Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והמיקום שלך(מתחת לאוטו) אני לא ישפוט אותך אבל אני חושב שיותר מתאים להגיד ש'"תחת לגלגלים" ..אתה ממש לא מבין הומור!!!!!!!!! ושוב תודה לכול העוזרים אני למדתי לכך אני יותר לא כותב בפורום הזה כי בפורום הזה יש רק ירידות ותקיפות של אנשים שחושבים שהם שווים.ממש מגעיל :(

 

שים לב שמישהו ענה לך ברצינות אבל בחרת להתעלם.

 

בהתחלה רשמת אור כחול מתחת לרכב, אח"כ מסתבר שאתה מתכוון לדבר אחר לגמרי.

 

לגבי חוקי הפורום שים לב כמה פעמים מחקו לך הודעה בגלל שהיא היתה מיותרת או בעלת כורתרת לא נכונה, או מיקום לא בפורום לא נכון.

 

ישמחו לענות לך פה כמעט על כל הנושאים מה לעשות ואין פה אנשים עם ניסיון של נאונים מתחת לאוטו , רובנו מעדיפים להוציא את הכסף על דברים אחרים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליחה בקשר להודעה באמת טעיתי בכתיבה... אבל זה לא אומר שצריך לרדת על אנשים!!!! עם אין לאנשים מושג בנאונים אז שלא יכתבו אבל שגם לא יתחילו לרדת עליה.

אז גם אני יתחיל לרדת על

אנשים שכותבים משהו שאני לא אוהב או לא מבין .אני מאוד אוהב את הפורום הזה אבל ממש בסעה לישמוע שאנשים מדברים ככה במיוחד שהענף המוטורי שלנו שווה לת** בארץ.

נ.ב

לדעתי אנשים צריכים לעזור ולקדם כול רעיון. לדוגמה הייתי התערוכה של מהיר ועצבני בארצות הברית ולרוב המכוניות היו ניאונים אדומים או כחולים או ירוקים אז זה אומר שהם ערסים!!!!!!!!!

ובאמת שאף חכם שכותב על ערסים לא יכול להגדיר מה זה ערס!!!!

 

למשל אני בן 17 כולה ובכלל לא מיתלהב מהאוטו שלי ואני ממש לא ערס!!!!!

פורסם
סליחה בקשר להודעה באמת טעיתי בכתיבה... אבל זה לא אומר שצריך לרדת על אנשים!!!! עם אין לאנשים מושג בנאונים אז שלא יכתבו אבל שגם לא יתחילו לרדת עליה.

אז גם אני יתחיל לרדת על

אנשים שכותבים משהו שאני לא אוהב או לא מבין .אני מאוד אוהב את הפורום הזה אבל ממש בסעה לישמוע שאנשים מדברים ככה במיוחד שהענף המוטורי שלנו שווה לת** בארץ.

נ.ב

לדעתי אנשים צריכים לעזור ולקדם כול רעיון. לדוגמה הייתי התערוכה של מהיר ועצבני בארצות הברית ולרוב המכוניות היו ניאונים אדומים או כחולים או ירוקים אז זה אומר שהם ערסים!!!!!!!!!

ובאמת שאף חכם שכותב על ערסים לא יכול להגדיר מה זה ערס!!!!

 

למשל אני בן 17 כולה ובכלל לא מיתלהב מהאוטו שלי ואני ממש לא ערס!!!!!

 

עזוב ערסי או לא, אתה רוצה? תשים. לא רוצה אל תשים. קח בחשבון (כפי שאמרו פה כבר) שרוב הדברים האלו לא חוקיים ומושכים המון תשומת לב, ניאון, שפריצרים, אוך סגול מתוך הרכב עצמו, יהיו הדבר הראשון עליו תקבל דו"ח כאשר השוטר יעצור אותך מכל סיבה שהיא. נכון שגם חלק מחברי הפורום פה נוסעים עם דברים לא חוקיים כגון דוד למשל, אבל זה בסל"ד נמוך לא מושך תשומת לב. אנשים לא חייבים לבוא ולעזור לקדם רעיון שנראה להם לא נכון, אין פה א-ף אחד עם ניאונים מתחת לרכב... היית בתערוכה של דבר כזה בארה"ב זה לא אומר כלום. בהפוך על הפוך אני יכול להגיד שהייתי באתר של דייהו ודווקא שם אומרים שהרכבים שלהם הם מעולים ולא נופלים מהקרם של תוצרת אירופה. אז?

