Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כבר 10 שנים אני שם לבייבי שלי צמיגי ברידג'סטון ולא מתפתה לאחרות.

אבל כמו כל צמיג גם אותם צריך להחליף מידי פעם (כל 3-4 שנים).

התחלתי לברר לגבי זוג צמיגים במידה שלי אבל גיליתי שברידג' כבר לא מיצרים/ מייבאים את המידה שלי ?! אני יודע שהמידה די נדירה אבל חליק לא יביאו לצרכן נאמן שכמותי צמיג כזה :cry: ?

בכל אופן אני נאלץ עכשיו לרעות בשדות זרים ואני אשמח להמלצה על צמיג ברמה לפחות כמו הברידג' (אם אין ברירה אלך על צמיג נחות יותר) + מקום לקניה.

תודה.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

לא איש בשורות אנוכי היום :?

 

ככל הנראה תצטרך להסתפק ביצרנים מהדרגים הנמוכים, החברות הגדולות והידועות הפסיקו את היבוא של צמיגים במידות כדוגמת שלך מחוסר כדאיות.

 

באם הנך רוצה להשאר עם צמיג איכותי, תצטרך כנראה לשדרג את רכבך ע"י החלפת הגלגלים ל-13", אזי תוכל לנעול 155/70R13.

 

לשיקולך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כן. כנראה שזה הכיוון.

אני מניח שאני אקנה זוג זול כך שהוא יחזיק לי מעמד עד שגם הברידג' שקניתי ליפני כשנה יגמרו את החיים (אני מניח שפחות או יותר באותו זמן).

היום הציעו לי זוג FALKEN ב-350 ש"ח נראה לכם סביר?

+איזו מהחברות הזולות מומלץ לקחת? או שאין הבדל כ"כ מהותי (פשוט לקחת את ההכי זול...)

 

אגב, עמית, המידה שציינת חוקית לרכב שלי? כי אם אני לא טועה לפיאסטות מותר 145/70R13.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

(1)מחיר - המחיר סביר עקב היות מידת הצמיג נדירה, ההפרשים בין חברה אחת לרעותה יהיו 10-20 ש"ח +/-.

 

(2)המידה תיקנית ביותר, רוב הפיאסטות נעולות בו.

 

(3)הפאלקן תהיה כנראה הקניה הטובה מכולן.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקי. אז ככה.

הבחירה היא בין זוג FALKEN ב350ש"ח.

או זוג KUMHO ב 375ש"ח באוטו-דיפו.

אני אזכיר מדובר ב-145/12.

אין לי מושג מי מהם עדיף- הרצתי חיפוש ושניהם עושים רושם סביר, אבל ...בכל זאת אשמח לדעה של מנוסים ממני.

 

תודה.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
שלום לכולם.

כבר 10 שנים אני שם לבייבי שלי צמיגי ברידג'סטון ולא מתפתה לאחרות.

אבל כמו כל צמיג גם אותם צריך להחליף מידי פעם (כל 3-4 שנים).

התחלתי לברר לגבי זוג צמיגים במידה שלי אבל גיליתי שברידג' כבר לא מיצרים/ מייבאים את המידה שלי ?! אני יודע שהמידה די נדירה אבל חליק לא יביאו לצרכן נאמן שכמותי צמיג כזה :cry: ?

בכל אופן אני נאלץ עכשיו לרעות בשדות זרים ואני אשמח להמלצה על צמיג ברמה לפחות כמו הברידג' (אם אין ברירה אלך על צמיג נחות יותר) + מקום לקניה.

תודה.

דני.

 

נסה אצל אנטון ביפו (תריץ חיפוש בפורום) - סיכויים טובים שהוא יוכל לעזור לך (במידה הזו לפחות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נסה אצל אנטון ביפו (תריץ חיפוש בפורום) - סיכויים טובים שהוא יוכל לעזור לך (במידה הזו לפחות).

 

איציק

 

אנטון חנניה

יפת 88 יפו יפו, תל אביב

68171 :מיקוד

03-6828584 :טלפון

03-6834764 :פקס

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...