Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על העדכון RS! נמתין ונראה. מתי ההשקה?

 

לגבי ההשקה - ברגע שאני אדע, אני אעדכן אתכם :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סוף החודש הגיע ואין חדש. כבר יותר מ-4 חודשים מושכים אותנו באף....

 

נמאס להמתין, ארכוש WV פאסאט דיזל לקצורי יד שניה ב-150,000 ש"ח~ וזהו.

 

נגמר הסבלנות :x

פורסם

הדרישות שלי מאוד מוגדרות.

 

TSI 1.8 עם 160 כ"ס + DSG עם 7 הילוכים.

מושבי עור וחלון שמש.

5/4 מקומות ישיבה.

הוצאות שוטפות זולות (לא כמו WV או אודי)

 

אם כל זה לא עולה יותר מ-180,000 ש"ח (כמו מאזדה6 מאובזרת) לקחתי!

 

מוזר שעוד שבוע מתחיל ינואר 2009 ואין שום נתונים על הרכבים האלה, גירסאות, אבזור וכמובן מחיר. לא יודע איך עובד השיווק אצל היבואן הזה.... 8)

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1424992

פורסם
סוף החודש הגיע ואין חדש. כבר יותר מ-4 חודשים מושכים אותנו באף....

 

נמאס להמתין, ארכוש WV פאסאט דיזל לקצורי יד שניה ב-150,000 ש"ח~ וזהו.

 

נגמר הסבלנות :x

 

כבר רכשת חצי מהמכוניות שנימצאות על כבישי ישראל.

פורסם
סוף החודש הגיע ואין חדש. כבר יותר מ-4 חודשים מושכים אותנו באף....

 

נמאס להמתין, ארכוש WV פאסאט דיזל לקצורי יד שניה ב-150,000 ש"ח~ וזהו.

 

נגמר הסבלנות :x

 

מאוד הייתי ממליץ לך לההיכנס לקישור הבא בו מפורטים אלו מכוניות מנהלים ינחתו בארץ ומתי

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000411988&fid=3598

 

וציטוט מהנאמר "דגם התחלתי במחיר נגיש של כ-160 אלף שקל. הדגם המרכזי אצלנו יהיה, קרוב לוודאי, 1.8 ליטר TSI עם 160 כ"ס. אנשי המוניות ישמחו לדעת על מנועי דיזל חזקים וחסכוניים, שנמצאים בדרך."

 

יניב

פורסם
כבר רכשת חצי מהמכוניות שנימצאות על כבישי ישראל.

 

הי הי הי.... אם היה את המבחר כמו בחו"ל (ואולי גם מחירים קצת יותר שפויים) לא הייתי מתלבט כל כך הרבה.

 

לאישתי החלפתי את הרנו סניק ביונדאי טוסון. הדרישות שלה הרבה יותר פשוטות משלי. עכשיו נראה מה ילד יום.

 

בסוף אני יטפוס חלסטרה אכנס למאזדה ואקנה מאזדה 6! :lol:

פורסם
הבעיה היחידה ברכב הזה היא שהוא משמש גם מוניות ולכן הביטוח מקיף הוא רצחני! מעל 5,000 ש"ח לשנה לעומת 2,500 ש"ח שאני משלם היום.

 

זה לא קשור למוניות, אלא לעובדה שהרכב נחשב לגניב.

בכל אופן, אם אני הצלחתי לעשות מקיף+חובה למרצדס בפחות מ-5K ש"ח (שגם נחשבת שגניבה), אז הכל עניין של השוואת מחירים.

פורסם

GOLF מחיר פרמיית הביטוח מורכב בין היתר גם ממחיר הרכב עצמו, היות והרכב שלך מונית לשעבר מחיר המחירון הרשמי נמוך(בטח ובטח ביחס לC רגילה) ,בהתעלם כרגע מהעובדה שבפועל המחירים נמוכים אף יותר.

פורסם

קודם כל באף אחת מחברות הביטוח לא שאלו אם הרכב הוא מונית לשעבר או לא, שאלו רק אם קיים ברכב איתוראן. דבר שני, איך אתה מסביר את זה שבחברה אחת נתנו לי הצעת מחיר של 12K (!!) ש"ח לביטוח המקיף, ובחברה אחרת 3700 ש"ח?

פורסם

רכב שנכנס לארץ כמונית בחלק גדול מהמקרים נכנס כדגם נחות יותר ביחס לדגם הסטנדרטי(המינימלי), כך למעשה אפשר לתמחר את פרמית הביטוח לפי קוד דגם ולא לשאול ספציצית אם הרכב היה מונית.

 

שנית , טבעי ובריא שיהיו פערים בין חברות הביטוח השונות.

פורסם

הדגם ברשותי הוא אוונגרד בעוד שרובן הגדול של המוניות היו בגרסת הקלאסיק הבסיסית ביותר, אז אם כבר הביטוח אצלי צריך להיות יקר יותר לא? אני בהחלט מסכים איתך שטבעי שיהיו פערים בין חברות הביטוח, אבל להגיע מ-3700 ש"ח ל-12K זה לא פער, זו חוצפה.

פורסם

או בלבול רגעי של נציג המכירות הטלפוני שעובד מול תוכנה,יתכן שהצעת המחיר הגבוהה שקיבלת היא לדגם הבנזין הרגיל משמע לא מונית לשעבר.

פורסם

תאמין לי שלא היה שום בלבול :)

דיברתי עם הנציגה הרבה זמן, הסברתי לה מספר פעמים על איזה דגם מדובר, והיא חזרה על כל הפרטים ובדקה מספר פעמים.

כשהתחלתי להתגלגל מצחוק למשמע הצעת המחיר היא לא הבינה מה כל-כך מצחיק ואמרה לי שהמחיר הגיוני מאוד כי "זה מרצדס". מיותר לציין שהיא נרגעה מהר מאוד אחרי ששמעה שבמקום אחד כן נתנו הצעת מחיר נמוכה בהרבה.

 

בכל אופן בוא נעזוב את הנושא, די חרגנו ממטרת השרשור :)


×
×
  • תוכן חדש...