Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה ברשת אלחוטית - אין קליטה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על חיבור רשת דרך תשתית חשמל שמעת?

 

יפתור לך את נושא הממד והסיגנלים הנמוכים אחת ולתמיד אם עדין לא התגברת על נושא הווירלס.

 

מידע באתרים הבאים:

 

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=90&maincat_no=131

 

ביקורת:

 

http://hwzone.co.il/print/1100125982/50220/

 

בהצלחה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך בדיוק אתם רוצים שאני אחליף חוט טלפון בכבל רשת?

הרי חוטי הטלפון לא מחוברים ביניהם, הם מגיעים מהמרכזייה הביתית! (בנוסף יש צורך בנק' טלפון גם בגלל שהן נק' האינטרנט).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מה שאתה צריך (בלית ברירה ) זה ה HOME PNA של בזק.

 

http://www.bezeq.co.il/Cultures/he-IL/Bezeq/internet/bnet/

 

בגדול זה אומר שבכל מפלס אתה מחבר התקן של HPNA לשקע בזק והרשת עובדת למעשה על קוי הטלפון כמו על קוי רשת תקשורת.

הגרסאות הישנות היו בעיתיות אבל היום יש HPNA 3 ששמעתי שעובדת בסדר גמור.

פורסם

זה כל פעם מדהים אותי מחדש מה אנשים מוכנים לעשות בכדי להימנע מהשחלת כבל מסכנה- העברת מידע על חוטי חשמל, על תשתית טלפון, רשת אלחוטית, קרינה מייננת :-) ומה לא.

 

למרות שתוכל בנקל להחליף את חוט הטלפון בכבל הרשת נעזוב את זה. פשוט להשחיל במקביל לקו הטלפון הקיים כבל רשת. עשיתי את זה הרבה מאד פעמים ללא בעיה. בהנחה והתעלה מונחת בצורה סבירה ולא פגעו בה בטעות בבניה זה לא מסובך. יותר מזה- העברתי כבל רשת יחד עם כבל קואקס של כבלים, שהוא כבל עבה יותר. התעלות הסטנדרטיות מספיקות לזה.

פורסם

אביב, אני אישית בראש שלך, הכל תלויבאוראל (אני עוזר לו עם זה).

נניח שהתעלה ישרה ורחבה מספיק - אזי אין בעיה לשלוח כבל רשת.

מה שלא הבנתי זה מה קשור חוט הטלפון - הרי הוא לא מחובר מלמעטה ללמעלה וזהו, הוא מחובר בצד אחד לשקע ובצד שני למרכזת. כלומר באמצע התעלה יש הסתעפות. מה שעלול, אגב להקשות על כל התהליך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין כזה דבר הסתעפות באמצע התעלה (אלא דביל גמור עשה משהו כזה). חוט הינו שלם בתוך התעלה. פיצולים וחיבורים- בקופסאות סעף בלבד ויש כאלו, או שכל הכבלים מתנקזים למרכזיה. זה תלוי בתכנון וגודל הבית.

 

את אותו מקטע של חוט הטלפון ניתן להחליף בכבל הרשת שממילא קיים. זה עלול לדרוש חיתוך שלו בקופסת פיצול שלא היה דרוש אם מעבירים עליו רשת בלבד.

 

יותר ברור או שאני אוסיף ציור הדגמה?

פורסם

לא הבנתי מה הבעיה כאן.

יש בבית מרכזיה אליה מחוברים כל הטלפונים? מעולה! משחילים כבל מכל אחת מהנקודות אל המרכזייה ואת ההאב מתקינים במרכזיה.

אבל אם אכן אפשר להעביר את מודם הADSL מנקודה לנקודה בתוך הבית ללא הגדרות כלשהן כנראה שאין לכם מרכזיה ביתית ומדובר בהסתעפות של אותה שלוחת טלפון שמגיעה מבזק. גם במקרה הזה אין שום בעיה כי הסתעפות כזאת לרוב נמצאת מתחת לקופסא כלשהיא (אלא אם מי שבנה את הבית היה חאפר רציני).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צוות השיפוצניקים של CF ובניו על האש (אנוכי, אביב וצביקה פיק :p) נשמח לתת לך שירות תמורת תשלום "סימלי" :twisted:

ביננו יש מומחים להשחלות :evil: שישמחו לעזור לך עם איזה כבל שרק תרצה :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בתור "ספצ" בהשחלות אני אומר - אם אוראל יסכים,**ואל תקחו את זה למקומות לא נכונים** ננסה (או בימים הקרובים או עוד כשבועיים כשאחזור מהצבא), בכל מקרה - הכוונה שלי ב"מרכזת" היא לא למרכזייה אלא ל"פיצוליה" הרגילה של בזק.

פעם הבאה שאני בא לאוראל אני אחרוש לו על הקירות ונראה מה עושים, בכל מקרה - הראוטר האלחוטי כנראה יחזור לחנות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מקפיץ עם שאלה חדשה, מרוב ההתעסקות ברשת אלחוטית, שכחתי לגמרי שגם בממ"ד יש אצלנו קו טלפון.

אי לכך ובהתאם לזאת, מה אני אמור לעשות על מנת לחבר שם מחשב לאינטרנט.

בחדר אחר יש מחשב נוסף שמחוברת לרשת (קיים גם ראוטר).

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

הראוטרים החדשים יחסית מסוגלים לשדר מספיק חזק כדי שיקלט גם בממ"ד,

הבעיה שאין התחייבות לכך.

 

הדרך הקלה לגלות היא להשיג כרטיס רשת אלחוטי לבדיקה למחשב המסויים הזה,

או לבדוק עם מחשב נייד כלשהו שכולל WIFI, כדי לבדוק אם יש קליטה.

 

אם יש, וברמה מספיקה לעבודה חלקה, זה עדיף לך - כך לא תצטרך לפגוע באטימות הממ"ד עם קידוחים,

או עם תעלות של הטלפון.

פורסם

לא ניראה לי שהבנת נכון.

יש לי קו טלפון גם בחדר, אותו קו שהמחשב הראשי מחובר אליו. זה לא אמור להוות פיתרון לבעיה?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

לא ברור מה הבעיה.

 

האינטרנט לא עובר דרך הטלפון לכולם אלא רק לאותו מחשב עם מודם.

המודם מבצע את החיוג ואז יש אינטרנט.

 

אם יש לך ראוטר אז הראוטר מבצע את החיוג ע"י הפרטים שהגדרת במקום חייגן.

 

השידור הזה עובר באוויר ולא בטלפון, ולכן גם אי אפשר לחבר 2 משתמשים על אותה תשתית.

האפשרות שלך היא להעביר כבל או כרטיס רשת אלחוטי.

 

בכל מקרה כרטיס רשת אלחוטי G סביר עולה פחות מ-100 שקל ככה שזה גם לא אמור להיות יקר מדי.


×
×
  • תוכן חדש...