Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נורית בלם היד שלי דולקת קבוע...

רציתי לשאול היכן נמצא החיישן? ואם מישהו נתקל בתופעה דומה...

חשוב להדגיש, הבלם עובד כראוי רק הנורית מטעה...

פורסם

יש להוסיף שמן ברקס ויפה שעה אחת קודם.

 

לא כולם יודעים, אבל ברוב המכוניות נורת בלם היד משמשת גם כנורת אזהרה לחוסר במפלס נוזל הבלמים.

בדוק האם חסר נוזל בלמים ואם כן אז כמה.

במידה וחסר מעט, יש להוסיף עד לקו המקסימום ולעקוב לראות שאין ירידה של מפלס הנוזל. במידה ויש הדבר מצביע על נזילה היכן שהוא במערכת וצריך לסדר את זה.

אם חסר הרבה שמן ברקס - יש לגשת בדחיפות למוסך.

 

אין לערבב בין סוגי נוזל בלמים ויש לשים רק את הסוג המתאים לך.

כמו כן, רצוי לא להשתמש בנוזל בלמים שישב הרבה זמן באריזה פתוחה.

פורסם

על איזה רכב מדובר כודם כל?

אם אין חוסר שמן ברקס, אז יכול להיות קצר

או במיקרו סוויג' של ידית בלם יד או במיקרו סוויג' של מצוף נוצל הבלמים.

( זה של הידית ברוב הדגמים צמוד לידית בתוך "הקונסולה" )

בהצלחה

פורסם
בדקתי נוזל בלמים. ולא חסר.

מה יכולה להיות עוד הבעיה?

 

תן לי לנחש, פורד פוקוס ?

 

תנסה לפרק את החיישן שנמצא במיכל נוזל בלמים, לנקות אותו בלחץ אוויר את הקונקטור, וגם את הקונקטור שנמצא על המיכל.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

תודה לכולם.

 

אכן הייתה לי נזילה מהבוכנה "קליפר" או איך שזה לא נקרא...

 

תודה לכל העוזרים...

 

אם זה עדיין מעניין מישהו מדובר ביונדאי אקסנט שנת 2000

×
×
  • תוכן חדש...