Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד שתי מועמדות :

 

SWagon.gif

 

וגם:

 

alfa6_1.jpg

 

ועוד משהו שלא הסתדר לי - בהודעה של TAOS , הוא טוען שמדובר באלפא עם שתי דלתות.

כל שאר התיאור (פס במכסה מנוע ,קופסת נעליים , פנסים אחוריים צרים) מכוונים אל האלפא ג'וליה סופר TI. אבל היא הייתה 4 דלתות. מוזר :shock:

פורסם

האלפה 6 (התמונה התחתונה) מכוערת? השתגעת?

 

מדובר על אלפטה מתוחה עם מנוע ה V6 של ה GTV, יוצרה בשנת 1981, 2492 סמ"ק, 160 כ"ס.

 

חולק על דעתך!!!

 

אסף

אסף, עורך אתר מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC

Alfa Romeo - The Flair For Speed

פורסם

אולי זה לא אלפא?

 

רק נתתי תאור של בערך וכמה אנשים הביאו דוגמאות

בעיקרון הפס על המכסה מנוע הכוונה לזה שהמכסה מנוע הוא כמו שתגיד גג רעפים בבית שהולך לגובה כזה משולש אז ככה גם המכסה מנוע רק כמובן שלא בכזה שיפוע כמו גג אלא יותר עדין ויפה והפנסים מאחורה באמת צרים הטמבון מאחורה עשוי מברזל בצבע כסף והלוחית רישוי נמצאת מתחת לטמבון בניגוד למכוניות של היום שזה יושב מעל

tAoS FoReVeR

פורסם

לגבי TAOS - אני די בטוח שמדובר על ג'וניור, וההתבלבלות נובעת מכך שכל אוטו משנות ה 70 נראה כמו קופסת נעליים :wink: (לפחות לו, כנראה)

לגבי אלפות מכוערות...:

הארנה, הסוד סטיישן

 

וג'וניור - מה שמופיע בתמונות הו הג'וליה סטיישן וה 6, שתיהן בהחלט מכוערות

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם
האלפה 6 (התמונה התחתונה) מכוערת? השתגעת?

 

מדובר על אלפטה מתוחה עם מנוע ה V6 של ה GTV, יוצרה בשנת 1981, 2492 סמ"ק, 160 כ"ס.

 

חולק על דעתך!!!

 

אסף

 

נכון שהיא פותחה מהאלפטה , אבל התוצאה הסופית מכוערת. כאילו לקחו את הפיאט ארג'נטה והלבישו לה גריל אלפא...

 

argenta2_200.jpg

פורסם

האלפא 6 יפה ומרשימה, לטעמי.

 

אבל כל מי שלא הניח עיניו על אלפא 90 - לא ראה אלפא מכוערת מימיו! זה כמו ה- 75 רק בלי פרופורציות... :shock:

 

איתן

שעדיין בשוק מזה שהוא הצליח להבין ש"בוקסר ניבה" זה אלפא ג'וליה ספרינט

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

האלפא ג'וניור פשוט יפהפיה! לדעתי הג'וליה ממש מכוערת...

 

אם אני לא טועה יש במועדון האלפות ג'וניור צהובה (או משהו אחר) אבל היא ממש יפהפיה! :inlove:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם
האלפא 6 יפה ומרשימה, לטעמי.

 

אבל כל מי שלא הניח עיניו על אלפא 90 - לא ראה אלפא מכוערת מימיו! זה כמו ה- 75 רק בלי פרופורציות... :shock:

 

איתן

שעדיין בשוק מזה שהוא הצליח להבין ש"בוקסר ניבה" זה אלפא ג'וליה ספרינט

 

ה-90 כבר הוכתרה בת'רד קודם כאחת המכוערות ביותר ביחד עם הארנה...

פורסם
ה-90 כבר הוכתרה בת'רד קודם כאחת המכוערות ביותר ביחד עם הארנה...

 

arna_200.jpg

 

אתם יודעים מה פירוש השם ארנה?

 

alfa romeo nissan automobile

 

נשבע לכם!

 

תחשבו על הכלאה בין 147 לאלמרה... :shock:

 

אכן מסמך אנושי מזעזע.

×
×
  • תוכן חדש...