Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שמחזיר אותנו לטענה המקורית:

 

חברי הכנסת לא עושים כלום.

שר התחבורה עושה בעיקר רוח.

המשטרה מתעסקת במשחקים עם אקדחי לייזר בכבישים מהירים.

הפרקליטות ממירה בסיטונות סעיפי עבירה אחת לסעיפי עבירה קלה יותר במסגרת עסקאות טיעון.

משרד הרישוי לא דואג לוודא שרשיונות שנשללו הופקדו, ולא טורח לאפשר לשוטרים לבדוק בזמן אמת איזה רשיון בתוקף ואיזה לא.

 

אז מה אתם רוצים מהשופט המסכן שסירב להשתתף במצעד האיוולת הזה ?

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השרשור הזה הוא הוכחה שמכונת הפרופגנדה של משרד התחבורה ואור ירוק עובדת מצוין. אם ניסיון של המשטרה/תביעה לבצע מחטף ולהעניש את הנאשמים על עבירות בגינן כבר ריצו עונש בעבר (סיכון כפול?!), בשל חשש מעבירות שיעברו (thought crimes...) מעורר תמיכה כה רבה - אנחנו בהחלט בדרך יגון שאולה. השלב הבא הוא לעצור כל גבר על אונס וכל אישה על זנות בשל קיומו של הציוד המתאים, כמאמר הבדחיה הידועה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מה שמחזיר אותנו לטענה המקורית:

 

חברי הכנסת לא עושים כלום.

שר התחבורה עושה בעיקר רוח.

המשטרה מתעסקת במשחקים עם אקדחי לייזר בכבישים מהירים.

הפרקליטות ממירה בסיטונות סעיפי עבירה אחת לסעיפי עבירה קלה יותר במסגרת עסקאות טיעון.

משרד הרישוי לא דואג לוודא שרשיונות שנשללו הופקדו, ולא טורח לאפשר לשוטרים לבדוק בזמן אמת איזה רשיון בתוקף ואיזה לא.

 

אז מה אתם רוצים מהשופט המסכן שסירב להשתתף במצעד האיוולת הזה ?

 

5 שורות המסכמות 60 שנות מחדל והזנחה של נושא אכיפת החוק בתחום התעבורה.

ועכשיו מגיע גנרל בדימוס וחושב שהוא עדין נמצא בצבא, פשוט עצוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מה שעצוב באמת הוא לא זה, אלא שרוב הציבור לא מוצא בהצעות המקוממות שלו כל פסול.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הציבור אינו משקיע מחשבה נוספת בהשלכות של הצעות מעין אילו.

 

כל היום מפמפמים להם על תאונות דרכים ועבריני תנועה, בא שר תחבורה פופוליסט ועולה על הגל הזה על מנת לזכות ביוקרה אישית במלחמה שלו עם ראש הממשלה.

 

אני מייחל ליום שאיש מקצוע יכנס למשרד התחבורה לעשות עבודה אמיתית במשרד, ולא כמקפצה לתפקידים אחרים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ארנון,

חבל שאתה לא מכהן כשופט. נראה לי שהיית מצליח לא רע בכלל!

 

פה זה לא "דו"ח מיוחד" והמשטרה לא יכולה לנבא את העתיד, למרות הסטטיסטיקה לרעת הנהגים הנ"ל. עדיין יש להם זכויות יסוד בדמוקרטיה.

על הממשלה לחוקק את החוקים המתאימים לטיפול בעבריינים כבדים כאלו. טוב עשה השופט שלא התנהג כמו חותמת גומי.

ולכל המתלהמים, להעניש בנאדם על עברות שלדעת הרשויות הוא עתיד לבצע זו תחילת דרכה של עריצות או כל משטר אפל אחר- למשל פאשיזם.

ותחשבו על זה.

מה שהכי מדאיג אותי זה שזה מפורסם על ידי התקשורת כמשהו רע שהשופט עשה. שהכתב לא מבין דבר וחצי במשפט מרשה לעצמו לפרסם כאלה דברים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
השופט אינו מסכן. אבל לדעתי - הוא החולייה האחרונה (כמעט) בשרשרת שהצגת, ארנון.

וכן, אני כן מצפה מהם ל"ראש גדול", מה לעשות... ישועה איני חושב שתצמח לנו מהמשטרה (עם כל הכבוד לה).

 

מסכים איתך בנוגע לחינוך מגיל צעיר (תמיד נכון, במיוחד בנושא רגיש זה).

 

זהו. עייפתי (ויש גם עבודה).

 

אתה מצפה לתסריט כזה?

פקיד בית המשפט: "המדינה נגד X תיק מספר Y, העבירה היא - יותר מדי עבירות תנועה"

השופט לתובע: "כמה זה יותר מדי?"

התובע: "לא יודע, אבל יש לו יותר מדי"

השופט: "אוקיי, מה הטיעונים לעונש?"

התובע: "שלילה לשנתיים נשמע לי מתאים"

השופט: "גם לי, שנתיים שלילה, אה דרך אגב, מה התקנה או החוק שעליו הוא נשפט?"

