והוא יצטרך לשלם עוד פעם את הפו"ה בגלל שהוא חסך על מחזיר שמן שעולה 20 ש"ח זה סתם בזבוז מבחינתי.

בוא נתחיל מזה שתנסה לקנות רכב בפחות מ-3K ש"ח שיהיה לו את כל החלקים שאתה צריך (אני אתן לך רמז, הפירוקיות לא אוהבות למכור רכב שלם, במיוחד לא עם מנוע וגיר שבדרך כלל יוצאים מהאוטו ברגע שהוא נכנס למגרש מכיוון שזה החלק הכי יקר). אח"כ תמשיך בלמצוא מישהו שיעשה לך את העבודה בפחות מ-2K ש"ח (קשה לי להאמין שתמצא מישהו כזה אלא אם כן אתה נוסע לטירה/כפר קאסם).

לזרוק מחירים מגוחכים באוויר זה גם אני יודע לעשות אבל מה לעשות שיש פה אנשים שמדברים מניסיון ואנשים שעשו את ההסבות האלה דרך המקלדת והאינטרנט בבית.


×
×
  • תוכן חדש...