Jump to content

jackrobin

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jackrobin

  1. דבר ראשון תוודא שזה מהסוויץ ולא מהסטרטר אם הבעיה בסוויץ לך לחשמלאי שיתקין לך מפסק קפיצי כדי שתוכל להניע זה לא אמור לעלות יותר מ 100 ש"ח
  2. איזה אוטו זה שהתיקון עלה 25 אלף ? לא נראה לי שטורבו יכול לגרום נזק כזה , אם עוד לא תקנת את האוטו חכה אולי תקבל הצעה יותר טובה
  3. יש בתל אביב יגאל אלון 2 500 ש"ח אם יש לך שתי ידיים ודבק מגע אתה יכול לעשות את זה בעצמך
  4. המחירים במוסכים מורשים מוגזמים אתה הולך למוסך כזה ואחרי זה מיתלונן על המחיר הרי ידעת לאן אתה נכנס בנוגע לבולמים קשה לי להאמין שבולמים שעשו רק 60000 ק"מ ינזלו במוסך רגיל עם חלקים תחליפיים המחיר היה פחות מחצי אולי כדאי היה לך לשים בולמים סינים שעלותם כ 250 ש"ח לזוג אצלי באוטו הם כבר מחזיקים 100000 ק"מ כנראה שהם עדיפים מבחינת אמינות על הבולמים המקוריים
  5. אל תנתק כלום רגל 2 בכוהל מקבלת מתח מהמצבר דרך הסוויץ תחפש את החוט בסוויץ תחתוך אותו ותחבר מפסק שיאפשר לך לכבות את האוטו או שתחליף את הסוויץ
  6. הנורה היא חיווי שהרפידות גמורות כנראה שבהרכבה אחד החוטים ניקרע והדליק לך את הנורה מה שהמכונאי עשה הוא לקצר את הקונקטור כדי שהמנורה לא תידלק
  7. למה אתה חושב שהגיע הזמן להחליף את הבולמים ? תפקיד הבולמים הוא לבלום את פעולת הקפיץ ולהצמיד את הגלגל לכביש אתה לא תשיג שום שינוי בנוחות בזה שתחליף את הבולמים יש אפשרות להחליף לקפיצים יותר רכים שזה ישפר את הנוחות תנסה לבדוק באתרי האינטרנט של החברות שמייצרות קפיצים אם קיימים קפיצים רכים לדגם שלך
  8. הפלוס שניתקתה מהקויל שייך לשעון טורים
  9. יש אנטנה חלופית שעלותה 150 ש"ח
  10. אתה בטוח שחלפת חיישן egr ולא רכיב אחר את מערכת ה egr אתה לא אמור לשמוע וגם אם היא איננה עובדת אתה לא תרגיש כלום אלא אם השסתום ניתפס פתוח בגלל סלונואיד תקול (חיישן) או תקלה במחשב שזה נדיר מאוד במקרה כזה תנתק את צינור הואקום שמגיע ליחידה ושים בורג בצינור זה אמור לפתור את הבעיה
  11. כנראה שהשארתה את מוט האיתותים לחוץ לאחד הכיוונים ברגע שאתה משאיר אותו לחוץ הוא עוקף את המפסק ונותן מתח ישירות לאורות החנייה לימין או שמאל
  12. http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page
  13. יש שתי פיוזים אחד לימין ואחד לשמאל בדוק את פיוז 22 צד שמאל אם זה לא הפיוז בדוק את הקונקטור של המנורה
  14. למה אתה רוצה להחליף בולמים ? הבעיה באוקטביות שעם הזמן הקפיצים מיתכווצים ויש צורך להחליפם מה שאני ממליץ לך זה זה לחפש קפיצים ובולמים מפרוק מרכב פרטי שלא עבר הרבה ק"מ אתה יכול לפרק מכל גולף טולדו mk4 הבולמים המקוריים הם טובים מאוד
  15. אם המנוע מושך טוב והקומפרסיה טובה הבעיה שלך בגומיות שסתומים או מובילים לא כל בעיה צריך להחליף מנוע צריך לבדוק מצב מובילים אם הם תקינים אפשר להחליף גומיות שסתומים ללא צורך לפרק את הראש
  16. הגלגל תנופה שאתה צריך מותקן גם בקדי בפולו בגולף ובפסט מאותם שנים קשה לי להאמין שלא תמצא בפירוקיות או חדש תחליפי
  17. המרים ירעיש כתוצאה מחופש בין השסתום למרים ההידראולי לקמשפט מה שיכול להיות פגום במרים זה שחיקה של הבוכנה , שבר , תפיסה הוא יכול להרעיש כתוצאה מלחץ שמן נמוך אם זה קרה לאחר שיפוץ ראש יכול להיות שאחד ממעברי השמן ניסתם
  18. אם אתה חושד שהמרימים רועשים תרים מכסה שסתומים ובדוק אותם תסובב את הקמשפט כך שמעל המרים שאתה בודק הפיקה תהיה כלפי מעלה המרווח בין הפיקה למרים צריך להיות לא יותר מ 0.2 מ"מ אם המרווח תקין לחץ על המרים הוא צריך לרדת לא יותר מ 1 מ"מ אם לא תקין תחליף אותם
  19. בהנחה שיש לך ידע בסיסי תוכל לבצע את העבודה לבד דבר ראשון בדוק מדוע הרצועה מחליקה אם זה מחזיר שמן תחליף אותו פרק מכסה טיימינג יש שתי נעילות אחת בקמשפט בורג 10 מ"מ ואחת בגלגל תנופה 6 מ"מ פרק את המותחן תוריד את החגורה הישנה תרכיב חדשה ותקפיד שהרצועה מתוחה בחלק הקדמי שלה והחלק הרפוי בצד של המותחן תרכיב את המותחן סגור הכל ותקווה לטוב
  20. לא צריך להתרגש יותר מידי דבר ראשון להחליף לנוזל קרור החלק הרגיש ביותר למי ברז הוא הקולר גיר יש לבדוק עם סורק אם השמן גיר מתחמם אם כן יש להחליף קולר גיר עלותו כ 1000 ש"ח יש להחליף לחדש באשר לשאר הדברים אין לך מה לדאוג הם לא יהרסו מכמה אלפי ק"מ
  21. אם אתה נותן סטרטר והמנוע תפוס תנסה לפרק את הרצועה ולבדוק מה תפוס בדרך כלל החשד הוא באלטרנטור
  22. השמן נקרא vw g002000 שמן הידראולי מקורי של vw ניתן למצוא תחליפיים בחנויות לחלקי חילוף רק תבדוק שזה על אותו בסיס
  23. בדוק תנגדות 900-1300 אוהם נדיר שהחיישנים האלו יתקלקלו הבעיה היא בדרך כלל חיווט חופש בגלגל או רשת abs או כמו שאצלך משאבה
  24. המותחן שלך הוא אוטומטי הוא לא צריך שום כיוון , אם הרצועה נקרעה בגלל שאלטרנטור ניתפס אתה הייתה אמור לשמוע רעש לפני שהוא נתפס וכך למנוע את כל הנזק שנגרם
  25. תקלות במערכת ה abs מאתרים בעזרת סורק תוצאות הסריקה הראו שהמשאבה תקולה ולא בעיה באחד הגלגלים או החישנים , למה אתה מתפלא שהמשאבה התקלקלה אחרי בלימת חרום ? סביר להניח שהמשאבה תתקלקל בזמן שהיא ניכנסת לפעולה
×
×
  • תוכן חדש...