Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נתקל מידי פעם בכל מיני מנועים של פיג'ו, המותקנים בד"כ ב- 205 GTI השונות, והייתי שמח לדעת מה ההבדלים, מה בכלל מאושר להתקנה וכו'.

המקור: מנועי 1.6 או 1.9.

מידי פעם אני קורא על התקנות של MI16. מה זה אומר?

האם יש מנועים אחרים שמקובל לשים ברכבים האלה?

האם זה מצריך החלפת בולמים, בלמים וכו'? (מבחינת הרישיון ומבחינת מה מומלץ)

 

אני יודע שיש גם מנועים שונים ל- ZX (כמו 1.9, 16V, 2.0), אבל זה כרגע פחות מעניין אותי, אלא אם מדובר באותם מנועים.

 

תודה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מנוע MI16 זה אחד המנועים הכי טובים שקונצרן PSA הוציאו .

במקור הוא בא על 405 ועל 309 , ה405 ניקראת MI16 (יש אחד או שתיים בארץ מקוריות ממה שידוע לי).

אחר כך הוא הפך לנפוץ בקרב המשפרים בפג'ו 205 GTI בעיקר .

 

בקצרה , זהו מנוע 1.9 עם 148-158 כ"ס בערך תלוי בדגם , כול המנוע מאלומניום (משקל קל מאוד) , שטח פנים של השסטומים גדול מאפשר שיפורים חזקים בפליטה וביניקה .

 

בעיקרון אפשר להגיע עם המנוע הזה רחוק בשיפורים , הוא חובב סל"ד ומתחיל לחיות טוב באיזור ה-5000 , 200 כ"ס וצפונה זה לא מוגזם וכבר הגיעו לזה כמובן בלי טורבו אטמוספרי בלבד :twisted:.

 

אחלה מנוע , נדיר וקשה למצוא.

פורסם
אני נתקל מידי פעם בכל מיני מנועים של פיג'ו, המותקנים בד"כ ב- 205 GTI השונות, והייתי שמח לדעת מה ההבדלים, מה בכלל מאושר להתקנה וכו'.

 

 

 

ברכב שהיה במקור 1.6 מאושר רק מנוע 1.6.

ברכב שהיה במקור 1.9 ניתן היה בעבר באופן חוקי להתקין MI16 1.9 במקום ה-1.9 המקורי (במקור היו 8 שסתומים ו-130 כ"ס, ב-MI יש 16 שסתומים ועוד כ-28 כ"ס נוספים).

 

כעיקרון, מנוע 1.9 ומנוע 1.6 8 שסתומים נראים זהים לחלוטין (מלבד צבע מזרקים ומק"ט של אייר-פלואו וכו') ובוצעו בעבר החלפות למינהן, גם ברכבים שהגיעו במקור 1.6.

 

האם יש מנועים אחרים שמקובל לשים ברכבים האלה?

 

כן. 2.0 טורבו של ה-605.

 

האם זה מצריך החלפת בולמים, בלמים וכו'? (מבחינת הרישיון ומבחינת מה מומלץ)

 

 

ב-1.6 זה יהיה בעייתי. יש הודעה של אלון חלווה בפורום עם המכלולים שצריך להחליף כדי לאשר 1.9 ב-1.6, חפש אותה פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=1780262

אחד הרכיבים הקריטיים לאישור השינוי הוא בלמי דיסק אחוריים, שהגיעו כסטנדרט ב-1.9 בניגוד לבלמי תוף ב-6.1.

 

ברכב שהגיע במקור 1.9 בעבר לא היתה בעיה להחליף, כיוון שהחוק מתייחס לשינוי הנפח, והנפח נשמר.

 

אחלה מנוע , נדיר וקשה למצוא.

אחלה מנוע זה בהחלט נכון.

אבל לא נדיר ולא קשה למצוא.

 

בארץ היה על 3 405 מקוריות, על 306 של "מישהו" שנוהג היום בבימר שחורה, על 309, ZX-ים ומאתימחמשים למניהן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מקובל גם לשים מנועים של GTI6 על 205 ולגדוש אותם. אה, אבל זה בחו"ל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לך תדע, אולי מישהו יחלום לעשות פרוייקט כזה גם בארץ... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

בפרוייקט "מפלצות התאוצה" בגליון 200 של אוטו כיכבה אחת, בפיינל, עם MI16 וטורבו של T5.

 

הבעיה עם הכח העצום הזה, הוא שכאשר מתקינים אותו ברכב הנעה קדמית מקבלים משהו שמיועד לקו ישר, וקשה להשתלט עליו בסיבובים, אלא אם נוסעים ברוורס. :-P

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מקובל גם לשים מנועים של GTI6 על 205 ולגדוש אותם. אה, אבל זה בחו"ל.

