Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן מה שלומכם?

 

אז ככה למי שלא מכיר אותי אז שמי ולדי,אני בן 21 מקרית ים .בבעלותי רנו 19 1800 ידנית שעוברת עכשיו סדרה של שיפורים.המטרה שלי היא להוציא מהאוטו שלי את המירב ולדחוף אותה לשיאה מבחינת יופיה,אופיה וכוחה.אמנם זה עלול להיראות מוזר שבחרתי באוטו עם פוטנציאל מופחת מכל המכוניות הנפוצות שנוסעות על הכביש,אני עדיין מאמין שאני יכול למצות אותה עד הגבול האוטמוספרי שלה. בכול מקרה ביום שישי העברתי איתה זמן איכות,ברצוני לשתף אתכם בתמונות. החלקים שאמורים להיתווסף בזמן הקרוב הם: ג'אנטים,צנרת(כרגע יש רק דוד שגם אותו אני מחליף ליותר טוב),בולמים, ועוד.

 

אשמח גם לשמוע את דעתכם , אולי מה עוד להוסיף חיצונית ומכנית.

 

כרגע יש פילטר פתוח ודוד.

 

ותודה ליגאל הצלם המוכשר!

 

mrt0003mb7.jpg

 

 

 

 

 

mrt0009tr5.jpg

 

mrt10cm5.jpg

 

mrt0010kv8.jpg

 

mrt003jo9.jpg

 

mrt026sf5.jpg

 

mrt007pr5.jpg

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

שפכת מלא בטון בצד הימני של הרכב? [או] כדאי לך מאוד להקשיח אותה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
שפכת מלא בטון בצד הימני של הרכב? [או] כדאי לך מאוד להקשיח אותה:)

 

 

ידוע ויעשה! :-)

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

לך לאגזוזן שייז לך את הדוד שמאלה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לך לאגזוזן שייז לך את הדוד שמאלה

 

היום הדוד השמאלי ירד. עכשיו זה רק צנרת ודוד סופי.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

לא מבין את הדחף לשפר, בהתחשב בכך שיש לך אחלה אוטו כבר בצורתו המקורית.

 

אם כבר, אז באמת בולמים חדשים או צמיגים איכותיים. מעבר לזה, ג'אנטים, דודים,

פילטרים פתוחים וכיו"ב - סתם זריקה של כסף לפח, לדעתי. רנו 19 זה לא פרארי,

כמה שלא תשתדל. אבל זה אחלה רנו 19, וכדאי שתלמד להעריך את זה. :roll:

 

בלי קשר, למה אתה מסתיר את המספר? זה לא בדיוק רכב נדיר בארץ...

פורסם
לא מבין את הדחף לשפר, בהתחשב בכך שיש לך אחלה אוטו כבר בצורתו המקורית.

 

אם כבר, אז באמת בולמים חדשים או צמיגים איכותיים. מעבר לזה, ג'אנטים, דודים,

פילטרים פתוחים וכיו"ב - סתם זריקה של כסף לפח, לדעתי. רנו 19 זה לא פרארי,

כמה שלא תשתדל. אבל זה אחלה רנו 19, וכדאי שתלמד להעריך את זה. :roll:

 

בלי קשר, למה אתה מסתיר את המספר? זה לא בדיוק רכב נדיר בארץ...

 

תאמין לי שאני באמת מעריך את מה שיש לי, ורוצה לפנק ולהיתפנק בסופו של דבר.

 

לגבי ההערה שלך שזה לא פרארי-אני מודע לעובדה.עכשיו ,השינויים שאני מעוניין לעשות הם לא רק שינויים קוסמטיים שמטרתם לייחד משאר הרנו שכמו שאמרת הוא לא אוטו נדיר.וכמו כן השיפורים עצמם לא רק חיצוניים שמדגישים את יופיה,אלא גם פנימיים-מכניים, כדי שאני אוכל באמת להחזיק באוטו שהוא מתאפיין בכוחה הייחודי לה.בכל מקרה,אני בטוח שברגע שכל המטרות שלי תושגנה,האוטו לא יבייש מול שאר המכוניות המקובלות על הקהילה.

ולגבי המספר,לא בא לי שאיזה "חמוד" יחליט שמתחשק לו רנו 19 :)

ותודה על תגבותך.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם
תאמין לי שאני באמת מעריך את מה שיש לי, ורוצה לפנק ולהיתפנק בסופו של דבר.

 

לגבי ההערה שלך שזה לא פרארי-אני מודע לעובדה.עכשיו ,השינויים שאני מעוניין לעשות הם לא רק שינויים קוסמטיים שמטרתם לייחד משאר הרנו שכמו שאמרת הוא לא אוטו נדיר.וכמו כן השיפורים עצמם לא רק חיצוניים שמדגישים את יופיה,אלא גם פנימיים-מכניים, כדי שאני אוכל באמת להחזיק באוטו שהוא מתאפיין בכוחה הייחודי לה.בכל מקרה,אני בטוח שברגע שכל המטרות שלי תושגנה,האוטו לא יבייש מול שאר המכוניות המקובלות על הקהילה.

ולגבי המספר,לא בא לי שאיזה "חמוד" יחליט שמתחשק לו רנו 19 :)

ותודה על תגבותך.

 

ובכן, פרה פרה.

קודם כל - סחה על האומץ.

לא בכל יום קם אדם ובוחר רכב כל כך לא שגרתי לשיפור.

שנית, אני חושב שהבחירה האנינה ברנו 19 [למי שזוכר - רנו ת-שע עש-רה, אנ-אר-ג'י, שמונים כוחות סוס עושים את ההבדל]

הסלוגן הזה ופחית של קינלי אלה השרידים היפים ביותר מתחילת שנות ה-90 של ילדותי התמימה בלוד.

