Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יום שני אני עושה טיפול 10,000 ואני רוצה להחליף ת'בולמים (הרכב עבר 134,000 ק'מ)

ההתלבטות שלי היא בין בולמי פיז'ו מקוריים או בולמי קוני צהובים

 

למישהו יש נסיון בעניין?

מה ההבדל במחירים?

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
היי

יום שני אני עושה טיפול 10,000 ואני רוצה להחליף ת'בולמים (הרכב עבר 134,000 ק'מ)

ההתלבטות שלי היא בין בולמי פיז'ו מקוריים או בולמי קוני צהובים

 

למישהו יש נסיון בעניין?

מה ההבדל במחירים?

 

לירן

 

מה אתה מעדיף? נוחות/ביצועים?

 

איזה קוני? צהוב/אדום?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לעניות דעתי הקוני ספורט (צהובים) בולמים באיכות טובה יותר.

זה בא לידי ביטוי ביכולת השיכוך/כיווץ העדיפים ובאורך החיים העדיף גם תודות ליכולת הכיוונון שחסרה בבולמים המקוריים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

לא אכפת לי שכתוצאה ממעבר לקוני צהובים הנסיעה תהיה קשיחה יותר ונוחה פחות,כל עוד זה יתגמל אותי בסיבובים(יותר מהרמה הגבוהה גם ככה של המקוריים? :roll: ) אז סבבה.

 

במידה והבדל המחירים לא רציני אשקול אולי מעבר לקוני צהובים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לעניות דעתי הקוני ספורט (צהובים) בולמים באיכות טובה יותר.

זה בא לידי ביטוי ביכולת השיכוך/כיווץ העדיפים ובאורך החיים העדיף גם תודות ליכולת הכיוונון שחסרה בבולמים המקוריים.

 

האם הבדל ממש מוחשי בין קוני צהובים ל בולמים של פז'ו ספורט מקוריים?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לעניות דעתי הקוני ספורט (צהובים) בולמים באיכות טובה יותר.

זה בא לידי ביטוי ביכולת השיכוך/כיווץ העדיפים ובאורך החיים העדיף גם תודות ליכולת הכיוונון שחסרה בבולמים המקוריים.

 

האם הבדל ממש מוחשי בין קוני צהובים ל בולמים של פז'ו ספורט מקוריים?

 

זה תלוי בכיוונון של הקוני, נע בין הבדל קטן להבדל מוחשי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
לעניות דעתי הקוני ספורט (צהובים) בולמים באיכות טובה יותר.

זה בא לידי ביטוי ביכולת השיכוך/כיווץ העדיפים ובאורך החיים העדיף גם תודות ליכולת הכיוונון שחסרה בבולמים המקוריים.

 

האם הבדל ממש מוחשי בין קוני צהובים ל בולמים של פז'ו ספורט מקוריים?

 

זה תלוי בכיוונון של הקוני, נע בין הבדל קטן להבדל מוחשי.

 

פזי'ו ספורט יותר רך או קשיח לעומת הקוני צהוב?

 

אני נוטה להאמין שהקוני יותר קשיח.

 

השאלה עם אפשר לכוון אותם שגם יתנו ביצועים וגם נוחות או שזה התפשרות האחד לטובת השני?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הבולמים לגירסאות החמות של ה-106 מיוצרות ע"י פיג'ו ולא פיג'ו ספורט.

כמו שאמרתי הפגיעה בנוחות אם בכלל היא קטנה ותלויה בכרמת הקשיחות שבחרת לכוון את הבולמים

במצבם הרך ביותר הם מציעים רמת נוחות שווה ובמצבים מסוימים גבוהה מהמקוריים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
הבולמים לגירסאות החמות של ה-106 מיוצרים ע"י פיג'ו ולא פיג'ו ספורט.

כמו שאמרתי הפגיעה בנוחות אם בכלל היא קטנה ותלויה בכרמת הקשיחות שבחרת לכוון את הבולמים

במצבם הרך ביותר הם מציעים רמת נוחות שווה ובמצבים מסוימים גבוהה מהמקוריים.

