Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב שנקנה כאשר הוא היה מוציא עשן לבן מהאגזוז והיה מאבד מים תוך כדי. הרכב טופל על ידי מוסכניק "מדרכה", אין לי מושג איזה טיפול בדיוק הרכב עבר (הוא לא שלי), אבל נאמר לי שהרכב עבר "ראש מנוע".

לאחר הטיפול הרכב לא מעשן בכלל, אבל מאבד מים בקצב מאוד מהיר ומן הסתם גם מתחמם. בבדיקה לא נמצאה "טחינה" במנוע. לא נמצאה נזילה של מים, גם לא מאיזור משאבת המים.

 

האם מדובר בשיפוץ ראש מנוע שנכשל?

האם כדי למצוא מים במנוע בצורת טחינה יש לעבור כמה מאות קילומטרים?

ובכלל, לאן עוד המים יכולים להעלם?

פורסם

עוד משהו - הרכב מתחמם דווקא בנסיעות בינעירוניות ולא בעמידה.

 

הונטה גם כן תקינה.

 

ועדכון קטן - הגעתי עם הרכב למוסכניק הקבוע שלי, הוא טוען שהרדיאטור סתום לגמרי ויש לבצע ניקוי או החלפה.

האם יש הגיון בדבר בעיקר לאור העובדה שהרכב לא מתחמם בעמידה אלא בנסיעה בינערונית בעיקר?

 

מדובר בסוזוקי סוויפט, מנוע 1.0, מודל 91, 3 בוכנות.

פורסם

מניסיון אישי עם תקלה מסוג זה - מדובר או במשאבת מים , שהסרקולציה של האוויר בה אינה תקינה .

או , שהרדיאטור עשה את שלו .

אני נוטה יותר לכיון הרדיאטור , כי אתה טוען שמשאבת המים תקינה ושאין ממנה נזילות .

 

בדוק את הרדיאטור , בדוק סדקים אם יש ופירצות בו שגורמות למים לנזול .

סביר שניקוי רדיאטור יעזור (במידה ולא בוצע בעבר) ואם הניקוי לא יעזור - יש להתקין חדש .

 

הייתה לי בדיוק את אותה הבעיה , התחממות בכביש מהיר .

לצערי , זה היה הרדיאטור .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

ראוי לציין שלא מומלץ לנסוע ככה. נסיעה עם מנוע מתחמם עלולה להביא אותך לתיקון ראש מנוע נוסף. כניראה סתימת רדיאטור, היא זו שגרמה לראש מנוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זאת בדיוק התקלה, כאשר הוונטה מסתובבת הפוך.

בדוק את כיוון הרוח, אם כן הפוך חוטים פלוס ומינוס.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
זאת בדיוק התקלה, כאשר הוונטה מסתובבת הפוך.

בדוק את כיוון הרוח, אם כן הפוך חוטים פלוס ומינוס.

דוד.

 

דויד חברי, ומה הסבר לאיבוד מי הקירור, מבלי קשר שהאפשרות שצייינת, על מאוורר שמסתובב הפוך סבירה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש בזה משהו גם לי היה בפורד סיפור כזה שהיה לי קצר רציני בחשמל והעברתי חוטים ישירות למצבר תוך 5 דקות החום עלהה ואז עליתי על זה שפשוט זה הכיון ההפוך.בתיקווה שזה הכן הבעיה

156כוחות סוס מספיקים לי:-)

 

המסמר שבולט נידפק:arrow:

פורסם

מים בורחים לא בגלל רדיאטור סתום אלא התחממות שהיא תוצאה של רדיאטור סתום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי יש לך בעיה במשאבת מים בלויה ,שגורמת להתחממות-רתיחה וכתוצאה מזה איבוד מים. תסתכה עם יש פסים לבנים על הדפנות של מיכל העיבוי.

 

כנראה שאחד או יותר מהמדחפים של המשאבת מים שלך, נשבר או התכלה.

 

כתוצאה מכך הספיקה של המשאבת מים שלך נמוכה מאוד. בסל"ד נמוך המשאבה עוד מצליחה לייצר ספיקה מספקת על מנת לקרר את המנוע.

 

אך כשהסל"ד עולה (מחוץ לעיר), המשאבה שלך פשוט לא מצליחה לספק את הספיקה הדרושה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אם הראש נעשה ע"י מוסך מדרכה הוא כנראה החליף גומיות שסתומים והחזיר את הראש

ללא ישור שהמנוע קר תיפתח את מכסה הרדיאטור אם תראה בועות או אדים תדע שהבעיה

מהראש

×
×
  • תוכן חדש...