Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מעוניין לקנות פיאט פונטו 2004, אוט'. האם יש המלצות או הזהרות בנוגע לרכב הנ"ל?

בנוסף, מה ההבדל בין פונטו לפונטו ספייס?...

 

תודה.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

פונטו זה הדגם שהחליף את אונו ושווקה עד מודל 2000 .

משנת 2001 הוצג דגם חדש והוא נקרא פונטו ספייס.

הגיר הרציף ללא בעיות, בעיות חשמל מינוריות, סה"כ רכב בהחלט מומלץ לקנייה.

פורסם

שמתי לב פשוט שמפורסמות מודעות על "פונטו" ובקטגוריה נפרדת בכלל על "פונטו ספייס" ובשניהן מדובר על שנים 2003-2004. בגלל זה קצת מוזר לי הנושא.

 

בנוסף, האם יש רמות גימור שונות או משהו מיוחד שאני צריך לבדוק טרם רכישת הרכב?

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

מומלץ לבצע חיפוש, דובר על נושא פונטו המון!

 

בקצרה, יש רמות אבזור שונות כמובן, הספייס שווקה בארץ משנת 01, יש הרבה דברים לבדוק, ממליץ לבצע את ההמלצה בשורה הראשונה.

פורסם

בשנים האלה קיימים דגמים שונים של אבזור ונתונים וכמובן זה משתנה במחירים.

המלצתי היא להכנס לפורום מועדון פיאט הישראלי שם ידעו לתת לך כל הבדל והבדל בין הדגמים ולציין את המומלצים שביניהם.

http://fiatclub.co.il/

מהיכרותי עם השוק, הרכב מבוקש מאד ולכן מכירות טובות מתבצעות מהר וצריך להיות עם היד על הדופק בחיפושים. רכב טוב נעלם ונמכר כבר באותו יום. יותר מזה, צריך להיות זהיר כי פונטו הוא מסוג הרכבים שבעברם שימשו לרוב לליסינג (כמו היום היונדאי גטס) ולכן יש רכבים רבים על הכביש שבעברם ליסינג או השכרה, פקח עיניים והיה זהיר.

כמו כן, פונטו רכב רגיש לטיפולים בו וטיפול לא טוב במנוע (שמן ומים מתאימים) עלולים לקצר את חייו. ודא כי הרכב שאתה קונה טופל במורשה וכי טיפלו בו בהתאם!

 

חוצמזה, אחלה בחירה! :-P

פורסם

danceoflife, בקצב הזה את תקבלי דוקטורט בתחום הרכב.:mm_wink:

 

לפותח השירשור, אכן בחירה טובה מאוד.

פיאט אוהבים להשתעשע מדי פעם עם שמות הדגמים שלהם.

שנים- 2004/3 יצאו דגמי Dynamic ו Club, שבעצם הם ממשיכי דרכו של הדגם המוצלח ה- ELX.

בעצם מה שאני מנסה לומר זה, שאם אתה הולך על הפונטו תשתדל ללכת על הדגמים הנ"ל.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

תודה.

 

הגיוני שיש פונטו ספייס 04 אוט' עם מנוע 1400?

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
תודה.

 

הגיוני שיש פונטו ספייס 04 אוט' עם מנוע 1400?

מצאת דבר כזה?

אני אישית מעולם לא נתקלתי בדבר כזה, יכול להיות שקיים, אבל אני מסופק מאוד.

רוב המנועים הם בנפח 1.250 ל' או 1.8 ל'(ידני).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

זה מה שהבן אדם טוען. מחר אני אראה פיזית.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
זה מה שהבן אדם טוען. מחר אני אראה פיזית.

תבדוק טוב טוב את הרשיון(גם במ.הרישוי).

אל תקח סיכון מיותר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אין מה לבדוק ברישיון, פונטו ספייס אוטומטית יכולה להיות אך ורק עם מנוע 1242 סמ"ק, 16 שסתומים ו 80כ"ס. זה המנוע היחיד, שניתן היה לקבל עם גיר אוטומטי (רציף), גם בארץ וגם בעולם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...