Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פורד פוקוס שנת 2000 מנוע 1600 אוטומט ויש נקודה ענקית שבה לוקח מלא זמן לדוושה להגיב או יותר נכון למנוע.

איזה חלק צריך לשנות\להוסיף בשביל לחדד את התגובה?

אבל גם שלא יעלה במחיר אסטרונומי.תודה

אחינו הנהג סע מהר - אם לא , יתפוס אותך שוטר.

פורסם

צריך להחליף כמה חלקים, חלק ראשון חושבות ביותר זה גיר אוטומטי.

 

ואז יש מה לדבר על שיפורים, כגון אגזוז זרימה חופשית, גלגל תנופה קל, פילטר אויר פתוח וכד'. אולי עתיד קצת לגדוש עם טורבו קטן. אני בספק שתוספת משמעותית יכול להחזיק גיר אוטומטי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

משהו קטן זה לא יהיה. אתה מדבר למעשה על תוספת כוח. אני גם יודע שתגובת דוושה לרכב הזה, למרות שהיא בכלל לא משהו, אחרי שמפעילים מזגן העניין מחמיר עוד יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא מדבר על תוספת כח פשוט הטורים לא עולים מהר שאני לוחץ כמעט עד הסוף על הדוושה ממש לפני הקיק.

הם דיי זוחלים.זה לא נראה לי בעיה של כח כי המנוע הזה סבבה ממה שהבנתי וגם כי למשל ברכבים אחרים שנהגתי בהם לחיצה טיפה מעמיקה בדוושה ולא עד הסוף מקפיצה את הטורים.

אחינו הנהג סע מהר - אם לא , יתפוס אותך שוטר.

פורסם

בעיקרון אם אתה לוחץ הרבה גז, גיר אוטומטי אמור להוריד הילוך. כפי שאני מבין מתיאור שלך זה לא קורה.

 

יכול להיות שמדובר בתקלה, אינני יודע כי לא נהגתי בפורד פוקוס. ממליץ לפרסם את הבעייה בפורום טכני.

 

בנוסף בדוק אם קיימים לגיר מצבים כמו חיסכון ספורט וכד'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גיר אוטומטי עובד על עיקרון של נוזלים הידרואלים.

 

חפש נא ב"howstuffworks" על תמסורת אוטומטית. ברגע שתבין איך היא עובדת אתה תבין מדוע ישנה תגובת דוושה איטית לדבריך.

 

אור.

פורסם

הממיר מומנט הידוע לשמצה:?.

 

אולי הכבל גז רפוי?

 

 

 

אג התעלקות קלה, ידוע שהממיר מומנט עובד על לחץ שמן, האם מדובר בשמן מהגיר או מהמנוע?

והאם חוסר בשמן מנוע\גיר יכול לגרום לטורק שיעבוד באופן לא מושלם, ואיך ניתן לבדוק זאת?

פורסם

גיר עובד על דקסטרון - שמן בידראולי מיוחד.

 

במחינת תגובה לגז, Lotus Omega, אינני מסכים איתך. בלחיצה חזקה גיר אמור להוריד הילוך, פותח שרשור ציין שלוחץ כמעט עד הסוף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כן ידוע לי על מה גיר עובד וסוג השמן.

שאלתי האם טורק, ניזן משמן מנוע, שמגיע מהמנוע, או משמן גיר שמגיע מהגיר?, ההגיון אומר מהגיר.

פורסם

מדובר בתקלה שקיימת רק ברכב שלך או במשהו שקיים בכל הדגמים של הרכב הנדון?

אם אתה לא יודע גש למוסך שיעשה סיבוב ויגיד אם הסחיבה של הרכב תקינה או לא. אם הסחיבה תקינה אך לא מספקת אותך תחליף רכב.

פורסם

אני לא חושב שזו תקלה כי אם אני מעלה הילוכים לבד זאת אומרת מתחיל את הנסיעה על 1 ואז מעלה ל2 ואז משאיר את האובר דרייב האוטו סוחב יפה, מה שקורה שבנסיעה רגילה אם אני לוחץ על הדוושה כמעט עד הסוף אז יש מעין נפילת כח כזאת שהמנוע לא מגיב (מדובר אחרי בהילוך שלישי ורביעי).

ואגב שמישהו יסביר לי מזה ממיר מומנט?

אחינו הנהג סע מהר - אם לא , יתפוס אותך שוטר.

פורסם

לא ניתן על סמך התרשמות סובייקטיבית להבין אם אכן משהו לא בסדר או שלא. אם היית מציין שמשהו השתנה זה כבר סיפור אחר. שוב, אם אתה לא בטוח בקש ממישהו שמבין לעשות סיבוב על הרכב. אם הוא לא ירגיש דבר חריג הכל תקין.

×
×
  • תוכן חדש...