Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הראש נעשה ע"י מוסך מדרכה הוא כנראה החליף גומיות שסתומים והחזיר את הראש

ללא ישור שהמנוע קר תיפתח את מכסה הרדיאטור אם תראה בועות או אדים תדע שהבעיה

מהראש

 

איך אתה קובע דבר כזה?

 

במידה והמנוע קר לחלוטין ,לא יופיעו שום אדים באת פתיחת מכסה הרדיאטור.

 

מה שכן יכול להיות ,הוא התפרצות לחץ באת פתיחת מכסה הרדיאטור כאשרשהמנוע קר לחלוטין. דבר זה יעיד על חדירה של גזי פליטה לתוך מערכת הקרור.

 

ד"א בד"כ עם יש חדירה של גזי פליטה לתוך מערכת הקרור, הסימן העיקרי לזה הוא התמלאות יתר של מיכל העודפים אשר מחובר בצינור למכסה הרדיאטור.

 

 

.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הונטה מסתובבת לכיוון הנכון.

 

אני אתחיל עם ניקוי רדיאטור, נראה אם זה יעזור.

 

תודה לכולם!

מארק.

פורסם

אני מעדכן למען אלה שעלולים בעתיד להתקל בבעיה דומה.

 

החלטתי לנסות לנקות את הרדיאטור לבד. פירקתי, פתחתי, ניקיתי עם חוטר ומים, הרכבתי הכל חזרה ויצאתי לנסיעה.

הרכב כבר לא התחמם, אז את הניקוי הצלחתי לבצע, אבל מסתבר שאת הסגירה לא ביצעתי מספיר טוב אז טפטפו מים מהרדיאטור.

פירקתי אותו שוב ולקחתי אתו למכון רדיאטורים על מנת שיסגרו את הרדיאטור כמו שצריך, ורק שם התברר לי שהם משתמשים בשביל הסגירה במכשיר שמפעיל לחץ על המכסים שלו.

בכל מקרה, הכל עכשיו תקין ועובד ללא בעיות. אין התחממות ואין בריחת מים.

תודה לכולם!

 

נ.ב - ראיתי במס' שרשורים שאנשים ממליצים לשטוף את הרדיאטור עם צינור מים בלי לפרק אותו בכלל, אל תעשו את זה!

זה פשוט לא יאמן כמה ג'יפה ולכלוך ראיתי ברדיאטור כשפתחתי אותו, שום צינור עם מים לא היה מצליח לנקות את זה.

 

מארק.

×
×
  • תוכן חדש...