 

אל תזלזל , יש בארץ 205 שנוסעת עם מנוע של 306 S16 , בדוק אני בעצמי ראיתי עבודה יפה מאוד הוא עשה המנוע יושב בדיוק.

מנוע 2.0 16v וכ-150 כ"ס למשקל נוצה של ה-205 זה מכובד מאוד.

 

אם זה לא מספיק הבחור החל גם בפרוייקט טורבו לפי מקורות יודעי דבר , טורבו על המנוע הזה זה פשוט מטורף ל-205 המון המון כוח ככה שגם בארץ יש פרוקייטים נחמדים מאוד.

 

בכלל לצרפתיות הישנות (מהזן המתנהג) , 205, 106,306 יש אופציות אדירות לשיפורים ולמנועים מגוונים , 2.0 טורבו של 605 , מנועי MI16 (את ה-306 MI16 ראיתי יש עליה סט מדבקות של MI16 מדהימה), מנוע של S16 \ GTI6 ועוד רבים וטובים שמתאימים , כולל גירים מחוזקים ועוד שלל ממתקים .

הכל תלוי בעומק הכיס 8)

פורסם

אני לא מזלזל. אני מתרעם על כך שבחו"ל מפרסמים מכוניות כאלו ופה זה אנדרגראונד.

המנוע של ה S16 הוא באמת מאוד עמיד ופלטפורמה מעולה לשיפורים. רק להחליף את סעפת היניקה המזעזת ולשים סעפת טורבו ראויה לשמה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
ברכב שהיה במקור 1.9 ניתן היה בעבר באופן חוקי להתקין MI16 1.9 במקום ה-1.9 המקורי (במקור היו 8 שסתומים ו-130 כ"ס, ב-MI יש 16 שסתומים ועוד כ-28 כ"ס נוספים).

 

ברכב שהגיע במקור 1.9 בעבר לא היתה בעיה להחליף, כיוון שהחוק מתייחס לשינוי הנפח, והנפח נשמר.

 

מה זאת אומרת בעבר; כיום לא ניתן עוד?

 

אם אכן לא ניתן - מה השיפורים (המהותיים) האפשריים? האם החלפת הראש אפשרית ו/או מספקת?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בכלל לצרפתיות הישנות (מהזן המתנהג) , 205, 106,306 יש אופציות אדירות לשיפורים ולמנועים מגוונים , 2.0 טורבו של 605 8)

 

אחרי מנוע RGX אף 205 כבר לא "תתנהג".

פורסם

המנוע של ה XS דווקא די חמוד.

אם כבר, טורבו יוסיף לו. קיט באדיבות dp-engineering.

 

196 כ"ס

28 קג"מ

 

בארץ יש בנאדם שהשתיל מנוע RC על 206 GTI, פרוייקט עצבני ברמות ורק אדם טכני מאוד יוכל לבצע את זה (כמו אותו בנאדם).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
המנוע של ה XS דווקא די חמוד.

אם כבר, טורבו יוסיף לו. קיט באדיבות dp-engineering.

 

196 כ"ס

28 קג"מ

 

בארץ יש בנאדם שהשתיל מנוע RC על 206 GTI, פרוייקט עצבני ברמות ורק אדם טכני מאוד יוכל לבצע את זה (כמו אותו בנאדם).

 

האם נעשו כאלה בארץ?

מעבר לטורבו- מה עוד צריך להוסיף- האם חיזוקי שילדה או בולמים?

 

תודה.

פורסם

החלפה חוקית של 205 1600 ל 1900 תכלול

סרן אחורי דיסק

בולמים של 1900

קאליפרים של 1900

ציריות של 1900

נאבות של 1900

אלו השיפורים המכאנים הנדרשים. הבעייה היא לא בסרן דיסק, שאותו קל יותר לסדר, אלא בציריות של ה1900, שפשוט בלתי אפשריים להשגה.

מנוע MI16 אטמוספרי יכול לעבור את ה200 סוסים, עד לפני כחודשיים הייתה לי 205 MI16 עם ראש GTI6 וקיט מצערות, שהראתה 204 סוסים בדיינו.

אין אפשרות לאשר מנוע 16 שסתומים ב205, לא באופן חוקי.

יש 205S16 בארץ (היו 2, נשארה אחת).

יש כמה גודשות

ובעולם עצמו, יש 205 MI32, עם 2 מנועי MI16 בכל צד (קדימה ואחורה), שגודשים.

בכל מקרה, 205, פלטפורמה טובה מאוד לשיפורים, גם למי שרוצה הנעה כפולה.

×
×
  • תוכן חדש...