Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ושבוע טוב, בצער רב אני מחוייב למכור את ריכבי.

אך לא זה העיניין, אלה בגלל בעיה שצצה בזמן שמישהו בא לראות את הרכב.

אני ינסה להסביר כמה שיותר , לדעתי התשובה ברורה, רק רציתי להייות בטוח מכיוון שאינני רוצה שהבעיה תחזור עם אנשים אחרים.

אז ככה:

 

העתיד להייות קונה מגיע ובודק את הרכב, מרימים מכסה מנוע ומתניעים, כמה הסתכלויות, הצצה למיכל מים (עם הגיחוח על הפנים מבינים שהוא מאושר שהוא מוצא שם מים ירוקים). מבקש סיבוב, מצידי- אין בעיה. קצת דיבורים על המחירון, הכל טוב ויפה.

עכשיו לבעיה:

מסתכל עלי במבט לא מובן: מתחייב?

בטח!

לא מאושר מהתשובה, אומר לי אין בעיה, מחר תבוא למוסך שאני עובד בו, אני יסתכל קצת על האוטו ויחליט אם שווה לי לקחת אותו לבדיקה.

אני ישר מבין מה הולך, ומסביר לו שזה לא יקרה, ועוד פעם, ובנימוס מסביר לו שככה זה לא עובד.

אני מציע ללכת לאחד ממכוני הבדיקה באזור השרון, הוא לא מסכים ורוצה עכשיו את מכון הבדיקה ליד המוסך שהוא עובד, בטענה שהקונה הוא המחליט על מכון הבדיקה. אמרתי לו שהוא צודק בכל מה שהוא אומר, אך לאור המצב הלא נעים שנוצר, נלך למקום ניטרלי, לא מהאזור שלי - ורחוק מהמוסך שלך.

 

בקטע הזה זה כבר לא עבד, הוא התעקש רק למכון בדיקה שלטענתו מצויין ליד המוסך שלו, אני היצעתי כמעט 4 מכוני בדיקה שאני מכיר, אפילו היצעתי לו לבוא למוסך של דוד שלי וששם יעשה את הבדיקה שהוא רוצה כל כך לעשות לאוטו (כמובן שהוא לא הסכים).

 

הבנתי שזה הולך לשום מקום וכנראה שגם הוא, הוא אמר שהוא ידבר איתי מחר, ומיד אחרי זה הציד תנאי שאו שנלך למכון הזה, או שנוותר על העסקה. בשלב הזה כבר הייתי בעצבים, רק רציתי שהוא ילך ושוב פעם, בנימוס, מציע לו לעלות לשתות משהו אצלי, מסרב, הוא הלך.

 

עכשיו לאחר שסיפרתי לכם את הסיפור אני ידגיש שזה פעם ראשונה שאני מוכר רכב, ודוד שלי היה נוכח בזמן שהבן אדם היה, ועזר לי מאוד, אבל אני יודע שכנראה יבואו עוד אנשים ושהם יבואו אני יהיה לבד, לכן אני רוצה לדעת בוודאות שזה נכון מה שביקשתי, שביקשתי מימנו שנלך למקום ניטרלי, לא באזור שלי ולא באזור שלו, לא מקום שהוא מכיר ולא מקום שאני מכיר.

 

האם ככה נהוג לעשות? אם לא איך העיניין עובד? הוא פשוט הולך לכל מכון שהוא רוצה וחוזר לי עם מכה בשסי שלא קיימת?

 

תודה לעוזרים ומצטער עם זה ארוך מדי אבל רציתי להסביר הכל כדי שיהיה מובן יותר.

 

*עריכה:

בנוסף הוא התעקש לקחת את הרכב לבדיקה -לבד-, זה מקובל? זה לא שיש לי זמן מיותר פשוט נראה לי ממש מיותר פשוט לתת לו תרכב :\.

פורסם
ערב טוב לכולם ושבוע טוב, בצער רב אני מחוייב למכור את ריכבי.

אך לא זה העיניין, אלה בגלל בעיה שצצה בזמן שמישהו בא לראות את הרכב.

אני ינסה להסביר כמה שיותר , לדעתי התשובה ברורה, רק רציתי להייות בטוח מכיוון שאינני רוצה שהבעיה תחזור עם אנשים אחרים.

אז ככה:

 

העתיד להייות קונה מגיע ובודק את הרכב, מרימים מכסה מנוע ומתניעים, כמה הסתכלויות, הצצה למיכל מים (עם הגיחוח על הפנים מבינים שהוא מאושר שהוא מוצא שם מים ירוקים). מבקש סיבוב, מצידי- אין בעיה. קצת דיבורים על המחירון, הכל טוב ויפה.

עכשיו לבעיה:

מסתכל עלי במבט לא מובן: מתחייב?

בטח!

לא מאושר מהתשובה, אומר לי אין בעיה, מחר תבוא למוסך שאני עובד בו, אני יסתכל קצת על האוטו ויחליט אם שווה לי לקחת אותו לבדיקה.

אני ישר מבין מה הולך, ומסביר לו שזה לא יקרה, ועוד פעם, ובנימוס מסביר לו שככה זה לא עובד.

אני מציע ללכת לאחד ממכוני הבדיקה באזור השרון, הוא לא מסכים ורוצה עכשיו את מכון הבדיקה ליד המוסך שהוא עובד, בטענה שהקונה הוא המחליט על מכון הבדיקה. אמרתי לו שהוא צודק בכל מה שהוא אומר, אך לאור המצב הלא נעים שנוצר, נלך למקום ניטרלי, לא מהאזור שלי - ורחוק מהמוסך שלך.

