Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בתערוכת הרכב שהייתה בפסח השנה (שנה שעברה עברית) וראיתי את ה-C5 החדשה ובאינטרנט ראיתי את הסופרב החדשה וכאשר ביררתי לפני 4-5 חודשים נאמר לי שהרכבים יגיעו לארץ באוגוסט השנה.

 

נכון להיות הרכבים עדיין לא כאן, ואין לי מושג מה המחיר של הרכבים הנ"ל או באיזה מפרט הם יגיעו.

 

בכל מקרה אני ממתין לשנת 2009 בכדי לקנות/להביא רכב אבל הייתי שמח לדעת יותר פרטים על הרכבים הנ"ל.

 

על פניו מכיוון שאני לא מצליח למכור את הרכב של אישתי אזי אקח שתי רכבים עם טרייאיין. C5 + C4 או סופארב + אוקטביה/רומסטאר.

 

במידה ומחיר הרכבים הנ"ל יהיה מעבר לקבוצה 5 בדגמים האיכותים (סופארב עם TSI 1.8 או C5 עם המטלים האיכותיים) אזי אשקול להביא טויוטה קאמרי היברדית מחו"ל בשבילי.

 

תודה ושנה טובה.

 

נ.ב. בסוף נחליף כבר ונפסיק לשגע את כולם. פשוט מתסכל אותי המחירים בארץ והאבזור העלוב לרכבים.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סופרב - דצמבר/ינואר. הסופרב החדשה מצויינת, גם ה-C5 החדשה (שגם נראית לא רע בכלל). שווה להמתין ולראות. נעשו שתי השוואות (בגרמניה - "אוטוצייטונג") של הסופרב מול המתחרות. בהשוואה הראשונה - סופרב TDI CR מול E Class CDI - הסופרב ניצחה בלא מעט נקודות. בהשוואה שנייה - סופרב TDI CR מול A6 TDI המתוחה - הסופרב הפסידה בנקודות בודדות מול האודי (המדהימה!).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שני רכבים מאד מרשימים הc5 הבנתי שמגיעה רק בנפח1.8 וגיר רגיל עם מתלים קובנציונליים ככה שלארץ חובבת האוטומטציה שלנו יגיע הרכב עם המתלים הפנומאטיים ועם איכות נסיעה מדהימה.הרכב אמור להגיע בחודש הבא{למרות שהיתה כבר דחייה מאוגוסט בגלל ביקוש חזק באירופה}.הסופרב שודרגה בלא מעט לעומת הדגם הקודם העיצוב מאד מאופק והשידרוג לעומת הדגם הקודם קטן יותר מהשידרוג של הסיטרואן לעומת הדגם הקודם.אני מאמין ששני הדגמים לא ישווקו כבר כמודל08 אז כנראה יגיעו בינואר 09.

פורסם

לפי מה שהבנתי לארץ תגיע C5 עם קפיצים רגילים.

דיברתי עם מישהו שביצע נסיעת מבחן על ה C5 עם קפיצים רגילים והתגובות היו מאוד נלהבות, וזה מישהו ששונא סיטרואן.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
סופרב - דצמבר/ינואר. הסופרב החדשה מצויינת, גם ה-C5 החדשה (שגם נראית לא רע בכלל). שווה להמתין ולראות. נעשו שתי השוואות (בגרמניה - "אוטוצייטונג") של הסופרב מול המתחרות. בהשוואה הראשונה - סופרב TDI CR מול E Class CDI - הסופרב ניצחה בלא מעט נקודות. בהשוואה שנייה - סופרב TDI CR מול A6 TDI המתוחה - הסופרב הפסידה בנקודות בודדות מול האודי (המדהימה!).

 

אפשר הפניה למבחנים הנ"ל? הביסה את E Class ?! נשמע הזוי!

 

מחירים אולי אתה יודע?

 

אני רוצה את ה-TSI 1.8 עם התיבה המדהימה DSG 7 או דיזל 2 לי' אבל זה כבר תלוי במחיר. אני צריך קבוצה 5.

 

תודה!

פורסם

לא נכון. לארץ הרכב יגיע עם מתלי הידרה אקטיב 3 2.0 אוט' (גרסה בסיסית).

אולי תגיע גרסה 1.8.

 

 

יש כמובן גרסאות דיזל וכל מיני רמות גימור.

 

בC5 החדשה המתלים הרגילים מגיעם רק בגרסאות הפשוטות ביותר (שהן ידניות) ולכן היא לא תגיע לארץ (אלא אם יתבצע שינוי).