התובע: "לא קיים חוק כזה ולא תקנה כזאת"

השופט: "סבבה"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני חושב שארנון צודק לגבי הנושא שאי אפשר לבוא עכשיו ולקחת רשיון על עברות שנעשו והוא נענש עליהם , אבל אני כן חושב שצריך לעשות הבחנה בין נהגים , מהמגזר וזאת מסיבה אחת : קראתי היום בגלובס שחבר כנסת של חד"ש אומר שאסור להרוס ביית בלתי חוקי על אדמת מדינה בקלאנסאווה כי יש זכות לאנשים לגור , והזכות הזו גוברת על חוקי המדינה . נראה שהמגזר הערבי חושב שמותר להם לשים פס על החוקים , ולמנוע מהרשויות לאכוף אותם . והיות וכך הם גם נוהגים ללא התחשבות בחוקים . אי לכך אני בהחלט חושב שהיגיע הזמן שהמדינה והמשטרה ובתי המשפט יחמירו ואכן ישללו זכויות באופן גורף עד שהמגזר יפנים שחוקים צריך למלא . ולא שהם יחשבו שהיות והם שונאים אותנו ,אזי מותר להם לעשות ככול העולה על רוחם .

בברכה יהודה

פורסם

צריך להחליט על מינימום מספר עבירות, עברת את המספר?[גם אם זה שלט נהג חדש או אורות שלא הדלקת בחורף]

קבל שלילה לשנה, בלי ויתורים, בלי פרנסה ובלי בכי.

 

 

קחו לדוגמא את עובדי הבניין מהשטחים המועסקים בארץ[באופן חוקי] - יצא לי לעבוד איתם,

כשהמנהל עבודה מבקש מהם לבצע פעולה, הם במקום אומרים "כן אדוני", ורצים לבצע.

כי אם הם, "יחפפו" כמו כל דבר אחר בארץ, הם מאבדים את האשרת שהייה בארץ, ואין פרנסה, ואין אוכל בבית.

 

רישיון משול לרגליים, וכשמאיימים לקחת לך את הרגליים, לוקחים, לא עושים נו, נו, נו.

----

פורסם

הרעיון שלך לא ישים במדינה דמוקרטית.

הדוגמא שנתת היא שליטה על אנשים באמצעות פחד. דבר שמאפיין דיקטטורה. צריך לחנך את האנשים להתנהג כמו בני אדם.

אפשר לישם את הרעיון שלך על עבירות חמורות כמו עקיפה על קו רציף, נהיגה בשכרות וכו'.

לא כאלה שלפעמים נעשות בתום לב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

העובדה שישנם משפטים בהם השופט פוסק שלילה לצמיתות , מוכיחה כי יש נהגים שנחשבים כמסוכנים.

מס' העבירות לדעתי, אינו קריטריון מספיק על מנת לשלול לאדם את רשיון , וכמו שנאמר בפרקי אבות:"אל תסתכל בקנקן אלא מה שיש בו"....

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

השיטה שמציע Kernel קיימת בואריציה קצת דומה והיא שיטת הניקוד:

 

ככל שהעבירה חמורה יותר כך הניקוד גבוה יותר וככל שאתה צובר יותר נקודות כך לרשות הרישוי יש את הסמכות לנקוט צעדים נגד הנהג לרבות שלילת רישיון.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

פיזבן ואמיר , נראה לי שמשהו כאן לא הופנם על ידכם, הם לא חוששים מעונש . ברגע שבו נותנים להם לבנות ללא רשיון ולא הורסים ובא ח"כ ויושב שם כדי למנוע מהמשטרה להרוס , כי הזכות של ערבי לחיות בביית יותר גדולה מהחוק , מדוע שכול ההתנהגות שלו לא תהיה לא חוקית ?

הרי הם יודעים שהמשטרה לא תעשה שום דבר כדי לשמור על שקט , והמשטרה לא תעיז להכנס לכפר ערבי כדי לשטר שם , וכו' וכו' וכו'

וחוצמיזה אני בהחלט חושב שקרנל צודק , רק שאני לא אסביר למה כי יעשו לי בעיות אבל כול אחד יכול להבין לבד .

בברכה יהודה

פורסם

יהודה,

לא התיחסתי לבניה אלא לעברות התנועה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יהודה,

לא התיחסתי לבניה אלא לעברות התנועה.

גם אני . הרי היה כאן שירשור ומישהו סיפר שבכפר ערבי מישהו עשה פרסה לא חוקית וכמעט דרס מישהו , וניידת שעמדה שם וראתה העלימה עיין . אז יתכן והם התעצלו ויתכן והבעיה היא יותר אקוטית . ואם ח"כ עושה את זה (עוזר למנוע הריסה ע"י המשטרה אחרי צו של בית משפט ) ולא עושים לו שום דבר בכנסת , אזי כנראה שהסיבה היא האקוטית יותר .

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...