 

בקיצור לא זו מטרת הדיון פה, אם יש לך שאלה ספיציפית לגבי הנאונים וכו' תנסה קודם להריץ חיפוש, אם אין תשאל, אני לא יודע עד כמה יוכלו לעזור לך. אם לדעתך זה יפה ואתה מוכן לקחת את הסיכון החוקי - לך על זה!

 

גיא

פורסם
חברה גרמתם לי להבין שלא צריך להשקיע בנאונים.

תודה רב!!!

אבל פעם הבא בלי ירידות 8)

 

 

בוא אני אגיד לך מה אני חושב על כל הקטע הזה עם הנאונים, בשני משפטים פשוטים:

 

נאונים על סופרה/אימפרזה GT/WRX/STI משופרות ---> סבבה ולעניין!

נאונים על לאנטיס/קורולה או משפחתית סטנדרטית ---> גועל נפש!

172

פורסם
חברה גרמתם לי להבין שלא צריך להשקיע בנאונים.

תודה רב!!!

אבל פעם הבא בלי ירידות 8)

 

 

בוא אני אגיד לך מה אני חושב על כל הקטע הזה עם הנאונים, בשני משפטים פשוטים:

 

נאונים על סופרה/אימפרזה GT/WRX/STI משופרות ---> סבבה ולעניין!

נאונים על לאנטיס/קורולה או משפחתית סטנדרטית ---> גועל נפש!

 

אל תחשבו שבגלל השם שלי יש לי אימפרזה WRX אבל אם באמת היה לי אז באמת שלא היה חסר אפילו קמצוץ קטן של פוזה..... (כן! גם בלי הניאונים) ועם אוטו כזה באמת הדבר האחרון שהייתי חושב זה להוסיף לו צעצועים (כגון: שפריצרים ניאונים ושאר ירקות...). אם יש לך אוטו כזה אז באמת לא יהיה חסר לך על מה להוציא את הכסף...

פורסם

אני רואה שאנשים פה ממש מתעצבנים אם שואלים אותם שאלה על ניאונים (ובצדק לפי דעתי, ובכלל אם זה לא גורם לרכב לנסוע מהר יותר זה מיותר, אז רגע כחצי מהאוטו שלי מיותר? אוף לא הייתי צריך בכלל לפתוח סוגריים, אני יוצר תסביךף עם עצמי).

 

עכשיו לעניין:

הרצתי חיפוש בפורום, ולא מצאתי תשובה חד משמעית וברורה לשאלה הבאה:

האם נורת ניאון בתוך האוטו זה חוקי (עגולה כזו)?

אם לא, האם ניתן לתת על זה דוח? ואם כן אז מה גובה הדוח. ואם אפשר אפילו סעיף בחוק שאוסר על החלפת הנורה הפנימית הרגילה בניאון.

 

נ.ב.

אני מבקש לא לומר לי אם זה יפה או לא, מושך תשומת לב או לא, ערסי או לא. זה כבר מותקן אצלי באוטו.

רק לענות על השאלה שביקשתי שתענו.

 

תודה

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

תראו גם לי על העגלה שלי יש אורות כחולים על הפדלים ובצד השני.

אבל מבחוץ לא רואים כלום.

וגם שמתי מפסק מיחד רק לנורות הללו.

 

עכשיו למה עשיתי את זה ככה שרואים רק מבפנים?

דבר ראשון זה לא ממש יפה עגלה (309) עם אור כחול מבפנים :splat:

(או מבחוץ או מכול מקום אחר!)

 

ודבר שני זה בגלל המנייקים (שוטרים)

 

ודבר שלישי כי אני לא "פוזאיסט"

 

ועכשיו למה בכלל שמתי את זה?

כי לדעתי האישית זה יפה ואני תמיד מדליק את זה כשאני נוסע לבד!

וגם זה ממש נחמד כשאני מתחרמן עם חברה שלי באוטו :hihi: :mm_tongu:

 

ועוד דבר אחד אנשים!

זה שאתם לא אוהבים משהו או חושבים שזה ערסי זה לא סיבה לרד על אנשים!

לא מוצא חן בעינכם על תגיבו (זה יותר קל מלהגיב סתם!)

 

נ.ב כול העניין עלה לי בסביבות 70 ש"ח

40 דקות של עבודה (כבר כייף)

וזהו

 

THE END

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

אני ראיתי באשקלון הונדה סיויק לבנה שהיה לה על המדף האחורי מאחורי הוילון אור עגול כחול..... מה זה יפה! (גם היה לו DVD)

גם אם זה מאחורי הוילון זה לא חוקי?

