Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אם תקנה אחת מפירוק במחיר של 2000 שקל קשה לי להאמין שתמצא, אל תשכח שיש לך עבודה משולשת, לכן המחיר מזנק ל 10 אלף שקל, למה? יש לך לגרור את האוטו לבעל מקצוע שיפרק את החלקים האלו מהרכב הידני, יש לך לקנות תושבות, ציריות, קלאץ וכבל קלאץ חדשים, תיהיה בטוח שהחלקים של רכב בן 15 שעמב בפרוקיה כמה שנים בטוח שכבר לא חדשים ועשו את העבודה שלהם.

ו... יש לך גם לפרק את החלקים מהרכב שלך, עליו אתה רוצה לעשות את הפרויקט, לפרק את הגיר, והמחשב, והציריות, והפלסטיקים, ותושבות, והמון עבודה עוד לפני שהתחלת בכלל להרכיב ונטיל.

אחר כך יש לך להרכיב את החלקים הידנים ברכב שלך, ואל תשכח שזו גם עבודה לא קטנה.

וכמובן להיפטר מהלאנסר שקנית בפרוקיה, ועזוב את זה לך תדע בכלל שהגיר תקין? מי נותן לך אחריות?

בקיצור ידידי המלומד בפחות מ 1000$ יש לך לאנסר ידנית 93.

יחד עם השקעה של קלאץ, כבל ותושבות לא תגיע אפילו ל 6000 שקל ויש לך אוטו ידני מקורי (חשוב לציין) שנוסע.

ואת שלך תוכל למכור במחיר דומה ולקחת איך מה שיקר לך שם, אם זה ג'אנטים מערכת g.p.s וכדומה.

אז תחשוב להוציא 10 אלף וזה גם לא יהיה מקורי, או להוציא 3000 שקל אחרי שמכרת את שלך ועשית יישור קו רציני ללאנסר הידנית.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השירשור יש לי בשבילך לנסר ידנית ,אתמול הלך המנוע אם תרצה את כולה לחלקים במחיר טוב רק תגיד.

 

במידה וכן, אנא עברו לה"פ.בגירה.


×
×
  • תוכן חדש...