Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מחפש לרכוש 36,000 כ"ס? (קישור מפתיע -eBay)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ללא מילים!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

עם כל הכוח שלה בקושי זזה שלא לדבר על שינויי כיוון

לעומת זאת לא הייתי מתנגד לאחד מהקטנים הללו שמתרוצצים על הסיפון

:p

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מישהו מוכן לספר מה היה שם ?

פיספסתי את המועד.. :wink:

 

סתם...כולה נושאת מטוסים...

 

במחיר זנותי כזה של 91,000,000 דולר בטוח יש לה שאסי...

 

הראל.

:shock:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
מישהו מוכן לספר מה היה שם ?

פיספסתי את המועד.. :wink:

 

סתם...כולה נושאת מטוסים...

 

במחיר זנותי כזה של 91,000,000 דולר בטוח יש לה שאסי...

 

הראל.

:shock:

גם אני פספסתי...

די לא נכון!!! אפשר למכור דברים כאלה בכלל??? :shock::shock::shock:

פורסם

מעניין אם זה היה אמיתי בכלל.... אם זה היה אמיתי היו משאירים את זה אין סיבה למחוק את זה בebay מותר למכור הכל...

למה? ככה!

פורסם
יאאלה כל אחד נותן מיליון שקל וקונים את זה ביחד את זה :lol:

מה אתה צוחק???

 

מה יש לנושאת מטוסים על הגג?

נכוווון - מנחת.

 

אז מכניסים אותה למרינה בהרצליה, מטעינים את המכוניות וכמה קונוסים, יוצאים מהמים הטריטוריאלים של ישראל ועושים פעילות מוטורית חוקית!

 

מישהו בעד?

פורסם
יאאלה כל אחד נותן מיליון שקל וקונים את זה ביחד את זה :lol:

מה אתה צוחק???

 

מה יש לנושאת מטוסים על הגג?

נכוווון - מנחת.

 

אז מכניסים אותה למרינה בהרצליה, מטעינים את המכוניות וכמה קונוסים, יוצאים מהמים הטריטוריאלים של ישראל ועושים פעילות מוטורית חוקית!

 

מישהו בעד?

 

או לחילופין, צובעים צרפתיות בכחול וזורקים לים... :lol:

פורסם
יאאלה כל אחד נותן מיליון שקל וקונים את זה ביחד :lol:

מה אתה צוחק???

 

מה יש לנושאת מטוסים על הגג?

נכוווון - מנחת.

 

אז מכניסים אותה למרינה בהרצליה, מטעינים את המכוניות וכמה קונוסים, יוצאים מהמים הטריטוריאלים של ישראל ועושים פעילות מוטורית חוקית!

 

מישהו בעד?

 

בונאאא אחשלי .... שוווההההה במים הנטרלמים מותר לעשות מה שאתה רוצה ! יאאלה מי שם כסף ! :lol:

המשך יום נעים!

×
×
  • תוכן חדש...