Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בקרוב אני והוריי מתכננים חופשה ורציתי לעצור בגרמניה ברינג.

עכשיו יש לי מספר שאלות:

1. היכן הוא נימצא?(איזו עיר גדולה/נמל תעופה קרוב אליו?)

2.האם אני, צעיר בן 17.5, אוכל לינהוג גם כן?

3.כמה עולה כל החוויה?(לשכור רכב ברינג, כמה עקיפות, ביטוחים וכל הדברים שמסביב)

 

 

אשמח לקבל תשובות.

תודה לעוזרים.:-D

פורסם

1. שדה התעופה הבינלאומית הכי קרוב הוא פרנקפורט, והוא נמצא במרחק של כ100 ק"מ ממנו (אם אני זוכר נכון).

2. כל עוד אתה מורשה לנהוג ברכב שיש לך שם, אין בעיה לנהוג על הרינג. הרינג נחשב לכביש ציבורי בתשלום, ולכן תוכל לראות שם אנשים ומכוניות מכל הסוגים (אפילו אוטובוסים).

3. אתה צריך לדאוג לעצמך לרכב. בין אם זה סתם גולף שהשכרת מSIXT או משו קצת יותר ספורטיבי מחברת השכרה ייעודית.

 

בכל מקרה, בגיל 17.5 אף חברת השכרה לא תשכיר לך רכב. המינימום בגרמניה זה 18 למכוניות הפשוטות.

21/24/25/30 למכוניות היותר מיוחדות.

 

בכל מקרה, אני לא חושב שזה רעיון טוב לעלות בגיל 17.5 בלי שום נסיון על הרינג - אבל זה כבר תלוי בך :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
1. שדה התעופה הבינלאומית הכי קרוב הוא פרנקפורט, והוא נמצא במרחק של כ100 ק"מ ממנו (אם אני זוכר נכון).

2. כל עוד אתה מורשה לנהוג ברכב שיש לך שם, אין בעיה לנהוג על הרינג. הרינג נחשב לכביש ציבורי בתשלום, ולכן תוכל לראות שם אנשים ומכוניות מכל הסוגים (אפילו אוטובוסים).

3. אתה צריך לדאוג לעצמך לרכב. בין אם זה סתם גולף שהשכרת מSIXT או משו קצת יותר ספורטיבי מחברת השכרה ייעודית.

 

בכל מקרה, בגיל 17.5 אף חברת השכרה לא תשכיר לך רכב. המינימום בגרמניה זה 18 למכוניות הפשוטות.

21/24/25/30 למכוניות היותר מיוחדות.

 

בכל מקרה, אני לא חושב שזה רעיון טוב לעלות בגיל 17.5 בלי שום נסיון על הרינג - אבל זה כבר תלוי בך :roll:

 

גם אני מאוד מתלבט בנוגע אליי, אבל הייתי מאוד רוצה ליסוע עם אבי ברינג. וכניראה שאני לא אנהג בגלל הקטע של חברות ההשכרה.

עכשיו, יש איזושהי חברה שנמצאת ברינג שמשכירה מכוניות ספורט, לא? אשמח גם לקבל מידע בנוגע לעלויות של כל מה שקשור לזה.

פורסם

פרנקפורט נמצאת 170 ק"מ מהרינג. אפשר להשכיר בסביבת הרינג מכוניות ייעודיות עם כלוב הגנה וכולי אבל העלויות גבוהות, חפש כאן למשל

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...