Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יש לכם להגיד על פורד פוקוס שנת 2006, 65,000 ק"מ, ללא תאונות.

מבחינת אמינות, שמירת ערך וצריכת דלק.

אנא השוו את הפורד ליונדאי אלנטרה או למזדה.

פורסם

אמינות - לדעתי המזדה מנצחת.

שמירת ערך - המזדה היא המנצחת.

צריכת דלק - המזדה והפוקוס פחות או יותר זהות בסביבות 1:10 משולב , האלנטרה - בזבזנית דלק 1:8 משולב.

פורסם

לפעמים השלם גדול יותר מסך חלקיו.

הכוונה היא שמבחינת אמינות, שמירת ערך וחיסכון בדלק, יש למאזדה יתרון קל על הפוקוס.

אבל בסופו של דבר הפוקוס נותנת (לדעתי) יותר מאשר המאזדה, כמו מרווח, נוחות, תא מטען גדול יותר, בטיחות ועוד.

אז הפוקוס עדיפה בעיני.

 

הלנטרה הרבה פחות טובה בכל פרמטר כמעט מהשתיים המוזכרות.

 

אגב, אם אני זוכר נכון, מאזדה אמורה להשיק דגם חדש שיחליף את המאזדה 3 הקיימת בקרוב, דבר שאמור להוזיל בכ-15% את דגמי ה-3 מיד שניה. שווה אולי לחכות אם רוצים דווקא מאזדה 3 בת כמה שנים.

פורסם
לפעמים השלם גדול יותר מסך חלקיו.

הכוונה היא שמבחינת אמינות, שמירת ערך וחיסכון בדלק, יש למאזדה יתרון קל על הפוקוס.

אבל בסופו של דבר הפוקוס נותנת (לדעתי) יותר מאשר המאזדה, כמו מרווח, נוחות, תא מטען גדול יותר, בטיחות ועוד.

אז הפוקוס עדיפה בעיני.

 

הלנטרה הרבה פחות טובה בכל פרמטר כמעט מהשתיים המוזכרות.

 

אגב, אם אני זוכר נכון, מאזדה אמורה להשיק דגם חדש שיחליף את המאזדה 3 הקיימת בקרוב, דבר שאמור להוזיל בכ-15% את דגמי ה-3 מיד שניה. שווה אולי לחכות אם רוצים דווקא מאזדה 3 בת כמה שנים.

 

ישנו גורם אחר יותר משמעותי לגבי המחירון העתידי של מאזדה 3: הירידות בבורסה וסגירת פרוייקטים בהיי-טק

פורסם
ישנו גורם אחר יותר משמעותי לגבי המחירון העתידי של מאזדה 3: הירידות בבורסה וסגירת פרוייקטים בהיי-טק

 

ישפיע בהתאם גם על הפוקוס.

פורסם

היתה לי גם 1600 וגם 2000. ה 1600 עגלה, אוטו עלוב. אל תגע. ה 2000 כבר יותר טוב אבל עדיין סובל מגיר ארוך ובזבזני בצריכת הדלק.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...