Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ודבר אחרון, התקנתי את הפילטר, ואתה רוצה להגיד לי שמה שאני מרגיש (תגובה חדה ותוספת "כח" במהירות גבוהה) זה ירידה בביצועים?

 

חוצמזה, היה לי K&N אינבוקס, וזה מעפן.

 

מה שאתה "מרגיש" לא קשור לביצועים כל עוד לא תמדוד הספק, קצת רעש של פילטר פתוח וקצת פסיכולוגיה בגלל שהוצאת כסף לא בהכרח עושים הספק, כנ"ל K&N "מעפן" ... אין לי מושג באיזה סולם המדד הזה "מעפן" ....

 

אם תהיה רציני, תבדוק הספק, או תשווה תאוצות עם זמנים לפני ואחרי השינוי, אפשר להבין אותך יותר, לדוגמא, הרכב שלי, עם פילטר, צ'יפ ומתלים, עושה זמני מסלול בערד כמו סובארו WRX (פחות 4 שניות ממצבו המקורי) וזה נתון שאפשר למדוד, לא כל המילים שרשמת ...

 

מה אני אגיד לך, הם שכנעו אותי. הוא מכותנה ונראה סבבה. אני רציתי להזמין K&N. מבחינתם זה רק רווח, ואם הם שכנעו אותי לרדת מזה, אז אולי יש משהו במה שהם אומרים. יש גם אחריות של שנתיים על הפילטר הזה אם זה אומר משהו.

שוב פעם דברים שאי אפשר למדוד, אין לי מושג מה זה "נראה סבבה" , וגם אם הם נותנים שנתיים אחריות, זה לא אומר כלום על איכות המוצר !!!, K&N לדוגמא נותנים אחריות לכל החיים או מיליון מייל (1.6 מיליון ק"מ), קצת, רק קצת יותר טוב ממה שרשמת.

 

בכל מקרה, ITS A FREE COUNTRY, קנה מה שתרצה, רק קרא שוב בעיון את הודעתו של bagira, כדי שלא תגיד "לא ידעתי" ... אנחנו כותבים כאן כי פתחת שירשור וביקשת את דעת חברי הפורום, ואז, כשאתה מקבל דיעות מנוגדות למה שחשבת, אתה מנסה לקטול אותן, אנחנו כאן כדי לעזור מניסיון, אל תיקח את הדיון למקומות של ויכוח חסר ערך...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תראה, אני חשבתי על כל מה שאמרת.

אבל באמת שקשה לי להאמין שמה שאני מרגיש יכול להתפרש כירידה בביצועים. נכון שאתה יכול להתחכם ולומר הרגשה זה הרגשה, אבל אני לוקח בחשבון הכל ואני מאמין שההרגשה שלי, למרות מה שאתה אומר, אמיתית.

אני בפירוש יוכל לומר לך, שאני לא מסוג האנשים שרעש יתן לו לחשוב שהוא מהיר, וגם ככה אני כמעט ולא מרגיש הבדל ברעש כי כבר יש לי אגזוז שעושה מספיק רעש שיתעלה על הרעש של המנוע.

 

אני יודע שלK&N יש אחריות של מליון מיילס, אמרתי את זה גם למוכר בחנות.

למען האמת פעם היתה לי דעה כמו שלך, אבל באמת שלמרות כל החסרונות והאי-פרקטיקה של הפילטר, הוא מצליח להתעלות על התעלה המקורית שצרה, ארוכה, ופשוט לא נותנת למנוע הכל.

 

אחת הסיבות שפתחתי את השרשור היא בכלל הספקנות שלי באשר לפילטר, והיא עדיין קיימת.

פורסם

אתה יודע מה, הוויכוח הזה חסר עתיד.

 

רק שתדע, שבחו"ל פילטר פתוח בתא המנוע (כל עוד הוא ממוקם בצורה סבירה) הוא שיפור ללא ספק. שם יש הרבה מלחמה בין הCOLD AIR INTAKE והWARM AIR INTAKE, אבל שמתי לב שבארץ עוד מטילים ספק בשיפור הזה.

פורסם

יש כמה שעדיין מתעקשים לשחות נגד הזרם אבל לדעתי הרוב כבר הבין מזמן שכל עוד פילטר האויר ממוקם כמו שצריך, זה שיפור ללא ספק!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...