Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הייתי היום בעסק גדול ומוכר (באזור הדרום) שמתעסק גם עם התקנת פילטרים פתוחים.

 

הבחור שם, שנראה די הגון, הציע לי 2 אפשרויות:

 

הראשונה היא פילטר מחברה לא מוכרת שמיוצר בטיוואן ויש לו אחריות של שנתיים. הוא מתעקש שהפילטר הזה באיכות טובה מאוד.

 

השנייה היא להזמין פילטר של K&N מארה"ב, מה שיעלה לי כפליים.

 

הוא מתעקש ואומר שההבדל היחיד לפי דעתו בין הפילטרים הוא רק תג המחיר.

 

אני ממש לא יודע מה לעשות, אני כבר הרבה זמן מעוניין בהתקנת פילטר פתוח ולא רוצה לפגוע במנוע ע"י התקנת פילטר באיכות ירודה.

 

מה אתם חושבים שכדאי לעשות? ללכת על הטיוואני, או לחסוך עוד קצת וללכת על K&N?

 

תודה לעונים.

פורסם

הפילטר עצמו כשהוא מחברה טובה באמת בעלת שם, יש הבדל קטן מאוד וכמעט חסר הבדל.

ההבדל הוא בצנרת, אם תתקין את הפילטר בלי סעפת גומי/אלומיניום טובה אתה סתם תוריד הספק למנוע.

 

חברות טובות= AEM, INJEN, K&N, FUJITA.

כעקרון הן כולן מוכרות את הפיעלטר עצמו באיכות טובה מאוד, מכניס את האוויר בצורה ספיראלית, ועשוי מחומרים טובים.

 

מה שמאוד חשוב זה הסעפת, הסעפת תורמת מאוד לרעש היניקה, טמפ' היניקה שזה בעצם השיפור הגדול.

פורסם

חרטה, קח את הטייוואני, ההבדלים מינוריים האפקט זהה (אם לא מדובר בקיט יניקה שלם של K&N )

 

בהפרש תוסיף משהו אחר (תוריד את המשתיק או תחליף דוד לפתוח מיד שניה), חוץ מרעש ותגובת דוושה זריזה יותר הם לא ייתנו הרבה - זה לא מתאים לרכב כזה (אמריקאי מנהלים) אבל מה אני מבין...... תעשה מה שבראש שלך. להזיק זה לא יזיק (לפחות לא באופן שתרגיש את זה....)

 

מקווה שעזרתי,

חגי

...CASKA for life

פורסם
חרטה, קח את הטייוואני, ההבדלים מינוריים האפקט זהה (אם לא מדובר בקיט יניקה שלם של K&N )

 

בהפרש תוסיף משהו אחר (תוריד את המשתיק או תחליף דוד לפתוח מיד שניה), חוץ מרעש ותגובת דוושה זריזה יותר הם לא ייתנו הרבה - זה לא מתאים לרכב כזה (אמריקאי מנהלים) אבל מה אני מבין...... תעשה מה שבראש שלך. להזיק זה לא יזיק (לפחות לא באופן שתרגיש את זה....)

 

מקווה שעזרתי,

חגי

 

תודה על התגובה.

 

דוד פתוח כבר יש לי, ואכן אני מקבל כבר עכשיו תגובה יותר חלקה וזריזה אבל גם ירידה של הספק בטורים הנמוכים (ועליה בגבוהים).

זה שהרכב הוא רכב מנהלים אמריקאי לא קשור. יש לי את הדגם עם המנוע הגדול ומניסיון של פורום בשיפורי אלרו (כן אנשים יש דבר כזה! חבר'ה מארה"ב..) יש הבדל אפילו גדול.

 

אתה בטוח שההבדלים מינוריים? הטיוואני נראה טוב, וגם עשוי מכותנה. אבל זה שהוא "נראה" לא ממש עוזר לי.

