Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה!

פעם עבדתי במוסך ובעל המוסך הורה לנו להתיז ספרי WD או משהו בעל אותו אפקט פעולה,על המנוע לפני שהרכב הגיע ללקוח,וזה כנראה בכדי לשוות למנוע מראה של "חדש" ונקי יותר וכך הלקוח יתלהב יותר...

בקיצור,אחרי שניקיתי את האוטו שלי היום,נזכרתי בזה והתזתי על כל חלקי המנוע ספרי בסגנון של WD.

לאחר מכן,הסתכלתי טוב טוב על הספרי וראיתי שכתוב "דליק,לא להתקרב למקור חום מעל 50 מעלות,לא ליד ניצוצות,לא ליד חום גבוה" ועוד...

חשבתי לעצמי שזה ממש אבל ממש לא המקום הנכון להתיז את הספרי (על המנוע) אבל כבר היה מאוחר מדי. רציתי לבדוק עד כמה הוא דליק והתזתי על אבן וזרקתי גפרור-לא נדלק. לאחר מכן,כשהגפרור עדיין בער ,התזתי עליו וממש יצאה להבה (אותו אפקט כשמתיזים כמעט כל ספרי,בושם,ספרי שירותים על אש קימת).

 

השאלה שלי היא: עד כמה שאתם יודעים,האם אין חשש להתניע את הרכב היות וסביבת העבודה של תא המנוע לא ממש נראית לי מומלצת...

 

זה ממש חשוב לי לדעת. :roll:

 

תודה רבה מראש לכולם!

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

הספריי יתחמם, יפיץ ריח חריף, ויתאדה.

 

פעם שעשיתי טסט לאוטו התיזו WD40 על המספר מנוע כדי שהמספר יהיה נקי וברור לקריאה כאשר המנוע חם ולא קרא כלום.

 

אני במקומך הייתי שוטף את המנוע למרות שזה ביכלל לא מומלץ, ואפילו עלול להזיק מאוד למנוע ולשאר חלקי החשמל.

פורסם

אם כבר לשטוף את המנוע אז רק אצל מומחה שיודע איזה חלקים לכסות וכיצד לא לפגוע במערכת החשמל של הרכב. אבל אכן מומלץ.

הבעיה העיקרית היא הנסיעה לשם.

לא שמעתי על מקרה שמנוע "התפוצץ" בגלל שהותז קצת WD עליו.

וכפי שאמרת. הלהבה יצאה בגלל שהגפרור היה דולק ואז התזת את הספריי.

עכשיו הספריי לא במצב של גז אלא במצב נוזלי. אז אני לא מאמין שיקרה משהו.

פורסם

מה שבטוח שיקרה זה שיצא ריח חריף מאוד אם ריססת על חלקים שמתחממים כמו גוף המנוע, סעפת פליטה וכו.

 

אם ריססת על חלקי גומי/פלסטיק לא ניראה לי שיקרה משהו.

פורסם

עוד דבר שבטוח יקרה: תוך כמה זמן המנוע שלך יתמלא אבק, כי השומן שעכשיו יש ימשוך אותו יותר :)

מנסיון, עשיתי את השטות הזו עם הפוקוס של ההורים שלי, ומאז אני יודע:

או שתשב לנקות עם סמרטוט לח, או שישאר מלוכלך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אוקי,אז ההתזה שלי היתה לפני כשעתיים ולא אמרתי לכם שהשארתי ליתר ביטחון את התא מנוע פתוח,שיתאורר.

 

ועוד כמה תגובות:

אני ממש מאוד מקווה שלא יתמלא אבק כי זה סיפור אח"כ להוציא את זה.

אני גם יחסית לא ריססתי על כל נקודה ונקודה לעומק. מה שעשיתי זה ריסוס "חיצוני" יחסית.

ניב אומר שהספרי לא במצב של גז.זה נכון,אבל מה יהיה כשהמנוע יתחמם? הוא לא יהפוך את הנוזלי לגז תוך כדי החום?

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

שאלה באותו הכיוון, אבל אחרת.

ניקוי בלחץ אוויר, מאוד מאוד חזק, מתחת למכסה המנוע... על מנת להוציא אבק ועלים תקועים במסנן החיצוני (בין המנוע לשמשה הקדמית) - נחוץ? עלול להזיק ?

 

בניקוי האוטו האחרון, עברתי עם לחץ אוויר ממש ממש חזק מתחת למכסה המנוע, יצאו מלא עלים, ועלה ענן אבק השמיימה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לחץ אויר חופשי כל עוד אתה לא רואה פגיעות נראות לעין. יש להזהר על צינורות מי המתזים והפלסטיקים המחברים

אותם לגוף המכסה.

 

לגבי ה"זז-קל", תחשוב שאלפי רכבים יוצאים מדי יום מהמוסכים המורשים כאשר כל המנוע שלהם מלא בספריי הזה

ולא שמעתי עדיין על שום מקרה של התלקחות.

פורסם
אוקי,אז ההתזה שלי היתה לפני כשעתיים ולא אמרתי לכם שהשארתי ליתר ביטחון את התא מנוע פתוח,שיתאורר.

 

ועוד כמה תגובות:

אני ממש מאוד מקווה שלא יתמלא אבק כי זה סיפור אח"כ להוציא את זה.

אני גם יחסית לא ריססתי על כל נקודה ונקודה לעומק. מה שעשיתי זה ריסוס "חיצוני" יחסית.

ניב אומר שהספרי לא במצב של גז.זה נכון,אבל מה יהיה כשהמנוע יתחמם? הוא לא יהפוך את הנוזלי לגז תוך כדי החום?

נניח וכן, לא יהיה לו שום ניצוץ להידלק, במצב של גז הוא לא ידלק מחום (או שההגיון שלי צריך כיוון)

בקיצור, אני בטוח שכבר נהגת ברכב מאז ולא קרה כלום, יהיה טוב ;)

×
×
  • תוכן חדש...