Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, התחילה שנת לימודים חדשה ואיתה תקופה חדשה שמצריכה ישיבות תארוכות מול המחשב ועבודה מול המסך.

 

במסגרת זה אני עושה סדר מחדש בחדר שלי (שגם משמש במשרד).

 

הדבר הכי מייגע שאני עושה כרגע הוא לסדר דיסקים מחדש וזורק דברים שאני לא צריך.

חוץ ממה שמונח על השולחן יש לי עוד בערך 300 דיסקים שאני צריך לסווג.

 

מה שאני מבקש היא עזרה עם הארגון הנכון של אזור העבודה. יש למישהו רעיונות?

המגירות הן חדשות ועדיין אין בהן כמעט כלום. אני מחפש סדר הגיוני לרוב האנשים של ארגון.

יש לי 6 מגירות על השולחן ועוד 3 למטה, שאני ממש לא אוהב ולא רגיל להשתמש בהן.

כל סדר אחר גם יעזור לי.

 

בינתיים הסדר הנכון נראה לי הוא:

- מסמכים נכנסים (עבודות, מסמכים לתיוק, מסמכים לעיון...)

- מסמכים יוצאים (עבודות גמורות, פרוייקטים להגשה)

- כלי כתיבה וציוד משרדי.

- עוד כלי כתיבה וציוד משרדי.

- דפים חדשים.

- מסמכים אישיים ודרייברים למחשב.

- תרופות (עוד חודש-חודשיים כבר לא יהיה צורך במגירה הזו).

- דיסקים לשימוש יומיומי (למרות שכבר אין כמעט כאלו).

 

בנוסף יש לי את המדפים. אני צריך להחליט מה הולך בכל מדף.

 

חשוב מאוד!

אם אין לי סדר אני פשוט מתחרפן, אז אני עומד להדביק מדבקה עם שם לכל מגירה ולכל מדף (כנ"ל בארון הבגדים שלי). זאת אומרת שאיך שאני אסדר את זה ביומיים הקרובים, ככה זה יישאר. בגלל זה זה די חשוב לעשות את זה כמו שצריך (כן, אני יודע שאני מטורף, בואו נעזוב את זה).

Escritorio 3.jpg

Escritorio.JPG

פורסם

הערות שלא ממש קשורות:

 

1) הדובים הן מהאקסיות שלי, אפשר להוציא אותם בלי בעיה.

2) את ההאמר והGTO אין לי איפה לשים חוץ מהחדר שלי.

3) כן, זה הMOTORTREND של דצמבר, משום מה החוברת מגיעה חודשיים מוקדם.

פורסם

אני ממש לא האיש ליעוץ בנושא סדר (אצלי סדר זה ערימה אחת של חומר לטיפול, ערימה של חומר בטיפול ומגירות מלאות בכל מיני דברים שעוד לא החלטתי איפה לשים) אבל כשלב ראשון את מי הפה תעביר למקלחת ואם הפסקת להתאפר תזרוק את הפדים לניקוי האיפור. זה יפנה לך עוד מדף לניירת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה, לי זה נראה מאוד מסודר.

טפל בדיסקים, קנה איזו אריזה רכה ל-150 או 300 דיסקים,

תתחוב אותה במדף של הדובים, וזהו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יוסי תתחתן ,

 

פתר לי את רוב הבעיות :)

 

מצד שני הייתי הרבה יותר מסודר ממך מלכתחילה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ספרתי 64 פחיות ריקות. תכפיל ב-25 אגורות, ייתן לך מספיק כסף לקנות CD WALLET לכל הדיסקים שלך, ויפנה לך המון מקום בחדר.

 

לגבי אלה שיש עליהם הערה "לבדיקה, יש כמה שרוטים", אתה יכול להצטרף בשקט. :idea:

פורסם

סדר?ניקיון?

מישהו קרא לי ? :p

 

קודם כל אני אשמח לאמץ ממך את הGTO :)

אחרי שסיימתי עם הקורבט לדורותיה אני עובר לפונטיאקים :D

 

 

 

לגבי הסדר ,

תתחיל בכך שאת כל הדיסקים תרכז במגירה/ארון כלשהו, או שים את הכול בקייס לדיסקים ואז זרוק אותו באיזה ארון/מגירה.

את המחשב תוריד מתחת לשולחן, שים אותו על מתקן שיעמוד מעל הרצפה ותצמיד אותו לקיר כמה שיותר.

הייתי קונה מתקן של מגירות על גלגלים , שם אותו מתחת לשולחן. ועליו ,אם יש צורך בעוד מגירות תכניס מעליו את אחד ממתקני המגירות שיש לך (שתופסים המון מקום).

נגיד המחשב יהיה בצד ימין ליד הקיר , אז המגירות יהיה מתחת לשולחן בצד שמאל ליד הרגל של השולחן.

את המסך אתה מצמיד כמה שיותר לקיר (איפה שהיה המחשב) או אפילו שם אותו באלכסון בפינה הימנית רחוקה של השולחן.

 

והנה יש לך הרבה יותר מקום וסדר ! :D

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

שמר, מה אתה מעשן? הפחיות זו תמונה!

 

יוסי , אכן דרוש סדר, אבל יש לך חתיכת עמדת עבודה , איך אתה לא מסתדר? אני חי טוב על רבע מזה.

 

אבל אם כבר מסדרים... "יידיש לאוניברסיטה" , איפה נשים את "יידיש לאוניברסיטה" ? :shock:

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
שמר, מה אתה מעשן? הפחיות זו תמונה!

 

 

אם כבר נהיה קטנוניים, זה בכלל פאזל, אבל לא נראה לי שהאלפרונים ירגישו שאלה לא פחיות, ואם כבר ירגישו, מה הם כבר מסוגלים לעשות לפרנקוס? :roll:

פורסם

1.תקנה שקית שחורה ענקיתתתתת.

2.תכסה את כל עמדת המחשב.

והוקוס פוקוס...אין בלאגן בעיניים.

 

ועכשיו ברצינות..מה אתה ילד בן 10??

תשקול להחליף את הספריה בספריה עם דלתות סגורות במקום מדפים גלויים,יעשה לך נעים בעיניים גם אם בפנים זה מבולגן.

פורסם
שמר, מה אתה מעשן? הפחיות זו תמונה!

 

אשכרה, תשים לו פוסטר של פרארי הוא ינסה להכנס אליה.

S2000

פורסם

שים לו פוסטר של סיטרואן ותהיה נזילה מהמע' ההידראולית.

חוצמזה, פרנקוס, מגירה אחת לצמ"ש ותיקייה עם חוצצים למסמכים.

אצלי עבודות מוכנות ופרוייקטים להגשה עוברים מיד לאחר הדפסה לתיק הלימודים, וכל הניירת שקשורה בלימודים- בקלסר או תיקיית הלימודים. את כלי הכתיבה שים בכוס או מתקן, וציוד למחשב במגירה נפרדת. לדעתי שלישיית מגירות אחת מיותרת (הימנית) וכמו שכבר אמרו- המחשב על עגלה מתחת לשולחן.

ד"א- אם אין לך מקום להאמר- תביא לי! אהבתי את הספר "יש אלוהים?" ומעליו תנ"ך וכיפה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...