Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אנו תלמידים במחלקה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. אנו עורכים ניסוי שמיועד לבעלי רכבים (בהווה או בעבר) ולמי שבעבר היה שותף לקניית רכב.

כל הפרטים חסויים והאנונימיות מובטחת. פרטי המשתתפים והמחקר ישמשו אך ורק למטרות אקדמאיות.

תוצאות המחקר יפורסמו לכל משתתף שיחפוץ בכך, בסיום במחקר.

במידה ואת\ה מוכן להשתתף בניסוי שלנו לחץ על הקישור הבא על מנת להתחיל בניסוי.

שאלון1

 

תודה לכל המשתתפים!

פורסם

אי אפשר לקבל החלטה על מחיר רכב בלי לדעת מה המחירון שלו....

המחירון מהווה נקודת מוצא למחיר המקסימלי והמינימלי, ואי אפשר להחליט סתם שרירותית, לכן לא ברור לי מה אתם רוצים לבדוק שם.

 

(שלא לדבר על כך שבחיים לא הייתי קונה אצל סוחר וכל השאלון הזה לא תקף לגביי)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עוד בעיה במחקר: לכל דגם יש מספר תתי-דגמים ורמות גימור, וקשה לקבל החלטה ללא נתון שכזה.

אני מניח שאם זה היה מפורט, יתכן והייתי עונה אחרת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה בדיוק מטרת הניסוי?

לראייתי חסרים לכם הרבה נתונים ועוד כמה טבלאות, עוד סוגי מבצעים והנחות, ומיקום הסוכנות ביחס למיקום מגוריך(שהרי אם אין לך אוטו, לא תיסע באוטובוס מחיפה לבאר שבע לקנות אחד...ברמת העיקרון).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתם הסטודנטים בכלל לא יודעים איך קונים מכונית בארץ. אז אני אעיר את עינכם.

 

קודם כל והכי חשוב לאיזו מכונית סחירה ולמי יש "שוק" הרי הקונה רואה במכונית סוק של השקעה. הוא רוצה לדעת שיקבל "מחירון" עבור המכונית שימכור.

 

חשוב לו שהמכונית תהיה "אמינה" והוא שמע מאבא של אח של שכן של חברה שלו שרק יפניות אמינות. צרפתיות וחס וחלילה, איטלקיות זה זבל שמבלה כל הזמן במוסך. חוץ מזה פעם לאבא שלו הייתה פעם קאיה בת 10 שנים ועשתה כל הזמן בעיות אז קאיה זה זבל של אוטו -בחיים לא לגעת!

 

הוא יקנה רק אוטומטי, 4 דלתות, לבן/ כסף מיטלי כדי שיהיה קל למכור בעתיד ולקבל "מחירון" בלבד לא שקל פחות!

 

ועוד דבר חשוב זה הרושם פקטור שופוני יא נאס חשוב מאוד. הרבה רוצים להראות "עבריינים" אז אח שלו: תקנה עונדה שחורה עם ספויילר או ב.מ.ו. 1990 עם אנטנה "כריש" רצוי מערכת סטריאו ששוה פי 2 מהאוטו כדי שהוא חוזר שיכור מבילוי ב 5:00 לפנות בוקר כולם ישמעו את הבאסים של הטראנסים.

פורסם

חברים - תנו קצת קרדיט.

 

מכיוון שלמיטב ידיעתי איש מחברי הפורום איננו יודע מה שאלת המחקר, לכן לא ניתן למתוח ביקורת עליו.

יתכן שכל מה שראינו זה סיפור כיסוי לשאלה אחרת לגמרי.

אני ממתין למשהו טריקי, אם השאלה תהיה פשטנית "אני מזה אהיה מאוכזב...".

 

נחכה בסבלנות לתוצאות.

פורסם

הסקר הזה לוקה בחסר וזה בלשון המעטה.

באמת רציתי למלא

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לפני כמעט חודש התחלנו להריץ את המחקר וההיענות דרך האתר היתה נהדרת. אז קודם כל, תודה לכולם!

הניסוי הזה מיועד למי שלא השתתף במילוי השאלון עד כה.

מתוך התגובות עלו הרבה שאלות והערות ולקחנו את כולן לתשומת ליבנו. למי שנותרו שאלות נוספות ו\או מעוניין בתוצאות המחקר ומטרותיו (כמובן, בסיום המחקר) מוזמן לפנות למייל [email protected]

 

שלום רב,

 

 

אנו תלמידים במחלקה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. אנו עורכים ניסוי שמיועד לבעלי רכבים (בהווה או בעבר) ולמי שבעבר היה שותף לקניית רכב.

כל הפרטים חסויים והאנונימיות מובטחת. פרטי המשתתפים והמחקר ישמשו אך ורק למטרות אקדמאיות.

תוצאות המחקר יפורסמו לכל משתתף שיחפוץ בכך, בסיום במחקר.

במידה ואת\ה מוכן להשתתף בניסוי שלנו לחץ על הקישור הבא על מנת להתחיל בניסוי.

 

שאלון2

 

שוב, תודה לכל המשתתפים!

פורסם

דרך היחידה לענות על זה היא טוטו לוטו , אני לא אבחר אף מגרש שמציע מחירי מבצע בלי לרשום מחיר , ובכל מקרה אני לא מאמין שאגש למגרש .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לעולם לא אקנה רכב ממגרש.

 

חוץ מזה לא הבנתי למה לי למכור פיאט פונטו שנת 2000 כדי לרדת ברמה למכוניות שפורסמו בסקר?!

×
×
  • תוכן חדש...