Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלגלי מגזניום, שווה השקעה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הפעם הרצתי חיפוש בפורום ולא מצאתי מידע על גלגלי המזנזיום.

אני בקרוב קונה פיגו' 308 חדשה, ורציתי לדעת האם שווה להשקיע עוד 5,800 שקל לגלגלי מגנזיום.

מה היתרונות, מה החסרונות [אם יש].

תודה ויום טוב =]

פורסם

יתרון: היופי, למי שזה חשוב לו.

חסרון: קורא לגנבים.

אני אישית לא הייתי משקיע 6000 ש"ח על ג'אנטים, גם לא 2000 ש"ח, בגלל שאח"כ לך תחייה בחשש שאולי תקום בבוקר והאוטו יהיה על בלוקים, נראה לי מיותר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ורציתי לדעת האם שווה להשקיע עוד 5,800 שקל לגלגלי מגנזיום.

תודה ויום טוב =]

 

קודם כל זה בטוח לא השקעה, השקעה זה משהו שאתה קונה על מנת להרוויח...

 

גאנטים מגנזיום עולים בחנות שיפורים בין 2000-3500 ש"ח. תלוי מה תעדיף. אין שום יתרון לשלם סכום כפול ומשולש בשביל גאנטים מקוריים, במיוחד שאם חס וחלילה תקבל מכה בגאנט - תצטרך לשלם 2500-3000 לגאנט בודד...

 

אין לך ממש יתרונות בגאנט מגנזיום מלבד יופי.

פורסם

תסכימו איתי שלסוע עם רכב חדש, עם טאסות מגעילות ואזיקונים מחוברים אליהם, זה לא ממש יפה, ובטח שלא לרכב חדש.

לדעתי ג'אנטים ממגנזיום מוסיפים המון.

אבל, המחיר שהציעו לך הוא גבוה.

אני עבור ג'אנטים מקוריים של פולקסוואגן, 17", עם 5 צלעות, שילמתי בערך 4800 ש"ח.

למה שג'אנטים קטנים יותר של פז'ו יעלו יותר ?

אם תרצה, אולי תחפש אלטרנטיבות, אבל להשאר עם טאסות, למרות שיש לך את היכולת שלא להשאר איתן, זה פשוט לא מובן לי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

שווה? זה כבר תלוי בך.

אם אתה אוהב את זה ולדעתך זה מוסיף, תקנה.

בכל מקרה אם החלטת לשים ג'אנטים אני הייתי הולך על לא מקוריים, בחצי מהסכום אתה יכול לקנות בובה של ג'אנטים.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

לא אל תקנה בחיים מקוריים ב6000 שקל כי גם ככה של פג'ו מכוערים אש.

בכזה מחיר אתה מביא ג'אנטים על רמה מחנויות של גלגלי מגנזיום.

פורסם

יש שני היבטים מעשיים (למדי) לצידוד בחישוקי מגנזיום .

 

1. משקל מופחת של הג'אנט על המתלים - אמור לשפר במידת מה את אחיזת הכביש וההתנהגות ה"ספורטיבית" של הרכב.

 

2. איוורור עדיף של בלמי דיסק בתנאי עומס גבוהים - מאפשר יכולת בלימה עדיפה במצבי קיצון.

 

מצד שני אל תשכח חסרון שלא הוזכר - הסגסוגת קלה אך רכה , עלולה להינזק במדרכות או מכות לא מאסיביות - ולא ניתן לתקן

רק להחליף לחדש.

פורסם

תלוי בך.

לדעתי שווה להשקיע, וגם להשקיע בכמה ברגי ביטחון לתחושת ביטחון נוספת.

בכל מקרה לא כדאי לחסוך את ה3K הנוספים ולקנות חישוק לא מקורי של פ'גו.

פורסם

אם אתה רוצה לרכוש גאנטים מסגסוגת קלה,

מומצץ "להשקיע" במקוריים,

ולא לגעת בסיניים גם אם זה ברבע מהמחיר.

 

אם אתה מחפש לשפר ביצועים, לא מעמין שתרגיש בכלל בהבדל.

 

ההבדל העיקרי הוא במראה החיצוני.

 

אפשרות נוספת, יכול להיות שמדובר בחבילת אבזור כלשהי בעלות של 5800,

ולא רק גאנטים.

 

בהצלחה, וחג שמח!

פורסם
לדעתי שווה לקנות אך לך במחיר של 6000 יש לך גם ב 3000 יפים וטובים מספיק!

לא חייב ב3000, אבל 6000 עבור מקורי זה המון, ועוד מידה קטנה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
תלוי בך.

לדעתי שווה להשקיע, וגם להשקיע בכמה ברגי ביטחון לתחושת ביטחון נוספת.

בכל מקרה לא כדאי לחסוך את ה3K הנוספים ולקנות חישוק לא מקורי של פ'גו.

 

תסביר לי סיבה אחת הגיונית למה לא לקנות חישוקי מגנזיום של חברות שמתעסקות רק ביצור חישוקי מגנזיום.

כמו OZ למשל ועוד המון המון חברות נוספות.

אפשר להשיג כאילה ועוד יפים במחיר הזה.

 

לא תמיד מקורי זה הכי טוב.

×
×
  • תוכן חדש...