 

השכלתי תודה. :)

 

אני עד היום משום מה חשבתי שבGTI ובראלי מורכבים בולמים של פז'ו ספורט.

 

חור בהשכלה מצד שלי :roll:

 

אז מההבדל בין הבולמים של לדוגמא: XR, XS, וGTI?

 

כמובן עם אתה יודע...

 

אם יש איזה מאמר בנושא ספציפי זה או מקום שממנו אפשר לקרוא בנושא אני אודה לך מאוד.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הסתכלתי באתר של היבואן ולא מובן לי משהו, רשום שרק בסדרות מסויימות יש ברז כיוונון חיצוני.

והסתכלתי בסדרה של ה 106 XSI והיא אינה נכללת בסדרות הנ"ל(עם הברז כיוונון חיצוני).

 

איך מתבצע הכיוונון בכל זאת?

נינג'ה לבנה!

פורסם
הסתכלתי באתר של היבואן ולא מובן לי משהו, רשום שרק בסדרות מסויימות יש ברז כיוונון חיצוני.

והסתכלתי בסדרה של ה 106 XSI והיא אינה נכללת בסדרות הנ"ל(עם הברז כיוונון חיצוני).

 

איך מתבצע הכיוונון בכל זאת?

ב106/סאקסו חובה לפרק את המתלה כדי לכוון את הבולם...

אך מכוון שלא מכוונים בולמים כל יום זה לא כזה נורא...

 

ולגבי נוחות - הרכבתי בVTR שלי רביעיית קוני צהובים - על כיוון הרך ביותר הם אמורים להיות מאוד קרובים לבולמים מקוריים מבחינת שיכוך / החזר (משהו כמו 10% יותר קשיחים)...

איני מרגיש אי-נוחות כלשהי :) במיוחד בהשוואה לבולמים גמורים שהיו לי קודם :)

P.

פורסם
הבולמים לגירסאות החמות של ה-106 מיוצרים ע"י פיג'ו ולא פיג'ו ספורט.

כמו שאמרתי הפגיעה בנוחות אם בכלל היא קטנה ותלויה בכרמת הקשיחות שבחרת לכוון את הבולמים

במצבם הרך ביותר הם מציעים רמת נוחות שווה ובמצבים מסוימים גבוהה מהמקוריים.

 

השכלתי תודה. :)

 

אני עד היום משום מה חשבתי שבGTI ובראלי מורכבים בולמים של פז'ו ספורט.

 

חור בהשכלה מצד שלי :roll:

 

אז מההבדל בין הבולמים של לדוגמא: XR, XS, וGTI?

 

כמובן עם אתה יודע...

 

אם יש איזה מאמר בנושא ספציפי זה או מקום שממנו אפשר לקרוא בנושא אני אודה לך מאוד.

 

הרמן.

 

ד"א, רק לידיעה, הבולמים הרישמיים של פיז'ו ספורט הם בילשטיין.

ככה, שאם כבר משקיעים, אז....

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
היי

יום שני אני עושה טיפול 10,000 ואני רוצה להחליף ת'בולמים (הרכב עבר 134,000 ק'מ)

ההתלבטות שלי היא בין בולמי פיז'ו מקוריים או בולמי קוני צהובים

 

למישהו יש נסיון בעניין?

מה ההבדל במחירים?

 

לירן

 

 

קוני צהוב :!:

 

 

 

:lol::lol::lol:

פורסם

ד"א, רק לידיעה, הבולמים הרישמיים של פיז'ו ספורט הם בילשטיין.

ככה, שאם כבר משקיעים, אז....

 

אכן כן

אבל...

אין ייבוא מסודר של בילשטיין לרכב פרטי

על הזמנה אישית דרשו ממני 7800 ש"ח לרביעייה

בייבוא אישי זה יוצא מעל 3000 לא כולל משלוח

אז קניתי קוני צהוב ב2100

P.

פורסם

א. יש ייבוא לבילשטיין.

ב. 8K? במחיר הזה אתה מקבל את הסט של GROUP N עם זוג קוילאוברים.

הסט הרגיל (4 בולמים רגילים, גז), עולה הרבה פחות (אבל עדיין יותר יקר מקוני).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...