 

שלישית - אני מקווה שתעשה משהו עם האגזוז, הוא נוטה שמאלה וזה מאוד מציק בעין.

אני בהחלט חושב שהשיפורים הקוסמטיים בהם השקעת אכן מדגישים את יופיה [הטבעי, אין מה לדבר] של המכונית.

וכמובן, ברגע שהאוטו יישר קו הן מבחינה קוסמטית והן מבחינה מכאנית הוא לא יבייש אף חבר באף קהילה. [ובאמת לא משנה כמה האוטו שלו מקובל או לא]

 

רביעית, כבעל רנו לשעבר, אמנם רנו 5 צ'וקומוקו ולא רנו 19, אבל עדיין רנו, אני יכול רק להציע את שירותי ואת הידע הצנוע שיש לי במידה ותיתקל בקשיים כלשהם.

 

חמישית - כל טוב ובהצלחה

 

 

רון.

נ.ב. תמיד טוב להסתיר את המספר, לפעמים גם בעת נסיעה מנהלתית למכולת, שכן אתה לעולם לא יודע איזה סוטה צופה בתמונות האלה ומה הוא עלול לעולל לרכבך הענוג.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
ובכן, פרה פרה.

קודם כל - סחה על האומץ.

לא בכל יום קם אדם ובוחר רכב כל כך לא שגרתי לשיפור.

שנית, אני חושב שהבחירה האנינה ברנו 19 [למי שזוכר - רנו ת-שע עש-רה, אנ-אר-ג'י, שמונים כוחות סוס עושים את ההבדל]

הסלוגן הזה ופחית של קינלי אלה השרידים היפים ביותר מתחילת שנות ה-90 של ילדותי התמימה בלוד.

 

שלישית - אני מקווה שתעשה משהו עם האגזוז, הוא נוטה שמאלה וזה מאוד מציק בעין.

אני בהחלט חושב שהשיפורים הקוסמטיים בהם השקעת אכן מדגישים את יופיה [הטבעי, אין מה לדבר] של המכונית.

וכמובן, ברגע שהאוטו יישר קו הן מבחינה קוסמטית והן מבחינה מכאנית הוא לא יבייש אף חבר באף קהילה. [ובאמת לא משנה כמה האוטו שלו מקובל או לא]

 

רביעית, כבעל רנו לשעבר, אמנם רנו 5 צ'וקומוקו ולא רנו 19, אבל עדיין רנו, אני יכול רק להציע את שירותי ואת הידע הצנוע שיש לי במידה ותיתקל בקשיים כלשהם.

 

חמישית - כל טוב ובהצלחה

 

 

רון.

נ.ב. תמיד טוב להסתיר את המספר, לפעמים גם בעת נסיעה מנהלתית למכולת, שכן אתה לעולם לא יודע איזה סוטה צופה בתמונות האלה ומה הוא עלול לעולל לרכבך הענוג.

 

הרנו הזו היא לא אנרג'י זה הדגם שבא אחריה והוא הזרקה שבא במקור עם 105 כ'ס. (יש לי את הספר רכב)

 

והאגזוז סודר אתמול. ואם אתה באמת מעוניין לתרום מהידע שלך ברכב אז אני באמת אשמח,ושוב כמו שאמרת לא בכול יום קם בן אדם ובוחר ברכב לא שגרתי לשיפור,אז זה כול הרעיון להיות יחודי. אני גם מקווה שהתגובה שלך הייתה רצינית ולא צינית.

 

תודה.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

אני לא חושב שהייתי מכניס רכב שאני אוהב לתוך ערימת חול וחצץ ומחליט "לשחק" איתו. אולי זה רק אני.

 

דבר שני - תוריד את כיסוי ההגה. הוא מסוכן ולא בטיחותי. יש לכיסויי הגה נטייה להחליק בזמן חירום, מניסיון.

 

סחתיין על הרצון לשפר למרות הבסיס שהוא בהחלט מוזר, אבל אין כמו רכב "מפתיע" ברמזור, לדעתי לפחות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תשמע, הרנו שלך יפיפיה אהבתי מאוד.

בהצלחה בשיפורים, תעדכן.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
אני לא חושב שהייתי מכניס רכב שאני אוהב לתוך ערימת חול וחצץ ומחליט "לשחק" איתו.

 

ספר את זה לחבר שלך, שהתחרע לי על המגאן לפני כמה שבועות :roll:

 

אני גם מקווה שהתגובה שלך הייתה רצינית ולא צינית.

 

לאנשים מלוד אין תגובות ציניות. הכל אסלי. :2gunfire:

פורסם
אני לא חושב שהייתי מכניס רכב שאני אוהב לתוך ערימת חול וחצץ ומחליט "לשחק" איתו. אולי זה רק אני.

 

דבר שני - תוריד את כיסוי ההגה. הוא מסוכן ולא בטיחותי. יש לכיסויי הגה נטייה להחליק בזמן חירום, מניסיון.

 

סחתיין על הרצון לשפר למרות הבסיס שהוא בהחלט מוזר, אבל אין כמו רכב "מפתיע" ברמזור, לדעתי לפחות.

 

יש משהו במה שאתה אומר לגביי לשחק איתו בתוך ערימת חצץ,אבל זה המקום היחיד שהוא סגור וללא אנשים או מכוניות שאפשר לשחק איתו באיזור מקום מגוריי.

 

וכבר יצא לי להפתיע ברמזור,ההרגשה נהדרת במיוחד אחרי המבט של הנהג השני : :shock:

 

למרות שיש רק פלטר צנרת ודוד.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

×
×
  • תוכן חדש...