פורסם
אני ראיתי באשקלון הונדה סיויק לבנה שהיה לה על המדף האחורי מאחורי הוילון אור עגול כחול..... מה זה יפה! (גם היה לו DVD)

גם אם זה מאחורי הוילון זה לא חוקי?

 

 

במקרה היה להונדה חצאיות

וספויילר של wrx מוגבהה?

ומדבקות של ריגר בשמשות?

פורסם
אני ראיתי באשקלון הונדה סיויק לבנה שהיה לה על המדף האחורי מאחורי הוילון אור עגול כחול..... מה זה יפה! (גם היה לו DVD)

גם אם זה מאחורי הוילון זה לא חוקי?

 

 

תבוא לי-ם, אעשה לך סיור בחזית המזרחית של העיר. תראה המון טרנספורטרים עם תאורת דיסקוטק בתוך האוטו.

 

:wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני מוכרח להודות שגם לי יש ניאון שכזה.. אני לא מפעיל אותו, ועוד לא התקנתי אותו סופית..

הוא יכול לרעוד לפי גלי קול, ואני שומר את זה למקרה שתיהיה איזה מסיבה או משהו בחוץ והבגאז' יהיה פתוח... שום הפעלה בזמן נהיגה או משהו כזה.. חוץ מזה הוא ממש קטן וחלש, וטוב שכך..

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
הרצתי חיפוש בפורום, ולא מצאתי תשובה חד משמעית וברורה לשאלה הבאה:

האם נורת ניאון בתוך האוטו זה חוקי (עגולה כזו)?

אם לא, האם ניתן לתת על זה דוח? ואם כן אז מה גובה הדוח. ואם אפשר אפילו סעיף בחוק שאוסר על החלפת הנורה הפנימית הרגילה בניאון.

 

 

בתור התחלה אם משהו לא חוקי מן הסתם אפשר לתת על זה דו"ח - כי זה לא חוקי.

 

350. (א) ברכב לא יותקן פנס או מתקן מפיץ אור,נוסף על הפנסים והאורות שנקבעו בתקנות(חזית,חניה,איתות וכו'),אלא אם רשות הרישוי התירה התקנת פנסים נוספים או מתקני תאורה נוספים.

 

(ב)הוראות תקנת משנה א' לא יחולו על הארת פנים הרכב,ובלבד שלא יהא בה כדי להפריע לנוהג באותו רכב.

 

לפי מה שרשום פה - חוקי. אבל.. השאלה מי קובע מה כן לא מפריע... בקיצור קשה לדעת , אבל יש סיכוי שזה חוקי.

 

והנה אפילו לא אמרתי מה דעתי על הדיסקוטק בתוך הרכב :wink:

 

*ההודעה נערכה עקב טעות בהודעה הראשונית*

פורסם
הרצתי חיפוש בפורום, ולא מצאתי תשובה חד משמעית וברורה לשאלה הבאה:

האם נורת ניאון בתוך האוטו זה חוקי (עגולה כזו)?

אם לא, האם ניתן לתת על זה דוח? ואם כן אז מה גובה הדוח. ואם אפשר אפילו סעיף בחוק שאוסר על החלפת הנורה הפנימית הרגילה בניאון.

 

 

בתור התחלה אם משהו לא חוקי מן הסתם אפשר לתת על זה דו"ח - כי זה לא חוקי.

 

. (א) ברכב לא יותקן פנס או מתקן מפיץ אור,נוסף על הפנסים והאורות שנקבעו בתקנות(חזית,חניה,איתות וכו'),אלא אם רשות הרישוי התירה התקנת פנסים נוספים או מתקני תאורה נוספים.

 

(ב)הוראות תקנת משנה א' לא יחולו על הארת פנים הרכב,ובלבד שלא יהא בה כדי להפריע לנוהג באותו רכב.

 

לפי מה שרשום פה - חוקי. אבל.. השאלה מי קובע מה כן לא מפריע... בקיצור קשה לדעת , אבל יש סיכוי שזה חוקי.

 

 

והנה אפילו לא אמרתי מה דעתי על הדיסקוטק בתוך הרכב :wink:

 

לדעתי, כל עוד הדיסקוטק הוא לא בזמן נסיעה, אלא היכנשהו ביער/חורשה/פארק ליד שולחן ומנגל אז זה עוד אכיל :)

Live fast, die young - leave a better looking corpse


×
×
  • תוכן חדש...