Jump to content

jackrobin

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jackrobin

  1. ל OBD2 יש 16 פינים
  2. שהבוכנה מיתחממת החומר מיתרחב וזה משפר קצת את המצב במידה ומדובר רק בסדק בכל מקרה אין טעם להסיק מסקנות לפני בדיקת קומפרסיה או לחלופין פתח מדיד שמן ובדוק אם המנוע מנפח
  3. אם רשום oil אז אתה צריך להחליף שמן גם אם לא הגעת לקילומטרז המחשב קובע זמני החלפה לפי פרמטרים שונים כגון זמן שחלף מרחקי נסיעה וכדומה
  4. בדוק קומפרסיה לפי מה שאתה מתאר כנראה שאחת הבוכנות נישברה
  5. ה elm327 יתאים לך כנס לאתר xetoy.com אתר אמין העלות 30 $ כולל משלוח במחיר הזה לא תימצא משהו אחר
  6. יכול להיות שה service נידלק בגלל שיש תקלה באוטו או שהמחשב החליט שאתה צריך להחליף שמן אם אתה נוסע נסיעות קצרות זה יכול להיות כנס למוסך ובדוק בכל מקרה ההמלצה לטיפול היא כמו שרשמתי
  7. זה הכבל שמתאים obd2 שמתאים לגירסה 409.1 של vagcom
  8. מה שאמרו לך במוסך נכון הרכב צריך לעבור טיפול כל 15000 ק"מ או שנה המוקדם מבינהם
  9. לפי התאור שלך נראה לי שהבעיה היא קצר נתק באיזור משאבת ההזרקה תיבדוק את צמת החוטים שיוצאת מהמשאבה ותיבדוק גם את הפיוז ובית הפיוז של המשאבה
  10. הדלתות ניפתחות ע"י מערכת ואקום הרעש שאתה שומע זה צינור שיצא מהמקום
  11. דבר ראשון ליבדוק שמן גיר אם חסר לתקן נזילה אם זה קורה רק בלחיצה עדינה על הגז זה כנראה מחסור בשמן
  12. אם הראש נעשה ע"י מוסך מדרכה הוא כנראה החליף גומיות שסתומים והחזיר את הראש ללא ישור שהמנוע קר תיפתח את מכסה הרדיאטור אם תראה בועות או אדים תדע שהבעיה מהראש
  13. את המכונית האלו גם מאות נהגים לא יצליחו להרוס במיוחד לא תלמידי נהיגה שנוסעים כחוק ולא עוברים את המהירות המותרת וכל עוד האוטו במצב טוב מה זה צריך להפריע לך מי נהג עליו חשוב מה מצבו הנוכחי
  14. אם האוטו טופל במוסך מורשה ומצבו טוב כדאי לקנות לא צריכה להפריעה לך העובדה שהיה בבית ספר לנהיגה ומבחינת חיסכון בדלק 1:20 ואמינות לא תמצאי הרבה מכוניות כאלה החיסרון העיקרי של הפולו הוא הרעש ולפעמים ויברציות בתא הנהג
  15. למנוע הזה יש שרשרת טיימינג וכמו שרשמתי רק פירוק של הראש לפי אוטו דטה שעתיים וארבעים דקות
  16. תיבדוק מה קוד המנוע המופיע ברשיון הרכב ונבדוק מה שעות העבודה
  17. הזמן שקיבלת הוא לפירוק והרכבה זמן פירוק ראש לאופל קורסה 1.2 לפי אוטודטה הוא כשעתיים וארבעים דקות
  18. 1. שלב ראשון 35 nm שני 75 nm 2. ראשון 16 nm שני 32 nm 3.אגן שמן 7 ושלב שני 14
  19. קוד תקלה 00609 היא תקלה במגבר הצתה שהוא חלק מהקויל מאחר והחלפת כבר קוייל תנסה ליבדוק מתחים היתנגדויות כפי שמוסבר באוטו דטה אם הכל תקין תמשיך לכיוון המצערת
  20. אם הרעידות הם רק ב D חפש את הבעיה בתיבת ההילוכים לאחר מיספר ק"מ היא נוטה להרעיד קצת את המכונית בנוסף זה הזמן להוסיף קולר גיר + מאוורר
  21. עשן שחור ניגרם ממזרקים לא תקינים תדלק בביודיזל או תקנה תוסף על בסיס ביודיזל של גרין התוסף מגיע במיכל של 5 ליטר בצבע ירוק ניתן להשיג אותו ברוב המוסכים שמטפלים ברכבי דיזל
  22. שלום לכולם ברשותי סקודה אוקטביה 2003 מנוע ALH החלפתי את הגיר מאוטומט לרגיל האם יש שינוי כיול שיש לבצע במחשב ?
  23. סיאט ממליצה לבדוק ב 90000 ק"מ מצב רצועה ולאחר מכן לבדוק כל 30000 ק"מ לגבי מותחנים וגלגלות צריך לפרק ואז להחליט
  24. מה שאתה רואה זה לא המחזירי שמן אלו הקרדנים המחזיר שמן פנימי אתה לא יכול לראות אותו מבחוץ
  25. מנסיוני הדל בטיפול בכמה מוניות גם שפירקתי בוכנות שבורות המנועים לא עישנו העשן נבע אך ורק מגומיות שסתומים
×
×
  • תוכן חדש...