Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

ברשותי דייהטסו שרייד כבר 9 חודשים , מודל 92 .

לצערי הרב , כנראה שלא יצא לי בזמן הקרוב להשתדרג , לפחות בחצי השנה הקרובה .

אני חייב להודות - הסאונד משגע אותי , אני פשוט חייב מינימום סאבוופר ומגבר ... אחרת אני אשתגע .

 

כיום מותקן באוטו שלי רדיו דיסק של חברת Pioneer מדגם 4900IB

בנוסף , רמקולים 6X9 אחוריים של חברת JBL מדגם CS3196 .

בצד ימין בדלת הקדמית ברכב מותקן רמקול של Kenwood בפוד מבנייה עצמית .

בצד שמאל לא מותקן דבר , כי הפוד גרוע ומשמיע רעשים לכן אני מעדיף לוותר על התקנת רמקולים מקדימה וזאת כתוצאה מחוסר זמן שלי לבנות פודים חדשים מעץ .

 

אז השאלות שלי הן כאלה :

1. האם סאב של 12" יכול להיכנס , אפילו בצפיפות , בבגאז' הפיצי של השרייד ? לפי דעתי בגובה דווקא עלול ..

מדובר על סאבוופר של חברת JBL מדגם 1260BR , או שכדאי לוותר וללכת על מיני-סאב קטנצי'ק של 10" מינימום ?

2. האם יש פתרון לבעיית ה "אין לי זמן להכין פודים משלי" ? כי אני לא רואה את עצמי בלי קומפוננט מקדימה , לפחות בעתיד הקרוב ...

3. ואם בלי קומפוננט , אפשר להסתדר עם 2 רמקולים אחוריים מוגברים וסאבוופר (שכמובן גם הוא מוגבר)? אני שואל כי חלק מהאנשים נוטים לגרום לי להאמין שסאונד אחורי שכזה יהרוס לי את החוויה לחלוטין , למרות שמדובר בעצם באוטו קטן ואני די קרוב לרמקולים האחוריים בין כה ...

4. בנוסף , הייתי רוצה לקבל המלצות לאיטום ברכב הנ"ל - שכן האקוסטיקה פשוט גרועה .

 

לאלה מכם שיגידו לי "תחליף רכב" - תעשו לי טובה ... האוטו נוסע ונוסע מעולה (בלי עין הרע) כמו סוס עבודה .

אני רק צריך סאונד שיעלה לי חיוך על הפנים בכל נסיעה (ומבטים של האנשים ברחוב) ולא באסה מרמקולים בלבד .

 

 

 

תודה לעונים הנחמדים .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

שאני אבין ...

מתעלמים ממני ?

 

הרי זה פורום שנועד לעזרה , 17 צפיות ואף לא תגובה ?

 

 

כנראה שטעיתי בפורום :shock:

או שלא ? :oops:

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אם יש לך פודים (למרות שאחד מרעיש) כבר יש לך נקודת פתיחה טובה

הגודל הוא 6.5 מן הסתם,לא?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אז ככה, אצלי לדוגמא כרגע יש אותו דבר.

יש לי רדיודיסק של פנסוניק שנותן 50X4, מקדימה יש לי רמקולים של דרגסטאר (30 RMS), ובדלתות מאחורה רמקולים אורגינל.

אלה מחוברים לרדיו דיסק.

ומאחורה יש לי רמקולים 6X9 של קיקר, רמקולים שאני מאוד מאוד אוהב, מאוד חזקים ומדויקים.

וסאב של פיוניר 150 RMS.

ה6X9 והסאב כמובן מוגברים במגבר 4 ערוצים שמחלק 60 RMS לכל ערוץ ב 4 אוהם.

נכון, רוב במוזיקה באה מאחור, אז מה? אחרי שבוע של התרגלות אתה כבר לא שם לב ושומעים אחלה.

שומעים חזק וכיף, פשוט זה בא מאחורה, קצת מתרגלים ואז נהנים מאוד.

מקווה שעזרתי לך קצת.

פורסם

בנוגע לפודים - הפוד בצד שמאל לא מותקן , מכאן השאלה שלי לגבי התקנת אחרים ...

בנוגע לתגובה של atombomb - יכול להיות שזה אפשרי , אבל אניל א יודע עד כמה ה JBL CS3196 מבחינת חוזק באופן מוגבר...

אני אישית כרגע שומע בפול ווליום ושומעים ממש טוב , כאילו יש מגבר - אבל אין , אז אני מניח שאם יהיה הם יעשו את העבודה ...

 

אני צריך יותר תשובות טכניות - בנוגע לסאבוופר ומידותיו - אתם ושבים שאפשרי לדחוס שם 12" ?

 

ובנוגע לאיטום - חומרים לאיטום ? האם יש תחליף זול לאיטום במקום כל הדינאמטים היקרים ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...