Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים הבחנו בריח לא נעים בתוך הרכב

התחלתי לחפש את הסיבה ומצאתי שמתחת לשטיחים ברכב , הרבה מאוד מים בכל צד ימין של הרכב גם מקדימה וגם מאחורה

חיפשתי את המקום שממנו יכלו לחדור המים , והחשד העיקרי הוא כרגע משמשה קדמית , שצד ימין שלה היה מרוח בסיליקון שחור , כרגע רואים בבירור שהחלק פלסטיק התחתון שמכסה את השמשה הקדמית לא מודבק כלל .

 

כשה מסתכלים בעין לא ניתן לראות כלל שיש רטיבות , אבל כשה לוחצים כמה שניות אם האצבעות ברצפת הרכב

מתגלה שלולית ענקית מתחת לריפוד הרצפה .

 

האם זה זה הגיוני שמשם חדרו המים לכל צד ימין של הרכב ?

 

הרכב אצלנו 4 שנים ולא הייתה עד עכשיו בעיה כזאת , אבל בגלל המצאותו של הסיליקון השחור אני מניח שכבר

הייתה בעיה מסוג זה .

 

לאיזה בעל מקצוע עליי לפנות כדי להדביק בסיליקון או מה שזה לא יהיה ?

 

 

תודה

רוסלן

פורסם

האם אתה בטוח, שמדובר במים שחדרו דרך השמשות כי למים אין ריח...

האם יש חוסר בנוזל קירור ברכב ? החימום עובד כמו שצריך או שיש בעיות ?

אם ענית לשתי השאלות בחיוב תחתכן בעיה ברדיאטור החימום הפנימי אבל אני ממליץ לך שלב ראשון לבדוק נוזל קירור ואם חסר פשוט לבצע בדיקת לחץ במוסך /מכון לרדיאטורים שיוכלו לאושש /להפריך את הכיוון הזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

נזילה מרדיאטור החימום אפשרית - אבל אז אתה אמור לזהות חוסר משמעותי בנוזל הקירור.

 

אם אין חוסר, אז השמשה היא באמת ה"חשוד המיידי", תביא בחשבון שגשם שיורד על גג הרכב נוזל בחלקו על השמשה, לכן לכמות לא מעטה של מים יש פוטנציאל חדירה בדרך הזו.

פורסם

אם אתה פותח את מכסה המנוע, במצד השמאלי שלו בצמוד לשמשה הקדמית, קיים פילטר המזגן.

בגלל שלא תמיד מצליחים לסגור את המכסה שלו, מוסכניקים מסוימים סוגרים אותו עם סיליקון. נסה להוציא את פילטר המזגן לראות אם הוא ספוג במים.

 

גיא

פורסם

דבר ראשון לא חסר נוזל קירור . (אני בודק פעם בשבוע נוזל קירור ,שמן מנוע ושמן גיר )

 

בטיפול האחרון הוחלף פילטר מזגן , אז יכול להיות משהו מהכיוון הזה

 

אני יבדוק את זה מחר

 

תודה

פורסם
בדוק חורים ברצפה, הכל יכול להיות.

ולמי שכתב שלמים אין ריח - :shock::shock::shock::shock: למים עומדים יש ריח... ולא סתם ריח!

 

אתה מתכוון לסירחון נוראי אבל לא לזה התכוונתי -ברור שמים עומדים יצרו ריח כמו עובש וזה לא כל כך נעים אבל זה עדיין לא יגרום ברכב משנתון 2004 להצפה בכל הרכב.

זה נראה אחת מהשתיים- או בעיה כלשהיא במע' החימום /מיזוג של הרכב אן חדירת מיים עצבנית דרך השמשות, שאותה קל לאבחן ע"י לקיחת דלי שפיכתו על גג /דלתות הרכב ובדיקה לחדירת מיים ,יתכן שגומיות הדלתות אינן אוטמות כראוי,אם כי גם זה לא ממש אופייני לרכב משנתון 2004 וסבירה יותר האפשרות לתקלה כזו או אחרת.

לדעתי בדיקה ומעקב אחר נוזל קירור ומידת איבוד /אי איבודו ועדכון השרשור יסייעו לפתרון התעלומה.

בדיקת לחץ למערכת הקירור במידה ויש תקלה,תזרז משמעותית את האבחון ואת כמות הניחושים לגבי אופן הבעיה של פותח השרשור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אתה מתכוון לסירחון נוראי אבל לא לזה התכוונתי -ברור שמים עומדים יצרו ריח כמו עובש וזה לא כל כך נעים אבל זה עדיין לא יגרום ברכב משנתון 2004 להצפה בכל הרכב.

זה נראה אחת מהשתיים- או בעיה כלשהיא במע' החימום /מיזוג של הרכב אן חדירת מיים עצבנית דרך השמשות, שאותה קל לאבחן ע"י לקיחת דלי שפיכתו על גג /דלתות הרכב ובדיקה לחדירת מיים ,יתכן שגומיות הדלתות אינן אוטמות כראוי,אם כי גם זה לא ממש אופייני לרכב משנתון 2004 וסבירה יותר האפשרות לתקלה כזו או אחרת.

לדעתי בדיקה ומעקב אחר נוזל קירור ומידת איבוד /אי איבודו ועדכון השרשור יסייעו לפתרון התעלומה.

בדיקת לחץ למערכת הקירור במידה ויש תקלה,תזרז משמעותית את האבחון ואת כמות הניחושים לגבי אופן הבעיה של פותח השרשור.

 

דבר ראשון לא חסר נוזל קירור . (אני בודק פעם בשבוע נוזל קירור ,שמן מנוע ושמן גיר )

יותר ברור מזה לגבי נוזל הקירור ?

פורסם
אם אתה פותח את מכסה המנוע, במצד השמאלי שלו בצמוד לשמשה הקדמית, קיים פילטר המזגן.

בגלל שלא תמיד מצליחים לסגור את המכסה שלו, מוסכניקים מסוימים סוגרים אותו עם סיליקון. נסה להוציא את פילטר המזגן לראות אם הוא ספוג במים.

 

גיא

 

לאחר בדיקה אם אמי שעשתה את הטיפול במוסך מורשה מזדה פורד , היא אכן ראתה את המכונאי לא מצליח לסגור

את המכסה פילטר המזגן הצמוד לשמשה ופשוט השאיר את זה ככה .

 

במידה וזה רשלנות של המוסך מה עליי לדרוש מהם ?

פורסם

לאחר בדיקה במוסך - אכן לא סגרו כמו שצריך את מכסה פילטר המזגן .

(היה שם רווח של שתי אצבעות בין השמשה למכסה פילטר - והיו גשמים דיי חזקים ... )

עכשיו סגרו והדביקו אם סיליקון כמו שהיו צריכים לעשות מהתחלה .

 

רק שהרצפה עדיין רטובה , אחרי שהוצאתי יותר מדלי מים רק מהמושב האחורי .

 

הרכב מסריח בטירוף .

 

האם מישהו מכיר שטיפה אם שואב אבק -מים באזור הקריות חיפה ?

 

בשטיפה רגילה פחדו לשאוב את כל המים האלה

×
×
  • תוכן חדש...