Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ירון לא סתם בחור טוב, הלוואי שכולם פה יהיו כמוהו, משכמו ומעלה.

לגבי הסופרב, האחוריים שלה כל-כך מכוערות..... מוריד את כל החשק לקנות את הרכב, אבל זאת רק דעתי.

 

 

יוני, כאחד שמכיר את ירון "מעט" יותר ממך - יש לו עוד הרבה מה ללמוד.

אין כמו ניר (גם גולן נחמד להפליא ומבין עניין).

 

עכשיו חזרתי וראיתי את מחירי הסופרב - אני בהלם :shock:

ללא ספק הקנייה הטובה ביותר שיש. נקודה.

 

השאלה האם הישראלים יצליחו להתגבר על הסמל...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אין ספק שכרגע בקטגוריה של המנהלים אז לסופרב החדשה אין מיתחרים ובאמת מחיר מדהים לתמורה,ניראה מה יהיה כשהאופל אינסיניה שהיא מכונית השנה וה-C5 המדהימה יגיעו לארצנו הקטנטונת וכמובן המונדאו המרשימה,לנו הצרכנים זה מעולה שיש מיבחר גדול של מכוניות איכותיות ונקווה שהתחרות במחירים תיהיה בהתאם.

:fadein:
פורסם
קשה, קשה להתגבר על התרנגולת הירוקה, גם במחיר של אוטו מצוין.

 

אלעד.

 

מה הבעיה בתרנגולת הירוקה ששואבת את אותו מנוע מאחיות הגדולות (אודי וVW) במחירים עממים.

 

הסמל לא מפריע לי אפילו מצויין לי! פחות מנקר (למרות שהוא תרנגול) ויותר חשוב הטיפולים זולים מאשר VW.

 

הפאסאט עולה אותו דבר אבל עם 0 איבזור.

 

חלום חיי מתגשם! נמצא המכונית! עכשיו נשאר למצוא את הכסף :-):-)

פורסם
יוני, כאחד שמכיר את ירון "מעט" יותר ממך - יש לו עוד הרבה מה ללמוד.

אין כמו ניר (גם גולן נחמד להפליא ומבין עניין).

 

עכשיו חזרתי וראיתי את מחירי הסופרב - אני בהלם :shock:

ללא ספק הקנייה הטובה ביותר שיש. נקודה.

 

השאלה האם הישראלים יצליחו להתגבר על הסמל...

 

אוראל, נכון שיש לירון מה ללמוד אבל הוא אחלה של בחור ואגב גולן יחסית "חדש" בסקודה הוא לא הרבה זמן בסקודה שהוא הגיע לסקודה הוא בכלל היה במחלקת הטלפונים ללקוחות.

ונחזור לסופרב הוא אוטו מפנק שאני נסעתי עליו פעם ראשונה לרגע חשבתי שנסעתי, על A6 ואני רציני לגמרי אני נסעתי על הגרסה הבכירה עם המנוע V6 החזק שלה בצבע שחור. ואי ואי איזה יפה היא ושתדלקתי אותה כמה אנשים באו ושאלו אותי, על האוטו רציתי כולה למלות את הטנק ולעוף משם.

 

יניב

פורסם
אוראל, נכון שיש לירון מה ללמוד אבל הוא אחלה של בחור ואגב גולן יחסית "חדש" בסקודה הוא לא הרבה זמן בסקודה שהוא הגיע לסקודה הוא בכלל היה במחלקת הטלפונים ללקוחות.

יניב

 

יניב, אמרתי שירון לא בסדר?

 

להפך, הוא יותר מבסדר - רק שהוא פשוט די חדש בעסק.

 

נ.ב, אני כנראה קופץ לראות את הסופרב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יניב, אמרתי שירון לא בסדר?

 

להפך, הוא יותר מבסדר - רק שהוא פשוט די חדש בעסק.

 

נ.ב, אני כנראה קופץ לראות את הסופרב.

 

אוראל, אני לא ציינתיח שאתה כתבת משהו לא בסדר על ירון אני פשוט חיזקתי את מה שאמרת סה"כ אבל בהחלט נתון לשיפור.

ואגב הסופרב כמו שכב ציינתי לי יצא לנסוע, על הסופרב V6 השחורה המנוע הזה משהו יוצא מהכלל והבאזור וסביבת המחייה בסופרב נהדרת.

 

יניב

פורסם

יניב, מחזק אותך - אתמול קפצתי לחבר'ה (ניר וגולן) ועל הדרך התרשמנו מהסופרב החדשה (בה פגשתי במפעל - כמו שכבר ציינתי).

 

מקווה לארגן את ה-1.8TSI ואת ה-3.6 להתרשמות "קצר" :-P.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הייתי היום באולם תצוגה. אין מה להגיד! המכונית מדהימה ונותנת הרגשה אמיתית של יוקרה גרמנית! (מרצדס ואודי)

 

המחיר עממי לאין שיעור, בגובה 178,000 ש"ח על הכביש כולל הכל! מערכת חניה עצמית, כסאות עור חשמלי, חישני חניה (למי שרוצה לחנות לבד) מערכת שמע איכותית.

 

הדבר שאין זה GPS שזה כבר די סטנדרטי גם במכוניות זולות יותר.

 

יש מכוניות במלאי. יש אפשרות מימון אטרקטיבית (עוד לפני שהפעלתי את החבר'ה פה.... RS....)

 

לסיכום, שירות אדיב, סוכריות אננס טופי טעימות ואחלה מכונית שבעולם!

 

מצורפת תמונה מ-IPHONE שלי לכלה כמו שאני רוצה בדיוק (שחור בחוץ, שמנת בפנים) שמשמשת כמכונית מבחן. 8)

IMG_0002.jpg


×
×
  • תוכן חדש...