פורסם
אוראל, באיזה סעיפים הפסידה המרצדס לסופרב?

 

לא הסתכלתי על הסעיפים (למען האמת) - הסתכלתי ישר בניקוד הסופי. אני אציץ מאוחר יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
סופרב - דצמבר/ינואר. הסופרב החדשה מצויינת, גם ה-C5 החדשה (שגם נראית לא רע בכלל). שווה להמתין ולראות. נעשו שתי השוואות (בגרמניה - "אוטוצייטונג") של הסופרב מול המתחרות. בהשוואה הראשונה - סופרב TDI CR מול E Class CDI - הסופרב ניצחה בלא מעט נקודות. בהשוואה שנייה - סופרב TDI CR מול A6 TDI המתוחה - הסופרב הפסידה בנקודות בודדות מול האודי (המדהימה!).

 

יש חדש? מחירים משהו?

 

אני רואה את הפאסאט 1.8 TSI עם 160 כ"ס ב172,000 ש"ח, ככה שאני מאמין שהסופרב תתחיל ב-15% פחות לפחות.

 

אני מקווה שבמחיר של פאסאט פשוטה אוכל לקבל סופרב עם אותו מנוע, איבזור מלא (כולל מושבי עור וחלון שמש), שירות אדיב וכמובן טיפולים במחירים שפויים.

 

תודה על העדכון RS!

פורסם
יש חדש? מחירים משהו?

 

אני רואה את הפאסאט 1.8 TSI עם 160 כ"ס ב172,000 ש"ח, ככה שאני מאמין שהסופרב תתחיל ב-15% פחות לפחות.

 

אני מקווה שבמחיר של פאסאט פשוטה אוכל לקבל סופרב עם אותו מנוע, איבזור מלא (כולל מושבי עור וחלון שמש), שירות אדיב וכמובן טיפולים במחירים שפויים.

 

תודה על העדכון RS!

 

 

בכתבה שפורסמה בזמנו באחד מעיתוני הכלכלה (ריאיון עם מנהל מותג סקודה בישראל) דובר על תג מחיר משוער לסופרב שיתחיל

(כן כן, תחזיקו חזק) בקבוצה 4! צויין שמקיימים מגעים אל מול היצרנית על מנת להחדיר את הסופרב ראש בראש אל מול המונדאו ומאזדה 6. ברור שמהלך כזה (בהנחה שהמכונית באמת איכותית כמו שאומרים) יכניס את סקודה לראש טבלת מכירות הליסינג. ראוי לציין שאת הכתבה פרסמו לפני המיתון וההאטה העצומה בכלכלת העולם-לכן כל הדברים שנכתבו שם כדאי לקחת בערבון מוגבל. אני מאמין שבקרוב יפורסמו כל הפרטים.

Lexus CT200H

פורסם
בכתבה שפורסמה בזמנו באחד מעיתוני הכלכלה (ריאיון עם מנהל מותג סקודה בישראל) דובר על תג מחיר משוער לסופרב שיתחיל

(כן כן, תחזיקו חזק) בקבוצה 4! צויין שמקיימים מגעים אל מול היצרנית על מנת להחדיר את הסופרב ראש בראש אל מול המונדאו ומאזדה 6. ברור שמהלך כזה (בהנחה שהמכונית באמת איכותית כמו שאומרים) יכניס את סקודה לראש טבלת מכירות הליסינג. ראוי לציין שאת הכתבה פרסמו לפני המיתון וההאטה העצומה בכלכלת העולם-לכן כל הדברים שנכתבו שם כדאי לקחת בערבון מוגבל. אני מאמין שבקרוב יפורסמו כל הפרטים.

 

תסתכל בצילומי מסך מאתר http://www.whatcar.co.uk

 

אנשים לא קולטים את זה אבל, המחיר של הפאסאט, סופארב החדשה ומאזדה 6 החדשה כולם בגירסאות המפוארות (מושבי עור....) עולים אותו דבר!

 

רק אצלנו מאזדה 6 מפוארת ומאובזרת עולה 177,000 ש"ח ופאסאט בגירסה הבסיסית מתחילה במחיר הזה (עד לפני חצי שנה המחיר היה 190,000 ש"ח לגירסה הבסיסית!). הדגם המפואר של הפאסאט בארץ עולה.... 240,000 ש"ח!

 

פשוט חוצפה!

 

אני מקווה שבסקודה יש להם שכל וב-170,000 ש"ח אני אקבל את כל התוספות וגם זה בגלל שאני לאר'ג! 8)

cars.jpg

cars2.jpg


×
×
  • תוכן חדש...