Jump to content

jackrobin

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jackrobin

  1. כדי לתקן את ההברגה כמו שצריך תיצטרך לפרק את גל הארכובה מהמנוע יעלה לך יותר זול להחליף מנוע אם ההדבקה של המוסכניק מחזיקה מעמד כמה חודשים זה פיתרון טוב
  2. בדוק maf sensor ניתן לבדוק בעזרת התוכנה בדוק לחץ דלק תיבדוק שאין לך דליפות בכניסת האויר תעבור על כל הצינורות מהפילטר ועד הכניסה למנוע ולבסוף בדוק מזרקים
  3. רכשתה כבל שעובד עם vag comander 1.4 ולא עם vag com תתקין את התוכנה הנכונה וזה אמור לעבוד
  4. בתוך הגלגל של הקמשפט יש חורים יש מכשיר עם שתי פינים שניתן ליתפוס איתו את הגלגלת או לחלופין תיקנה מברגת אימפקט אכותית
  5. אני מעריך שהחלפת מנוע משומש מפירוק עולה כ 4000 ש"ח את המנוע ניתן למצוא בפולו קורדובה פיליסיה מאותן שנים ניתן גם לשפץ את המנוע בעלות סבירה
  6. כנראה שהרצועה ניקרעה בגלל תפיסה של משקולות האיזון במקרה הזה טוב שלא החלפת רצועת טיימינג בטיפול כי הרצועה הייתה ניקרעת בכל מקרה אין קשר לטיפול טיימינג כי הבעיה פנימית בתוך המנוע לכן המוסך לא יתחשב בך כי אין זאת אשמתו אם לא נגרם נזק לראש יש באפשרותך להרכיב רצועה חדשה בלי לחבר את המוט איזון תתיעץ בקשר לזה עם מכונאי שמכיר את הרכב אם נגרם נזק לראש כדאי להרכיב מנוע מפירוק יבוא
  7. מאחורי הפולים יש פין שנכנס גם לפולי וגם לקמשפט קרנקשפט אם אין לך נזילת שמן אין טעם לגעת במחזירי שמן העבודה לא כל כך מסובכת תקפיד על הסימונים תימתח את המותחן כמו שצריך סובב את המנוע כמה סיבובים ובדוק שוב סימונים אם הכל בסדר סגור הכל ותניע
  8. תמוך במנוע עם גק מתחת לאגן השמן עם חתיכת עץ או לחילופין אתה יכול לתמוך במנוע עם גשר עליון שמחובר לראש המנוע
  9. נתון יצרן בהנחה שהרכב אוטומט הוא 1 ל 9 ק"מ משולב גש לבדיקה במוסך
  10. אם נידפק אחד המרימים מחליפים אותו בלי לפרק ראש מנוע לא ברור לי למה המכונאי שלך פירק ראש מנוע לגבי חלודה על בלוק המנוע הוא מספר לך סיפורים
  11. אתה צריך תוכנה לרכב כמו vagcom דרך התוכנה תוכל לכוון טורים אבל כמו שאמרו לך יש לך תקלה ברכב
  12. כן יש דרך לבדוק בעזרת תוכנת vagcom תוודא שאתה מקבל את הערכים הנכונים אל תחליף בלי להיות בטוח שהחלק לא תקין חיישן הנקישות נימצא מימין לפקק מילוי השמן
  13. 16891 ניקוי בדיקת בית מצערת 17544 תערובת ענייה בדוק maf נימצא צמוד לפילטר אויר משאבת דלק בדוק דליפות מערכת ואקום 17877 תקלה במשאבת ואקום של הברקסים בדוק צינורות מ ואל משאבת הואקום ובדוק את המשאבה עצמה
  14. הכבל נועד לעבודה עם vag com 409.1 ניתן להוריד את התוכנה באתר של ross-tech.com
  15. הנתונים נילקחו מדף הרכב של vividworkshop ובהנחה שמותקן אצלך גיר 01m אז הנתונים נכונים
  16. אם אין לך קוד תקלה ואתה לא יודע מה בדיוק הוחלף תיצטרך ליפנות למוסך שמכיר את האוטו היטב
  17. הגיר הידני שמתאים לך הוא 02j הוא נמצא בכל גולף סקודה סיאט
  18. המכונאי שלו לא משקר הוא פשוט לא יודע מה הבעיה כדי לנסות לעזור לך אני צריך לדעת בדיוק מה הוחלף עד עכשיו ואת תוצאות הבדיקה הממוחשבת הבעיה יכולה לנבוע מהרבה סיבות מצינור ואקום קרוע ועד מחשב מנוע
  19. יכול להיות שיש לך חופש במיסב \ נבה אם הרכב קיבל מכה בגלגל יכול להיות שהנבה היתעקמה
  20. אם יש מעבר גזים למערכת קרור כנראה שתיצטרך לעשות ראש מנוע העלות כ 3000 ש"ח מצמד מחליק עלות כ 2000 ש"ח לשיקולך
  21. מה נפח המנוע מהו קוד המנוע שרשום ברישיון ? אי אפשר להגיב אם אין את כל הנתונים בחלק מהמנועים יש שרשרת ובחלק רצועה
  22. תנסה באתר של היינס http://www.haynes.co.uk
  23. יכול להיות שלא סגרת את הברגים כמו שצריך 35 nm או שהרסת את אחד הגומיות
  24. המערכת תעבוד אין סיבה שלא השאלה אם זה שווה את המאמץ בקרת שיוט מתאימה לגיר אוטומט ואם בכל זאת החלטת להתקין אתה צריך תוכנת vag com כדי להפעיל את בקרת השיוט
  25. הנתון של היצרן הוא 1 ליטר ל 8 ק"מ שזה נתון אופטימי לרכב חדש כך שהנתון שאתה מציג נראה לי סביר תחליף לדיזל
×
×
  • תוכן חדש...