Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני לא בטוח איזה עוצמה (מבחינת RMS) אני צריך במגבר 4 ערוצים שרוצה לקנות.

 

רוצה סאב שירים לי טוב מבחינת העוצמה רמקולים אחוריים עם עוצמה של 90RMS ובעתיד גם סאב של קנווד/פיוניר/קיקר בעוצמה של 400RMS בערך.

 

ה-HU זה פיוניר עם 50X4

 

 

 

אודה לכם על הסיוע.

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם

אתה צריך לכל ערוץ לפחות 80RMS.

ובגישור 350RMS+.

 

תלוי ברכיבים שאתה תקנה, תהיה בטוח באיזה רכיבים אתה תשתמש+דגם ונוכל להציע לך מגבר.

 

ותקציב.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

היי

 

תודה על הסיוע ראשית כל.

 

בשביל הגישור לסאב אמרת מינימום 350RMS, זה אומר שאני צריך מגבר עם 175 כל יציאה לא?

 

אין סכנה שאם לוקח מגבר חזק,עם מעל 80RMS כל יציאה, זה יפגע ברמקולים שהם 90RMS?

 

מבחינת תקציב למגבר ,אני מתכנן עד משהו כמו 1200 שקל

 

מה אתה/ם ממליץ/ים?

 

תודה

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם

http://punch-s.com/aecommerce/c1070/3615.php

 

אלה הרמקולים,דרך אגב.

 

עלו לי בזמנו 600 ש"ח

 

שומעים בהם אחלה, גם מבחינת סאונד וגם מבחינת עוצמה- ללא מגבר שנדרש.

 

אז למי שרוצה....

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם

זה לא עובד ככה.

גישור זה בנפרד, הוא לא קשור למה כל ערוץ נותן.

 

תיקח מגבר עם יציאה 110RMS לדוגמא ורמקול 90RMS.

הם ישרפו אם תתן כיוון לא טוב.

 

תחכה לעוד תגובות והצעות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
זה לא עובד ככה.

גישור זה בנפרד, הוא לא קשור למה כל ערוץ נותן.

 

תיקח מגבר עם יציאה 110RMS לדוגמא ורמקול 90RMS.

הם ישרפו אם תתן כיוון לא טוב.

 

תחכה לעוד תגובות והצעות.

זה דוגמה לא טובה כי הם לא.

אם הוא אקח רמקול שהוא 50 וואט והמגבר שהוא 100 אז כנרא שאפשרי לישרוף את הרמקול.

פורסם
שלום לכולם.

אני לא בטוח איזה עוצמה (מבחינת RMS) אני צריך במגבר 4 ערוצים שרוצה לקנות.

 

רוצה סאב שירים לי טוב מבחינת העוצמה רמקולים אחוריים עם עוצמה של 90RMS ובעתיד גם סאב של קנווד/פיוניר/קיקר בעוצמה של 400RMS בערך.

 

ה-HU זה פיוניר עם 50X4

 

 

 

אודה לכם על הסיוע.

 

נהיה פה סלט שלם :mm_wink:

 

עדיף לך ללכת על סט קדמי (קומפוננט) וסאב ואם בם לא יספקו אותך אז תחשוב על להוסיף אחוריים

ד"א כמעט כול הפיונירים מוצאים 50X4

שזה 22X4 RMS

אז נלך שלב שלב

אני אחסוך לך את החיפוש - יש מגברים שהם זבל\חיקוי שמצהירים על נתונים דימייונים ולא שווים גרוש בפועל

האיכות - זוועה,העוצמה - כנ"ל

תשקיכ במגבר טוב איכותי וחזק לפני הכול

ההבדל שמיים וארץ

בכוונה אני ממליץ לך ללכת על מגבר חזק מלכתחילה מכיוון שאם תרצה להשתדרג לא תהיה לך בעיה

אני ממליץ בחום על הJBL 75.4 שלדעתי נותן תמורה נהדרת מניסיון (ויש עוד כמה) יתן את המקסימום בצליל נהדר גם לקומפוננט וגם לסאב...

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...