Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו החלטתי - ג'אנט STi זהב לB4, הזוי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אתם אומרים לרדת מהייבוא האישי.

אשמח גם לכמה טלפונים של כמה מקומות מוכרים, אני לא רוצה סתם לנסוע ולטייל שם..

פורסם

לא יגידו לך מחירים בטלפון וגם אם כן זה לא אותם מחירים שיגידו לך אם תבא עם הרכב (יכול להיות גם הבדל של 1000 שקל ~ )

 

לך לשם, סך הכל זה הכל באותו רחוב, אתה לא צריח חניה כי אתה ניכנס אליהם לסככה, לא מצאת בריב'ל, סע ליפו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יש להניח שלא מדובר בגרושים, במיוחד לאור העלייה הדרמטית במחירי השילוח לאחרונה. .

 

בוא תספר לי באיזה חברת שילוח אתה עובד, שאתה כל כך בטוח שהיתה עליה דרמטית במחירי השילוח.

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם
במוסך מורשה שלך יכולים להזמין לך כאלה. תברר שם.

 

במוסך מורשה שלי? ז"א סובארו?

בוא אני יגיד לך משהו.

לפני יומיים עשיתי טיפול 15 אלף לרכב והחליפו לי שתי רפידות קדמיים, מחיר: 600 ש"ח, אני לא רוצה אפילו לברר כמה עולה שם ג'אנטים.

תודה בכל זאת :-)

פורסם
רועי אתה טועה ומטעה, ג'אנט נחשב כחלק "בטיחותי" (שינו את התקנות וזה חל כמעט על כל חלק ברכב !! חבר היה צריך להביא אישור ממוסך מורשה שהם מתקינים לו את החלק !) , וצריך אישור.
ההכרזה שלך לא ממש במקום כשהמדובר בג'אנט שהוא בגודל מתאים למפרט היצרן ומשווק ע"י היצרן.
פורסם

אלו ג'אנטים של רוטה.

זה לא ג'אנט מקורי של STI.

האופסט של הג'אנטי המקורי הוא 53.

סט ג'נאטים מקורי עולה ביפנאוטו- כ12 אלף ש"ח לפני מע"מ והנחות למיניהן.

הארה"ב ג'אנט מקורי של STI עולה יותר מבארץ... מאחר והנ"ל מיובא מיפן והוא FORGED של BBS.

 

הג'אנט הנ"ל של ROTA עולה אצל פורטל - במידות שלך, כ-3000 ש"ח.

ג'אנט באיכות ירודה מאד.

פורסם
מתעלק..

איזה חברה יצרה את הג'אנטים ל STI 2002-2003, ומה שם הדגם ?

 

אאל"ט, O.Z Racing :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אלו ג'אנטים של רוטה.

זה לא ג'אנט מקורי של STI.

האופסט של הג'אנטי המקורי הוא 53.

סט ג'נאטים מקורי עולה ביפנאוטו- כ12 אלף ש"ח לפני מע"מ והנחות למיניהן.

הארה"ב ג'אנט מקורי של STI עולה יותר מבארץ... מאחר והנ"ל מיובא מיפן והוא FORGED של BBS.

 

הג'אנט הנ"ל של ROTA עולה אצל פורטל - במידות שלך, כ-3000 ש"ח.

ג'אנט באיכות ירודה מאד.

 

שמע, הייתי כמעט סגור על הג'אנט הזה עכשיו הכל ניפתח..

מה זאת אומרת איכות ירודה מאוד?

ואם לא הג'אנט הזה, מה אתם מציעים לי לקנות? משהו עם 10 צלעות שהג'אנט זהב בלבד?

×
×
  • תוכן חדש...