Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין צורך להסתבך כל כך.

יום כיף זה כל מה שצריך.

תכין את ה2000 ש"ח ביד, תעיר אותה בבוקר עם ארוחה מפנקת שהכנת בעצמך ופרחים.

תשאל אותה לאן היא רוצה ללכת (לפני זה תסדר ששניכם לא תעבדו באותו יום).

תיקח אותה לשם, אחרי זה תשאל אותה מה בא לה ותקנה לה את זה.

ומשם תזרום לקניון או לכל מקום אחר, ופשוט כל מה שהיא תבקש ושיראה לי תקנה, היא תרגיש מלכה ליום אחד.

עד שיגמר הכסף ואז תעבור לדברים שלא עולים כסף ויש בהם רגש.

ברכות שאתה הכנת וכו'...

תאמין לי אחרי היום הזה גם אם תתחתן עם עוד 7 נשים היא תישאר איתך.

פורסם
למה אתה מתעקש דווקא על משהו פרקטי?

לא היית קונה לה אייפוד גם אם היא הייתה רוצה רק בגלל שאותך המכשיר לא מעניין? לא הבנתי.

 

ראשית, גם אותה האייפון לא מעניין,והיא בעצמה חושבת שזה מכשיר לא משהו.

 

אני מחפש משהו פרקטי מהסיבה שלבחורות יש מחלה כזאת,הן אוהבות דברים פרקטיים :wink:.

 

 

אין צורך להסתבך כל כך.

יום כיף זה כל מה שצריך.

תכין את ה2000 ש"ח ביד, תעיר אותה בבוקר עם ארוחה מפנקת שהכנת בעצמך ופרחים.

תשאל אותה לאן היא רוצה ללכת (לפני זה תסדר ששניכם לא תעבדו באותו יום).

תיקח אותה לשם, אחרי זה תשאל אותה מה בא לה ותקנה לה את זה.

ומשם תזרום לקניון או לכל מקום אחר, ופשוט כל מה שהיא תבקש ושיראה לי תקנה, היא תרגיש מלכה ליום אחד.

עד שיגמר הכסף ואז תעבור לדברים שלא עולים כסף ויש בהם רגש.

ברכות שאתה הכנת וכו'...

.

 

מסכים איתך שזו אחלה מתנה שבעולם,הבעייה שבשנה שעברה עשיתי בדיוק את מה שכתבת.......אין ספק שהיא אהבה את זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם את זה עשית.

יהיה קשה מאד לבוא עם משהו יותר טוב.

1.אפשר לארגן לה מסיבת הפתעה עם כל החברות והחברים שלה, עובד כל פעם =].

2.אפשר לרשום אותה לכל מני מקומות, מכון כושר (כן כן עכשיו יהיו תגובות של, אל תעשה את זה היא תחשוב שאתה חושב שהיא שמנה וכו'.), מועדונים למיניהם.

3.גור כלבים?.

4.PS3 ותאמר לה: "נוכל לשחוק בו ביחד, זמן איכות =]".

5.תאסוף מלא דברים ישנים שלכם מכל תקופה שהיא, תבנה לבד קופסאת זיכרונות.

כל פעם שיהיה מזכרת ממקום כל שהוא תוסיפו לשם ועוד 30 שנה כשתפתחו אותה, תגלו למה קוראים לזה קופסאת זיכרונות.(לא דיסק און קי זה לא קופסאת זיכרונות)

פורסם

1.רעיון נחמד,למרות שיש בעיה קטנה שחברים שלנו כבר הזמינו אותנו מחר לארוחת ערב לכבוד המומולדת שלה (מחר היומהולדת).

 

2.כבר רשמתי אותה איתי לחדר כושר....

 

3.אני מת להביא גור כלבים,אבל האמת שאסור להחזיק כלבים בבניין שבו אנו מתגוררים.....לך תבין.

 

4.זה יהיה לא מקורי כי יש לי הרגשה שהיא מתכננת לקנות לי ליומהולדת (עוד שבועיים וחצי) את ה-PS3 או WII (סביר להניח ש-WII כי היא ממש נדלקה עליו).

 

5.אנחנו יוצאים רק שנה ו-4 (ומתחתנים עוד 3 חודשים...), אין לנו דברים "ישנים" משותפים,הכל די חדש....

 

 

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
1.

 

5.אנחנו יוצאים רק שנה ו-4 (ומתחתנים עוד 3 חודשים...), אין לנו דברים "ישנים" משותפים,הכל די חדש....

 

 

:)

אכלת אותה:-)

עכשיו ככל שיעברו השנים אתה תסתבך במה לקנות ליומולדת\יום נישואים\חג האהבה לועזי\חג האהבה עברי וכו..... ברגע שאתה מציב רף גבוה למתנה....יש ציפיות גם אחר כך,בהתחלה(שנה שנתיים ראשונות) הכל בוער..יש חשק לקנות אבל אחרי זה,במיוחד אחרי נישואים... למי יש כח כל ארוע להתחיל להנדס מתנות,קח את זה בחשבון:wink:.

בכל מקרה בהצלחה ומזל טוב.:-P

פורסם
אקווריום?

 

 

יש כבר אקווריום בדירה, האמת שאתמול בדיוק "חידשתי" אותו עם דקורציות ודגים חדשים.

 

נפלה ההחלטה, רכשתי לה משטח ציור אלקטרוני מקצועי, הלכתי על דגם שאומנם עלה יקר,אבל גם מספיק מקצועי כדי לשמש אותה גם בעבודה שלה.

 

תודה על העזרה !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

המשטח (WACOM) הזה אדיר. כמה פעמים שיגעתי את חבר שלי איתו.

כשהוא דלוק הוא שולט על העכבר, ומבלי שזה שמתעסק עם המחשב שם לב- אתה יכול לשגע אותו לגמרי ע"י הוזזת הסמן..

172

×
×
  • תוכן חדש...