Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיף למצוא רכב זהה שעבר תאונה ולקחת את כל החלקים שצריך ומה שנשאר למכור לברזל.

פרויקט כזה יעבור בקלות את ה-10K ש"ח. רשימת קניות:

פלייוויל

פלסטיקה בתא הנוסעים

דוושות

כבל קלאץ'

קלאץ'

ציריות (ברוב הרכבים הם שונות מאוטומט לידני)

גיר ידני כמובן

תושבת גיר (במידה והיא שונה מהאוטומט)

 

מקווה שלא שכחתי כלום,

שיהיה בהצלחה.

 

אם מדובר "בסופר" לנסר, המצמד מופעל ע"י בוכנה ולא ע"י כבל.

בנוסף, לוח שעונים שונה בין הדגם הידני לאוטומטי. (חיווי בורר הילוכים).

וכפתור פוור/אקו (שיד בלם יד)

 

עבודה כולל מצמד חדש, וכל מה שצריך להחליף לפחות 7-8K.

זה הרבה יותר מאשר לרכוש רכב חדש יותר עם גיר ידני.

אם כל זה רק בשביל לחסוך בצריכת הדלק, זה לא יהיה משתלם!

 

בהצלחה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער על הבורות אבל מה הקשר בין הסבה לגיר

ידני לבין פלסטיקות בתא הנוסעים ?

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

כנס ללנסר אוטומטית ולנסר ידנית, האם הקונסולה בין המושבים זהה? זו הכוונה לפלסטיקה בתא הנוסעים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כמה פרויקטים כאלה אתה בצעת בחיים שלך?

אני כבר הסבתי פעם רכב מאוטומט לידני (אומנם הוא היה הנעה אחורית שזה יותר קל כי אין את ההתעסקות עם הציריות) ואני עכשיו באמצע הפרויקט השני.

אני כבר לקחתי בחשבון את כל האלמנטים שיוסיפו לו בדרך (תושבת גיר, שמן גיר, קלאץ, שיפוץ ציריות וכו').

ברור שאפשר לסיים את הפרויקט ב-5K ש"ח אבל גם העבודה תראה ככה.

אם כבר פרקת גיר לא כדאי להחליף לקלאץ חדש? רוב הסיכויים ברכב שעבר תאונה שהציריות לא יהיו במצב טוב ולכן לקחת בחשבון שיפוץ שלהם. הגיר כבר נמצא מחוץ לאוטו, לא תחליף לו על הדרך מחזירי שמן/מיסבים?

לעשות עבודה כמו חאפר זה כולם יודעים. אבל אם עוד חודש הגיר ינזל לו והוא יצטרך לשלם עוד פעם את הפו"ה בגלל שהוא חסך על מחזיר שמן שעולה 20 ש"ח זה סתם בזבוז מבחינתי.

בוא נתחיל מזה שתנסה לקנות רכב בפחות מ-3K ש"ח שיהיה לו את כל החלקים שאתה צריך (אני אתן לך רמז, הפירוקיות לא אוהבות למכור רכב שלם, במיוחד לא עם מנוע וגיר שבדרך כלל יוצאים מהאוטו ברגע שהוא נכנס למגרש מכיוון שזה החלק הכי יקר). אח"כ תמשיך בלמצוא מישהו שיעשה לך את העבודה בפחות מ-2K ש"ח (קשה לי להאמין שתמצא מישהו כזה אלא אם כן אתה נוסע לטירה/כפר קאסם).

לזרוק מחירים מגוחכים באוויר זה גם אני יודע לעשות אבל מה לעשות שיש פה אנשים שמדברים מניסיון ואנשים שעשו את ההסבות האלה דרך המקלדת והאינטרנט בבית.

 

חבל מאוד שאתה מזלזל בלי להכיר אותי.

אז יצא לי לבצע פרוייקטים וגם יצא לי להתאים גירים מרכבים שונים, ופרוייקט כזה כן יכול להכנס לסכום של 5-6K.

אל תשכך לנסר זה לא רכב נדיר אז הגיר לא יקר.

פורסם

לדעתי מנסיון בהסבה מאוטומט לידני במזדה 323F אתה יכול להגיע ל3000-3500 ש"ח רק אם תדע ללכת למקומות הנכונים למרות זאת לא שווה! ,מדובר בלנסר מלא בשוק כמו זבל תמכור את שלך ותקנה ידנית ועוד תרוויח כסף תפעיל את הראש גבר.

פורסם

עקב התגובה שלך רצתי לרכב לבדוק זאת ואתה טועה, רשום -

אוט'

כן

 

ביררתי מזמן והבנתי שזו בעיה רצינית ולא מאשרים הסבות, הלוואי שאני טועה :confused:.

 

בברכה אסף.

פורסם
מה החוקיות לגביי הסבת גיר ?, הכוונה, כיצד מאשרים ברישיון את ההסבה ?.

 

בברכה אסף.

 

 

נראה לי שרק בחדשות רשום את סוג הגיר.:idea:

הסתכלתי על כמה רישיונות של מכוניות מתחילת שנות ה90 ,ולא היה רשום סוג הגיר ברישיון.

פורסם

בס"ד

קודם כל בהצלחה

לרשימה שנתנו לך צריך להוסיף גלגל תנופה ומחזירי שמן של הגיר ושל המנוע והרבה מוטיבציה וסבלנות וכמובן ראש פתוח לשינויים הנדסיים הדרושים מכורח כל הנסיבות.

 

בשורות טובות

פורסם

אני רשמתי ברשימה שלי פלייוויל (שזה גלגל תנופה) וגם המלצתי לו על הדרך להחליף מחזירי שמן ותושבת גיר. להשיג גלגל תנופה זה לא סיפור כזה פשוט מכיוון שהם נמכרים בד"כ קומפלט עם המנוע ורוב הפירוקיות לא מוכנות למכור אותם בנפרד.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
נראה לי שרק בחדשות רשום את סוג הגיר.:idea:

הסתכלתי על כמה רישיונות של מכוניות מתחילת שנות ה90 ,ולא היה רשום סוג הגיר ברישיון.

 

באסה !!!, ולא ניתן לשנות באופן חוקי דרך מוסך מורשה משרד התחבורה ?

 

לפותח השרשור המון בהצלחה, וכל הכבוד :-D.

 

בברכה אסף.

פורסם

מוזר מאוד, אסף איזה שנתון הבורה שלך? בסיאט של המשפחה (שנתון 02') לא רשום שום דבר ברישיון בנוגע לגיר הרכב.

 

 

 

JEP.


×
×
  • תוכן חדש...