Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום את הרכב, המוכר עדיין טוען שזהו 1400, אך לא היה לו רישיון רכב או ביטוח "במקרה". ככה שכל העסק נראה לי מוזר קצת...

בכל מקרה, הרכב היה עם תיבה רובוטית ולא גיר רציף, האם כל הפונטו 2004 כאלה? כי זאת כבר השלישית שאני רואה עם גיר רובוטי (למרות שהאנשים מתעקשים לקרוא לו טיפטרוניק).

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

לפונטו עם התיבה הרובוטית היה מנוע 1242 סמ"ק ו 60 כ"ס.

בדוק בקפידה את תפקוד התיבה ומצב המצמד-במקרה של תקלה זוהי הוצאה לא מבוטלת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ראיתי היום את הרכב, המוכר עדיין טוען שזהו 1400, אך לא היה לו רישיון רכב או ביטוח "במקרה". ככה שכל העסק נראה לי מוזר קצת...

בכל מקרה, הרכב היה עם תיבה רובוטית ולא גיר רציף, האם כל הפונטו 2004 כאלה? כי זאת כבר השלישית שאני רואה עם גיר רובוטי (למרות שהאנשים מתעקשים לקרוא לו טיפטרוניק).

קצת מוזר,עד כדי כך אתה נאיבי?

איך לעזאזל הוא נוהג בלי רישיון וביטוח?!

הסיפור הזה בהחלט נראה רע מאוד.

אני אף הולך רחוק, לפי דעתי, לא מדובר במוכר תמים, אלה בסוחר ערמומי.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

מנוע 1250 עם 8 שסתומים הוא בעל הספק של 60 כ"ס והגיע רק עם גיר ידני.

מנוע 1250 עם 16 שסת' הוא בעל הספק של 80 כ"ס והגיע גם עם גיר ידני וגם עם תיבה הרציפה עם מצב ידני ל-7 יחסי העברה קבועים.

פורסם
מנוע 1250 עם 8 שסתומים הוא בעל הספק של 60 כ"ס והגיע רק עם גיר ידני. הגיע גם עם רובוטי החל משנת 2004.

מנוע 1250 עם 16 שסת' הוא בעל הספק של 80 כ"ס והגיע גם עם גיר ידני וגם עם תיבה הרציפה עם מצב ידני ל-7 יחסי העברה קבועים.

 

תוספת קטנה באדום.

פורסם
קצת מוזר,עד כדי כך אתה נאיבי?

איך לעזאזל הוא נוהג בלי רישיון וביטוח?!

הסיפור הזה בהחלט נראה רע מאוד.

אני אף הולך רחוק, לפי דעתי, לא מדובר במוכר תמים, אלה בסוחר ערמומי.

 

למה נאיבי? כולה באתי לראות את הרכב, וברגע שחיברתי את ה-1400+רישיון שנזרק בטעות+חברים שלי עובדים במגרשי רכב וזה המחירון לפי מה שהם אומרים= לא הייתי צריך להיות גאון להבין שמשהו פה מסריח מאוד.

 

תודה על העזרה של כולם. מקווה למצוא אחת עם תיבה רציפה ולא השטות הרובוטית הזאת.

יש איזשהו קוד דגם שאני יכול לפיו לדעת שהתיבה רציפה ולא רובוטית? כי טלפונית אנשים מתקשים לדעת בדיוק

מה זאת הידית הזאת שיש להם ליד המושב...

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
מנוע 1250 עם 8 שסתומים הוא בעל הספק של 60 כ"ס והגיע רק עם גיר ידני.

מנוע 1250 עם 16 שסת' הוא בעל הספק של 80 כ"ס והגיע גם עם גיר ידני וגם עם תיבה הרציפה עם מצב ידני ל-7 יחסי העברה קבועים.

נחדד עוד יותר ממה שרשם קוף-שלג.

דגמי S ו SX בעלי מנוע 1242 סמ"ק, 8 שסתומים, 60 כ"ס, ידני בכל השנתונים. רובוטי או ידני בדגמי Mk2b (החל מהחצי השני של 2004)

דגמי ELX בעלי מנוע 1242 סמ"ק, 16 שסתומים, 80 כ"ס, ידני או גיר רציף בכל השנתונים. הן דגמי Mk2 והן דגמי Mk2b. בדגמי Mk2b (שוב, החל מהחצי השני של 2004) התיבה הרציפה כללה 7 יחסי העברה במצב ה"ידני" שלה, לעומת 6 בדגמים שלפני.

 

 

לשאלתך, חפש את דגמי ה ELX.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...