Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורום חוזי עתידות זה בסוף המסדרון ימינה.:wink:

 

ובנימה רצינית יותר זה נראה שהמגמה היא לא בכיוון למטה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

ממתי מחירי הדלק יורדים ?

אם הם יורדים זה לצורך תרגיל מגעיל כולשהו .

נניח: מורידים 2% ומעלים שבועיים אחרי זה 5% .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בשלב זה של השרשור אני רוצה להודות להנהלת הפורום על שהוסיפו את האייקון החביב הנ"ל, שכל כך מציין את מה שאני מרגיש עכשיו.

 

:brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ממתי מחירי הדלק יורדים ?

אם הם יורדים זה לצורך תרגיל מגעיל כולשהו .

נניח: מורידים 2% ומעלים שבועיים אחרי זה 5% .

 

יעקב

יותר שטויות מזה לא יכולת לכתוב!!! אגב בחודשיים האחרונים הם ירדו!!!

 

 

 

 

מחירי הדלק כנראה יעלו ב-1 למרץ מכיוון שמחירי הנפט עלו בכל העולם ועברו את ה-100 דולר לחבית, בנוסף הדולר נישאר בערך באותו שער כמו שהיה בסוף חודש ינואר, לכן צפוייה עליה של מחירי הדלק לעצרנו.

פורסם

חבית נפט נכון לאתמול הייתה 102$,העניין הוא שלפעמים מחיר החבית לא משפיע ישירות על עלות הדלק כי עלות הדלק נגזרת מתזקיקי דלק.

למשל אירן שהיא יצואנית נפט אחת הגדולות היא גם אחת היבואניות הגדולות של תזקיקי דלק.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

במוצאי שבת בחצות יעלו מחיר הדלק בכ-4%.

מחיר בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי יעמוד על 6.20 שקל לליטר (עלייה של 3.68). מחיר בנזין 96 אוקטן יעמוד על 6.22 שקל לליטר (עלייה של 3.67%).

עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק ע"י עובד תחנת התדלוק: 12 אגורות לליטר.

 

YNET

פורסם
ממתי מחירי הדלק יורדים ?

אם הם יורדים זה לצורך תרגיל מגעיל כולשהו .

נניח: מורידים 2% ומעלים שבועיים אחרי זה 5% .

 

יעקב

 

 

I'M SPEECHLESS

 

אופיר HELP.

×
×
  • תוכן חדש...