Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב של חבר.

יד ראשונה 165 אלף ק"מ.

הרכב לא מטופל ויש שיאמרו מוזנח בעיקר מסיבות כלכליות.

הבעלים מנסה לטפל לבד.

הוחלפו פלאגים, מכסה ראש מפלג, פילטר דלק וכבלי הצתה.

בוצע ניקוי לקרבורטור עם ספריי.

הרכב מניע לפעמים קשה ולפעמים בקלות.

הרכב נוסע מספר ימים בלי בעיה ואז תוך כדי נסיעה מתחיל לגמגם וכבה.

גם כשהרכב נוסע בלי בעיה, הבעלים מתלונן שהרכב "לא מכוון וקצת מגמגם"

הפלאגים החדשים פורקו לבדיקה לאחר שבוע והם שחורים לגמרי (תערובת/פיח או שמן לא ברור)

הרכב לא צורך שמן ולא מעשן!

בעלי נסיון עזרתכם בבקשה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כנראה שהחבר הרס את האטמים של הקרבורטור בגלל שריסס ספריי -לתוכו? או לפתח איפה שהפילטר?

שיחסוך קצת וינסה להגיע לצביקה .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

סתם התעסקות בקטנות - הדגם נקרא ליאונה ולא לגאסי.

אמור לחבר שלך לבצע טיפול מקיף לרכב (מסננים, שמנים, נוזל קירור וכ'ו) ולאחר מכן לבדוק מה קורה עם הבעיה.

פורסם

אין לו יכולת כספית לתקן את הרכב והוא היה רוצה להביא אותו למצב נסיעה במינימום השקעה.

נסיעה לצביקה לא באה בחשבון כי הרכב לי יגיע מהדרום לנתניה.

 

לדעתכם...קרבורטור???, אולי משאבת דלק??? או כל רעיון אחר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
סתם התעסקות בקטנות - הדגם נקרא ליאונה ולא לגאסי.

אמור לחבר שלך לבצע טיפול מקיף לרכב (מסננים, שמנים, נוזל קירור וכ'ו) ולאחר מכן לבדוק מה קורה עם הבעיה.

 

 

אני משער שאתה מכיר את הרכב ומדובר בליאונה .

לגאסי מודל 1992 הינה עם הזרקה .

 

בברכה

מוטי.

פורסם
אין לו יכולת כספית לתקן את הרכב והוא היה רוצה להביא אותו למצב נסיעה במינימום השקעה.

נסיעה לצביקה לא באה בחשבון כי הרכב לי יגיע מהדרום לנתניה.

 

לדעתכם...קרבורטור???, אולי משאבת דלק??? או כל רעיון אחר.

כשאר השמנים ונוזלי הבקירור ישנים וחלקים שאמורים ללהיות מוחלפים כלך תקופה קבועה לא מוחלפים, איך אתה מצפה שהמנוע יתפקד כראוי?!

פורסם

שלום רב!

קיים סובארו לאגסי שנת יצור 92 קרבורטור.

אין לחפש את המטבע מתחת לפנס, כשהמטבע מול נעינים, הפתרון היחיד הוא, נקוי ושפוץ קרבורטור!

שימוש בספריי פלא"ספריי קרבורטור", אינו תורם דבר, רק מזיק, ומחמיר בעייה שכבר קיימת,לשם טפולים שוטפים,

מומלץ בחום שימכוראת הרכב.

טיפול עצמי עולה לרוב יקר יותר, תועלת אפסית, והבעיות רק מתגברות ומתווספות.

יותר זול לגרור את הרכב לנתניה, מאשר להתעסק בטיפול עצמי ללא תועלת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אהלן צביקה

אני כמעט בטוח שמודלים 1992 בלגאסי הגיעו עם הזרקה .בשנה זו הצורה השתנתה למעוגלת קצת יותר עם בקליות אחוריות קטנות יותר ושינוי בפנסים קדמיים ובגריל ,אם אתה זוכר.

אם אני זוכר נכון בספר הרכב שברשותי (מודל 1991) מופיע דגם יחודי ומפואר (נדמה לי 2200 סמ"ק) שהגיע כבר עם הזרקה גם בשנה זו.

 

 

ודרך אגב m c ofer: קיים דגם לגאסי 1600 DL וגם GL.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

אם הייתה טיפה מתאמץ ,הייתה רואה שפותח השירשור כתב במפורש ,שחבר שלו ניקה עם ספרי את הקרבורטור!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

הרכב עם קרבורטור ללא ספק!

צביקה.

אני אעביר לו את המלצתך החמה.

האם אתה חושב שמדובר בקרבורטור בלבד?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אם הייתה טיפה מתאמץ ,הייתה רואה שפותח השירשור כתב במפורש ,שחבר שלו ניקה עם ספרי את הקרבורטור!