פורסם
הפילטר עצמו כשהוא מחברה טובה באמת בעלת שם, יש הבדל קטן מאוד וכמעט חסר הבדל.

ההבדל הוא בצנרת, אם תתקין את הפילטר בלי סעפת גומי/אלומיניום טובה אתה סתם תוריד הספק למנוע.

 

חברות טובות= AEM, INJEN, K&N, FUJITA.

כעקרון הן כולן מוכרות את הפיעלטר עצמו באיכות טובה מאוד, מכניס את האוויר בצורה ספיראלית, ועשוי מחומרים טובים.

 

מה שמאוד חשוב זה הסעפת, הסעפת תורמת מאוד לרעש היניקה, טמפ' היניקה שזה בעצם השיפור הגדול.

 

 

אתה בטוח? אצלי אין הרבה מקום לדחוף צנרת, אבל אפשר איכשהו. מה שכן הבחור לא הולך להתקין לי צנרת נוספת אלא ממקם רק את ראש הפילטר במקום איפה שהקופסה המקורית היתה. אתה בטוח שבגלל זה ביצועים ירדו? אולי זה משתנה מרכב לרכב? חוצמזה לפי מה שהבנתי הצנרת המקורית גם היא עמידה טוב לחום.

פורסם

הצנרת המקורית לרוב מבודדת חום בצורה לא רעה, שוב, משתנה מצנרת לצנרת.

 

רוב הפילטרים האלה, כלומר הקופסא לא הפילטר בנויים ככה שהם מלמעלה כלומר החלק שאתה רואה אטומים ויונקים אוויר מלמטה, כלומר גם דרך מין תעלה או פתח יניקה שממוקם בפגוש, או ליד הפגוש.

במידה ואתה שם במקום הקופסא את הפילטר הפתוח, הוא ממוקם בתוך המאבטייה, קרוב למנוע, יונק אוויר חם ומלוכלך, ומוריד לך את הספק המנוע.

 

הסעפת זה החלק הכי חשוב המערכת הנ"ל, ואם תקנה פילטר מהחברות שציינתי תקבל תמורה טובה מאוד לכסף.

מערכת טובה=150 דולר ומעלה.

פורסם
הצנרת המקורית לרוב מבודדת חום בצורה לא רעה, שוב, משתנה מצנרת לצנרת.

 

רוב הפילטרים האלה, כלומר הקופסא לא הפילטר בנויים ככה שהם מלמעלה כלומר החלק שאתה רואה אטומים ויונקים אוויר מלמטה, כלומר גם דרך מין תעלה או פתח יניקה שממוקם בפגוש, או ליד הפגוש.

במידה ואתה שם במקום הקופסא את הפילטר הפתוח, הוא ממוקם בתוך המאבטייה, קרוב למנוע, יונק אוויר חם ומלוכלך, ומוריד לך את הספק המנוע.

 

הסעפת זה החלק הכי חשוב המערכת הנ"ל, ואם תקנה פילטר מהחברות שציינתי תקבל תמורה טובה מאוד לכסף.

מערכת טובה=150 דולר ומעלה.

 

אם מה שאתה אומר נכון, אז בעצם כל פילטר פתוח בתא המנוע מזיק. זה לא מה שהבנתי מניסיון של אחרים.

 

כשאתה ממקם את הפילטר בתוך המנוע, הוא אמנם יונק אוויר חם, אבל היניקה שלו הרבה יותר ישירה והיתרון הזה נותן לו יותר מהחיסרון. הצנרת והפילטר המקוריים מאד מוגבלים (לפחות אצלי) וכשאתה ממקם את הפילטר הפתוח היניקה ישירה לגמרי מה שתורם הרבה לתגובה, לא יודע מה עם תוספת הספק. אני ממש רוצה להוסיף עוד חתיכת צינור כדי להרחיק את הפילטר כמה שיותר מהמנוע עצמו. עכשיו כשאני חושב על זה, פילטר יתן תגובה טובה אבל אין לי מושג אם הוא גם אשכרה יעלה את ההספק.

