Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמרת הכל. לא משאירים שום דבר גלוי ברכב, בשום מקום שחונים בו. בטח ובטח לא בחוף או חנייה מבודדת.

 

אני תמיד כשמחנה את הרכבים במקומות כאלו אני להפך משאיר את התא כפפות פתוח וכל המגירות שיש ברכב גם כן פתוחות, כדי שאם גנב יחשוב שיש משהו יקר בתוכם הוא ישר יורד מהרעיון כי הוא בעצם רואה שאין שום דבר יקר ערך.

 

אני בטח הייתי כל כך מתעצבן מהסיפור הזה שאני הייתי מתכנן משהו כדי לתפוס את הגנב, בכוונה להשאיר תיק או משהו ברכב אחד. ואז ברכב אחר של חבר להתחבא עם M-16 ובמקרה והגנב מגיע לעשות שוב את מכה אז אני תופס אותו באמצע המעשה ומזמין משטרה! ואני לא חושב שעם הוא יראה M-16 הוא יתחיל לברוח.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
חבר'ה היום נסעתי לחולון לתקן את הדופן וזה היה סיפור, בסופו של יום זה ממש לא מתקרב לדופן המקורי של הרכב ויש רווחים כאלה למשל, יש רווח בין הבגאג' לגומיה של החלון וזה קצת מכוער

 

אבל בסופו של יום לומדים מטעויות, ואני למדתי שלניקול אין שכל! וחוץ מזה גם למדתי שאני צריך יותר לשים לב ולא להחנות במקום שאני לא יכול לראות את הרכב והדבר הכי הכי חשוב! לעולם אל תשאירו פיתויים לגנב/נרקומן/אוהב דודים פתוחים/נוחר מאחור/מפיל עפרונות וכו' כי הם לא יחשבו פעמיים אם להעיף לך אבן לתוך השמשה

 

 

 

חג שמח לכולם, ומהפה שלי לה' תמצאו את האפיקומן והלוואי שזה יהיה איזה פנס אינג'ל איי

 

להתראות

שלכם

תמיד

אבל רציני

בן

 

היה יכול להיות יותר גרוע,

תלמד את הלקח לפעם הבאה.

 

בקשר לחלון: חבל שלא התעקשת על חלון מקורי בלבד. קרה לי בפולו 16V שם קרה לי אותו סיפור בדיוק ,

ובסופו של דבר, אחרי שראיתי שהחלון לא מתאים בדיוק, הגעתי להסדר עם חברת הביטוח שאני מוסיף 100 ש"ח ומקבל מקורי.

הגיע חלק מקורי עטוף עם פלומבה של VW, הורכב והתאים ב100 אחוז , וזה הכל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברצינות????

 

אתה רואה שלא יודעים אז לא חושבים על זה בכלל, הם שמו לי חלון חלופי עכשיו הוא מגיע בלי הגומי.

מה שהם עשו זה לקחת את הגומי המקורי להתחיל לרסק ולהוציא את הזכוכיות שנשארו בתוכו ואז להשתמש בו על החלון החלופי, ובגלל זה זה לא יצא כמו המקורי אם אני יתחיל לראות שהגומייה מתחילה ליפול ודברים כאלה אז אני גם יעשה כמוך

פורסם

 

מסקנה בסופו של דבר חבר'ה: אל תחסכו תחנו אך ורק בחנייה מסודרת בחוף מסודר אפילו אם זה יעלה לכם 50 שקל שווה את זה

 

הצחקת אותי.

אצלנו פורצים מכוניות של אימהות שקפצו להכניס את הילד לגן.

המסקנה היא לא להשאיר תיק באוטו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...