Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מיועד לכל המשפחה.

רצוי שיהיה נוח.

האופציות הן:

שברולט אופטרה 1.6

2507X36

 

מזדה 3 אקטיב

2425X36

 

מיצובישי לנסר 1.6

2437X36

 

המחירים לא כוללים דלק.

האם המחירים טובים ?

איזה רכב עדיף ?

פורסם

תראה, המחיר שמציעים לכם הוא מחיר עלות למעסיק.

 

קח בחשבון שבנוסף לדלק, תצטרך לשלם גם שווי השימוש שעומד היום על 1570 ש"ח עבור קבוצה 2 ויעלה ל- 2450 ש"ח בעוד 3 שנים.

 

מתוך הרכבים שציינת, הייתי בוחר במאזדה 3. היה לי אותו עכשיו 3 שנים ואני מאוד מרוצה.

הלנסר מאוד מיושנת ובזבזנית בדלק.

 

האופטרה (לדעתי היום היא מגיעה עם GPS אינטגרלי גם בגרסת ליסינג) הוא רכב קוריאני וזה אומר לא בטיחותי (אני פשוט לא אוהב רכבים קוריאנים).

 

לסיכום:

אם תבחר בחבילת דלק של 1000 ש"ח, מאזדה 3 תעלה לך 3425 ש"ח לחודש ברוטו ותוספת של 1570 ש"ח שווי שימוש.

אתה צריך לבדוק על איזו מדרגת מס אתה נמצא ולפי זה לחשב כמה הרכב יעלה לך בנטו ואז להחליט האם זה שווה לך.

פורסם

שווי השימוש הינו גילום הטבה שאתה "מקבל" מהמעסיק כדי לשלם עליה מס.

 

אתה צריך לשלם שווי שימוש רק בתנאי שהתשלום בציינת יורד מהברוטו שלך (כלומר לפני תשלום מיסים).

 

אם התלום הוא מהנטו (כלומר אחרי תשלום מיסים) לא תצטרך לשלם שווי שימוש.

פורסם

האופטרה - רכב מיושן, לא בטוח, לא נוח ולא מאובזר. המערכת GPS שהם מדברים עליה היא בהרכבה מקומית והיא לדעתי לא אינטגרלית.

 

הלנסר - אני מאמין שמדובר בדגם הישן הוא גם כבר מיושן ויש כבר דגם חדש.

 

ה3 היא האופציה הטובה מבין מה שהצגת. למרות שהיא גם לא בטיחותית במיוחד או נוחה במיוחד היא האיכותית יותר.

×
×
  • תוכן חדש...