Jump to content

jackrobin

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jackrobin

  1. סט בוכנות לאוקטביה 1.9 דיזל עולה כ 1500 ש"ח סט לבנזין עולים לפחות חצי כך שאם אין לך ניסיון עם מחירים אל תגיב בבקשה מדובר על בוכנות תחליפיות
  2. תנסה לברר כמה עולה סט בוכנות לפי דעתי לא יותר מ 800 ש"ח אין מה להחזיר את הבוכנה הישנה
  3. ניתן לפרק את אגן השמן ולהוציא את הבוכנה מלמטה ולבצע הונינג לצלינדר ולהחליף בוכנה רינגים לפי הצורך אבל תעשה את זה רק אם אתה בטוח שהצילנדר לא מאבד קומפרסיה מאטם הראש או מהראש עצמו
  4. צמה שנישרפה אין מה לתקן שים צמה חדשה או תנסה ליקנות מפרוקים
  5. החלקים תפקידם ליתמוך בחלק האחורי של הצירייה ,מה שמונע מאבק וליכלוך להיכנס זאת הגומיה , לגבי החלקים המחיר כ 300 ש"ח לשניהם
  6. קןמפרסיה נמוכה , אויר במערכת , משאבת סולר
  7. מוסך אמיר ב tu כדי להוציא את הפסנתר אתה צריך לפרק ברגי ראש ואם פרקתה את ברגי הראש בלי להחליף אטם ראש וליישר זה נראה לי לא מקצועי
  8. לאחר בדיקה עמית צודק ב 205 ברגי הראש והקמשפט משותפים לכן לא ניתן להחליף גומיות במקום לצערי תיצטרך לפרק את כל הראש
  9. ניתן להחליף רק גומיות שסתומים בלי לפרק ראש מנוע לגבי עלות העבודה אני מעריך אותה ב 500 ש"ח
  10. שים אותם על המוט לפני הצירייה כאשר הצד הקעור של החלק הראשון מופנה לצד הצירייה והשני לצד המוט
  11. הסיבות האפשריות הן קומפרסיה נמוכה מזרקים משאבת הזרקה וטיימינג תתחיל עם בדיקת קומפרסיה
  12. היצרן ממליץ כל 120000 ק"מ בכל מקרה בדוק מצב רצועה כל טיפול
  13. אתה צריך להזמין כבל שעובד עם תוכנת vagcom נסה ב ebay הגולף 2001 כנראה יוצרה בשנת 2000 יכול שבגלל זה אתה לא מצליח להיתחבר למחשב
  14. מה הסיבה מר ידין ?
  15. נתק את שני הצינורת יש צינור כניסה ויציאה ותן שטיפה עם צינור מים מאחת הכניסות ובאותה הזדמנות תעשה את מה שמרק הציע לך לבצע
  16. תזמין דרך ebay רק תוודא שהחלק מקורי
  17. צריך לבדוק למה האוטו מעשן או לחילופין ניתן להפנות את האגזוז שמאלה על ידי ריתוך צינור במכון אגזוזים
  18. א. כן ב. לא ג. לא ד. לא ה. כ 10000 ש"ח ו. לא
  19. ניתן לכוון בעזרת תוכנת vagcom וכבל obd2
  20. לפני שאתה מתחיל לפרק מנוע תיבדוק לחץ שמן בעזרת שעון לחץ שמן יכול להיות שהבעיה חשמלית גם אם לחץ השמן נמוך קצת אני לא הייתי מפרק מנוע אלא ממשיך לנסוע יכול לההיות שהרכב ימשיך לנסוע עוד אלפי ק"מ אבל זה לשיקולך
  21. המחירים במוסכים המרכזיים מוגזמים יכלתה לבצע את הטיפול במוסך שאינו מורשה בחצי מחיר
  22. המחיר סביר אם אין לך ניסיון בפירוק גיר וכלי עבודה מתאימים לא כדאי לנסות לבצע את זה לבד
  23. כאשר מחשב המנוע מזהה תקלה הוא "מכבה" את הטורבו לפי מה שאתה מתאר כנראה בעיה במשאבת הזרקה או מנוע בכל מקרה יש להיתחבר למחשב מנוע ולבדוק
  24. מה שנת יצור ומה קוד המנוע ?
  25. תיבדוק קומפרסיה , אינגקטורים , טיימינג , משאבת הזרקה , וגומיות שסתומים .
×
×
  • תוכן חדש...