 

בקטע הזה זה כבר לא עבד, הוא התעקש רק למכון בדיקה שלטענתו מצויין ליד המוסך שלו, אני היצעתי כמעט 4 מכוני בדיקה שאני מכיר, אפילו היצעתי לו לבוא למוסך של דוד שלי וששם יעשה את הבדיקה שהוא רוצה כל כך לעשות לאוטו (כמובן שהוא לא הסכים).

 

הבנתי שזה הולך לשום מקום וכנראה שגם הוא, הוא אמר שהוא ידבר איתי מחר, ומיד אחרי זה הציד תנאי שאו שנלך למכון הזה, או שנוותר על העסקה. בשלב הזה כבר הייתי בעצבים, רק רציתי שהוא ילך ושוב פעם, בנימוס, מציע לו לעלות לשתות משהו אצלי, מסרב, הוא הלך.

 

עכשיו לאחר שסיפרתי לכם את הסיפור אני ידגיש שזה פעם ראשונה שאני מוכר רכב, ודוד שלי היה נוכח בזמן שהבן אדם היה, ועזר לי מאוד, אבל אני יודע שכנראה יבואו עוד אנשים ושהם יבואו אני יהיה לבד, לכן אני רוצה לדעת בוודאות שזה נכון מה שביקשתי, שביקשתי מימנו שנלך למקום ניטרלי, לא באזור שלי ולא באזור שלו, לא מקום שהוא מכיר ולא מקום שאני מכיר.

 

האם ככה נהוג לעשות? אם לא איך העיניין עובד? הוא פשוט הולך לכל מכון שהוא רוצה וחוזר לי עם מכה בשסי שלא קיימת?

 

תודה לעוזרים ומצטער עם זה ארוך מדי אבל רציתי להסביר הכל כדי שיהיה מובן יותר.

 

*עריכה:

בנוסף הוא התעקש לקחת את הרכב לבדיקה -לבד-, זה מקובל? זה לא שיש לי זמן מיותר פשוט נראה לי ממש מיותר פשוט לתת לו תרכב :\.

 

 

אני ההיתי הולך לאן שהוא רוצה

זה לא אמור לשנות לי מי יבדוק

אם האוטו טוב הוא יצא טוב בכל מקום .

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

או קי, מקבל את דעתך.

אך למרות זאת, אין לדעתך שום דבר חשוד בהצהרה שלו שאם לא יבדקו את הרכב במכון הזה אז הוא פשוט מוותר עליו?

כאילו מה רע בהיתפשרות של ללכת למכון ניטרלי?

פורסם

אני תמיד נהגתי לאפשר לקונה לקחת את הרכב לאן שהוא רוצה - הוא רוכש רכב וחייב להרגיש טוב עם מה שהוא קונה. יחד עם זאת, אם הוא לוקח למכון שלו, אני לא מתחייב לו לכלום, אפילו לא למחיר מחירון, וגם לא משתתף בעלות הבדיקה.

פורסם

טוב. לפי דעתי החבריה פה חיים בסרט!!!

בשום פנים לא לתת רכב שלך לאף אדם!!! גם אם הוא ראש הממשלה.

רוצה לקנות -סבבה ,רוצה לבדוק-מצויין

אבל במקום ששניכם מסכימים או שבמקום שלו אבל אתה נמצא בבדיקה איתו ולידו, ואין התחייבות להשתתפות בעלות הבדיקה.

ויותר מזה אם זה לא הולך בדרך שמקובלת עליך תעבור להבא בתור.

 

 

 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

נהוג לתת לקונה לבדוק איפה שהוא רוצה. אני אישית התחייבתי על שלדה באיזה מכון שיבחר - בלבד שיהיה מכון ולא דוד של הסבתא.



 

אגב, כשמכרתי את הסיוויק הבחור רצה לקחת את הבדיקה למקום רחוק - אני הסכמתי ובלבד שישים לי דלק. (אז הייתי ממש תפרן). בסוף הוא קנה את האוטו - אז וויתרתי לו על הדלק ;-)

 

לקחת לבדיקה לבד? אין מצב.

פורסם
אני תמיד נהגתי לאפשר לקונה לקחת את הרכב לאן שהוא רוצה - הוא רוכש רכב וחייב להרגיש טוב עם מה שהוא קונה. יחד עם זאת, אם הוא לוקח למכון שלו, אני לא מתחייב לו לכלום, אפילו לא למחיר מחירון, וגם לא משתתף בעלות הבדיקה.

 

לא התכוונתי לתת לו ללכת לבד - כמובן!

פורסם

תתחייב רק על שלדה (אם היא נקייה לגמרי). זה מראה אמינות. אל תתחייב על מנוע\גיר - כי יש הרבה כסת"ח וזה יוביל לויכוחים.

 

קח בחשבון שיש סיכוי מזערי שתצטרך לשלם את הבדיקה אם יש פגיעה שולית בשלדה (מדרכה/וו גרירה ועוד כל מיני). אין מה לעשות. אני אישית מעדיף לצאת אמין בפני הקונה ולקחת את הסיכון הזה. כמובן שלסכם שבמידה ואתה משלם את עלות הבדיקה טופס הבדיקה נשאר אצלך. אם תצליח להתחייב על חצי מעלות הבדיקה - בכלל הרווחת.

×
×
  • תוכן חדש...