Jump to content

מאוהב בקורסיקה

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

הנקודות של מאוהב בקורסיקה

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תיגש לפרילינג , יתכנתו לך צ'יפ ביתאים במיוחד בשבילך. עוד כמה ימים יהיה לי את המס' שלהם אם אתה צריך , אני מחכה לכמה דברים שיגיעו ואז אני שם.
  2. מכיוון שהנהלת הפורום "הנאורה" שלנו מחקה לי את ההודעה אני אנסח אותה מחדש. ההנהלה "הנאורה" שלך כרגע מחקה שוב את ההודעה שלך ובו זמנית הכניסה אותך למעקב . יאשה . נ.ב. כמה שטויות אפשר לרשום בהודעה אחת ?
  3. בדיוק עברתי את זה השבוע! טיוואני בלי שאלות , זה רק הפילטר , תשמור עליו נקי והכל בסדר. חצי מחיר...
  4. דניאל , ידוע לאיזה רמות אפשר להגיע , בגלל זה נבחרה הפיאסטה , ואני בחרתי דווקא ב-MK3 , אפשר לשפר אותה אפילו קצת יותר מה-2 , אבל אם כבר העלית את העניין , תעלה כאן תמונות של הבובה שלך...
  5. תלוי מה הוא רוצה להוציא מהאוטו. אם הוא רוצה תחרויות דראג אז שילך על הוצאת מקסימום כוח. אם הוא רוצה אוטו ליום יום אז 272 כ"ס זה בכלל לא ועם צ'יפ כבר 300+- אז בכלל נהדר , הכי יעזור (לעניות דעתי) צמיג טוב והנמכה, שפר את האחיזה.
  6. מה עדיף לקורסיקה 96 2200 ולמה? (המנוע הוא מנוע קוואליר חדש)
  7. אני תוך חודש מסיים לשפץ את הקורסיקה ואני אכנס לזה במלוא המרץ - סבלנות וכסף יביאו הכל (או לפחות יתנו הרגשה כזאת).
  8. THE PAGE YOU ARE LOOKING FOR IS UNDER CONSTRUCION?
  9. פשוט חיכיתי לתגובה הזאת!!!!! עם כל הכבוד , אל תעשה ממני אידיוט , גם ראיתי סטינג ריי בתצוגה ואתה לא רואה שאני אומר שעוד מייצרים אותם נכון? נכנסתי ושאלתי , אמרו לי שעדיין מייצרים.
  10. יש אישור ל-1600 בפיאסטה. והיא לא תראה כמו סיוויק קופה מרמלה , בגלל זה אני ברצינות חושב על לקחת 5 דל' , היא לא הולכת להראות כמו איזה ערס מוביל משופרת לשיניים , היא תראה עדיין כמו פיאסטה די רגילה. מחקתי לך חלק מההודעה כי היא הייתה מתחילה פה ויכוח סרק שלא היה נגמר לעולם, בכל מקרה, דע לך שאתה טועה.בגירה
  11. אני די בטוח שכבר עשיתי אחד כזה אבל מרוב סמים השכל נמחק אסף, 25, רחובות, קורסיקה 2200 עם 140 סוסים בחניה, בתקווה לפיאסטה קליפסו עם 133 סוסים כמה שיותר מהר, משם נמשיך לשפר ומאדים הוא הגבול (למישהו אולי יש 25K ש"ח מיותרים? אני רוצה לגדוש את הקורסיקה(נגדוש גם את הפיאסטה?)). אני שומע את כל סגנונות המוזיקה כי מוזיקה טובה היא מוזיקה טובה, לא משנה באיזה "סגנון מוזיקלי" אתה משתמש. הפה הגדול שלי כבר סיבך אותי עם יאשה ובאגירה אבל אני מניח שלאט לאט העניין יסתדר, בהתחשב בעובדה שהם מאשרים 99% מההודעות שלי ככה שכנראה שאני לא מדבר כ"כ הרבה שטויות... שלום שברולט - דבר איתי, נראה לי שיש על מה. הגעתי לכאן כשקניתי את הקורסיקה ורציתי לדעת אם אפשר לשים לה צמיגים רחבים יותר, מאז מצאתי את עצמי בסדנה למכוניות שרירים ומכוניות על יושב עם המנהל ומחפש קיט הנמכה לקורסיקה, התחלנו להגיע לסכומים מטורפים והחלטתי שאני לא עוצר, כמו שאמרתי - הפיאסטה הבאה בתור. תמיד פתוח להצעות רעיונות טענות ומענות - מקווה לעזור לפחות כמו שנעזרתי.
  12. אליאור , בגלל שאתה מכיר אותי אתה יודע שאני סוטה. יניב , תפרסם תמונות חדשות , אני צריך תחליף לפורנו ואני עדיין מפנטז על המנטה שלך בלילות...
  13. אם מדברים על "עין הטסטר" , אולי רצוי דווקא בגלל זה ללכת על 5 דל' רגילה? או שפיאסטה עם אגזוז גדול מושכת תשומת לב לא משנה כמה דל' יש לה?
  14. שונא צרפתיות מאוהב בגרמניות וכל יום אני אבחר ב-106 ראלי על פני הגולף. ושוב , אם קשה לך לזנק בעליה או לעמוד בפקק , קנה אוטומט ואל תגיד לי שידני זה יותר כיף - ידני מקשה עליך ומבחינת בטיחות עדיף שתנהג על אוטומט (כל מי שמשפט זה תקף לגביו ידע זאת).
×
×
  • תוכן חדש...