 

איש יקר קראתי את הדברים לפני , פשוט לא הבנתי מקודם אם מדובר בלגאסי או ליאונה מאחר שגם בלגאסי יש דגם 1600 DL שעד כמה שידוע לי ,הגיע במודל 92 עם הזרקה.

תודה על הערתך והארתך.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם
הרכב של חבר.

יד ראשונה 165 אלף ק"מ.

הרכב לא מטופל ויש שיאמרו מוזנח בעיקר מסיבות כלכליות.

הבעלים מנסה לטפל לבד.

הוחלפו פלאגים, מכסה ראש מפלג, פילטר דלק וכבלי הצתה.

בוצע ניקוי לקרבורטור עם ספריי.

הרכב מניע לפעמים קשה ולפעמים בקלות.

הרכב נוסע מספר ימים בלי בעיה ואז תוך כדי נסיעה מתחיל לגמגם וכבה.

גם כשהרכב נוסע בלי בעיה, הבעלים מתלונן שהרכב "לא מכוון וקצת מגמגם"

הפלאגים החדשים פורקו לבדיקה לאחר שבוע והם שחורים לגמרי (תערובת/פיח או שמן לא ברור)

הרכב לא צורך שמן ולא מעשן!

בעלי נסיון עזרתכם בבקשה.

סולל הדרך שים לב.

לשאלתך "האם מדובר בקרבורטור בלבד"?

אענה, שמבלי לראות את הרכב פיזית, ולבצע בדיקה מעמיקה, שום דבר לא בטוח, אלא מה לאור ניסיוני הרב, וסובארו לאגסי בעיקר,אני ארשה לעצמי, לומר בביטחון מלא, לאור הפרטים שהדגתי בכוונה תחילה באדום, שכל הסימנים מראים שהבעייה בקרבורטור. [ מצתים חדשים מפויחים,רכב מתניע קשה בגלל פיח רב באלקטרודה, היוצר בידוד , מפני העברת ניצוץ, הדרוש להצתת תערובת דלק.].

 

מה הסיבה שהרכב לא יכול להגיע בנסיעה מהדרום למרכז?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה הסיבה שהרכב לא יכול להגיע בנסיעה מהדרום למרכז?

בברכה

צביקה

 

מרחק ומצבו של הרכב.

 

בכל מקרה העברתי לו המלצה חמה כן להגיע לנתניה.

השאר רק בידיו.

תודה על העזרה.

אבי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לנוכח הזמן הרב שהאוטו לא טופל .מחייב בדיקה של מערכת הדלק.

1. הזנת הדלק עד לקרבורטור.היציאה ממיכל הדלק דרך הפילטרים עד לכניסה לקרבורטור.סתימה בצנרת או בפילטרים עלולה ליצור מצב של רכב מגמגם. מתניע לאחר הפסקות של נסיעה ומגמגם בהמשיך.(תוספי דלק שהוכנסו למיכל הדלק בעבר "תרמו" לבעייה)

2. קרבורטור שלא עבר ניקוי יסודי של המעברים של הדלק והאויר עלול לגרום בהחלט לתופעה דומה.ניקוי של הקרבורטור ע"י התזת ספריי מבחוץ מהווה רק קוסמטיקה ואינו מגיעה לעקר הבעייה שהנה מעברי הדלק בצינוריות ומעברי האויר, שיוצרים את התערובת הנכונה .אגב אם בקרבורטור עסקינן אז יש לציין שהקרבורטור מחולק לשתי מערכות האחת לסל"ד הנמוך והשנייה לסל"ד הגבוהה.כל אי תפקוד של אחד משתי המערכות תגרום לזיהום הפלגים ותופעות של גמגום.

3.בהסתברות נמוכה אך גם תתכן שאם דיזה ראשית אינה מתפקדת בקרבורטור אזי תווצר גם תופעה דומה.תפקיד הדיזה הראשית לשמור על מפלס הדלק בכוסית בקרבורטור לצריכת הדלק המשתנה של המנוע. היחידה מתפקדת יחד עם המצוף שבתוך הכוסית .במידה ואחד משני החלקים (דיזה או מצוף אינם תקינים אזי יש תופעה של הצפה ותפקוד לא טוב של הקרבורטור(הצפת דלק)

4. אין להוציא מכלל אפשרות את האפשרות של תקיעה של המשנק (צ'וק). באם מדובר במשנק אוטומטי חשוב לוודא את תקינות הצנרת של המים שמתחברת אליו . צנרת המים שמתחברת ליחידה של המשנק האוטומטי מוציאה אט אט את המשנק מפעולה עד שהמנוע מגיעה למצב של טמפ' יציבה.אם הצנרת סתומה אזי המנק לא יוצא .

צ'צ'יק

×
×
  • תוכן חדש...