פורסם

היי לכולם.

 

נכתבו די הרבה שטויות ומעט דברים נכונים בשירשור.

אני ממליץ לפותח השירשור לקרוא את הניסוי הבא וכמה הספק הוא הפסיד בהתקנת הפילטר ה"פתוח"

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161742&highlight=%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5

 

אני לא יודע כמה שילמת על פילטר טייואני, אבל להזמין K$N INBOX דרך האינטרנט או כאן בארץ, כולל קיט ניקוי, אמור לעלות 350 שקל בלבד, לא משהו יקר שבגללו שווה להסתכן עם חברה עלומת שם...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
היי לכולם.

 

נכתבו די הרבה שטויות ומעט דברים נכונים בשירשור.

אני ממליץ לפותח השירשור לקרוא את הניסוי הבא וכמה הספק הוא הפסיד בהתקנת הפילטר ה"פתוח"

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161742&highlight=%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5

 

אני לא יודע כמה שילמת על פילטר טייואני, אבל להזמין K$N INBOX דרך האינטרנט או כאן בארץ, כולל קיט ניקוי, אמור לעלות 350 שקל בלבד, לא משהו יקר שבגללו שווה להסתכן עם חברה עלומת שם...

 

ליאור

 

הניסוי הזה, למרות שהעיקרון בו נכון, פשוט לא נכון. כן! ברור שהמנוע יונק אויר חם יותר, אבל אתה יודע כמה הצנרת המקורית מוגבלת בחלק מהמכוניות? היא כלכך מוגבלת, שגם אם היא יונקת אוויר קר, זה לא משתווה ליניקה דרך הפילטר! הפילטר אומנם מכניס אויר קצת חם יותר, אבל בכמות הרבה יותר יפה! חוצמזה, מי אמר שהקופסא המקורית לא מתחממת? זה בסה"כ פלסטיק, גם זה מתחמם מהמנוע.

ודבר אחרון, התקנתי את הפילטר, ואתה רוצה להגיד לי שמה שאני מרגיש (תגובה חדה ותוספת "כח" במהירות גבוהה) זה ירידה בביצועים?

 

חוצמזה, היה לי K&N אינבוקס, וזה מעפן.

פורסם

מנסיון אני ממליץ ללכת רק על חברות מוכרות ואיכותיות .

אף שכאן מדובר בתוספת הכח של הפילטר הזה, מה שבעצם צריך לעניין אותך מעל ומעבר לזה היא יכולת הסינון של הפילטר.

אצל K&N/ JR/פייפר-קרוס אני יודע מה אני מקבל, מהכרותי עם סחורה סינית (לא רק בתחום המכוניות) אני יכול להגיד לך שגם שחיצונית המוצר נראה מקצועי ונוצץ, בד"כ מדובר בזבל עלוב שלא שווה אפילו 5 ש"ח.

פשוט בושה הסחורות שמגיעות מסין ואני ממליץ בחום להמנע מהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אכן כך, מבחינתך החשוב ביותר הוא להיצמד ליצרנים המוכרים בתחום ולא לחיקויים מסין.

 

החברה שנחשבת למובילה בעולם בתחום היא K&N.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

הפילטר הוא טיוואני והעסק שהוא עסק מוכר ומקצועי התווכח איתי שהפילטר הזה למרות שהוא ללא שם ונראה חשוד, מעולה.

 

מה אני אגיד לך, הם שכנעו אותי. הוא מכותנה ונראה סבבה. אני רציתי להזמין K&N. מבחינתם זה רק רווח, ואם הם שכנעו אותי לרדת מזה, אז אולי יש משהו במה שהם אומרים. יש גם אחריות של שנתיים על הפילטר הזה אם זה אומר משהו.

×
×
  • תוכן חדש...