Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איכס איכס ארנה!!

 

עוד לפני שמתייחסים למעלות (מגרעות!!!) שלה אז היא פשוט מגעילה קר מבחינת העיצוב.

ניסאן מגעיל עם גריל פלסטיק עם הסמל של אלפא באמצע, מזעזע!!!!

 

לאלפא 90 יש עוד איזשהו צ'ארם של האייטיז, משהו כמו סובארו ליאונה.

פורסם

גם לסאאב יש כתם בעברם, וגם ללנצ'יה.

 

ומה שיפה, זה שמדובר באותו כתם! :D

 

למישהו פעם יצא לראות את הסאאב 600?

 

http://www.saabnet.com/tsn/misc/images/sl600f.html

 

אמנם זה נראה בדיוק כמו הלנצ'יה דלתא, אבל זו הסאאב הכי מכוערת שאי פעם יוצרה! :shock:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
וגם:

 

alfa6_1.jpg

 

ועוד משהו שלא הסתדר לי - בהודעה של TAOS , הוא טוען שמדובר באלפא עם שתי דלתות.

כל שאר התיאור (פס במכסה מנוע ,קופסת נעליים , פנסים אחוריים צרים) מכוונים אל האלפא ג'וליה סופר TI. אבל היא הייתה 4 דלתות. מוזר :shock:

 

:shock:

 

האם זהו פלאגיאט של ב.מ.וו. סידרה 5 נושנה :?:

מישהו שם לב לדמיון "הקל" :?::!::?

 

כריס באנגל, שוב :wink:

:hihi:

MCS 2008

פורסם
גם לסאאב יש כתם בעברם, וגם ללנצ'יה.

 

ומה שיפה, זה שמדובר באותו כתם! :D

 

למישהו פעם יצא לראות את הסאאב 600?

 

http://www.saabnet.com/tsn/misc/images/sl600f.html

 

אמנם זה נראה בדיוק כמו הלנצ'יה דלתא, אבל זו הסאאב הכי מכוערת שאי פעם יוצרה! :shock:

 

:shock: אני בהלם :!:

זו לא בדיחה... :?:

 

חבל שאין סאאב 600 אינטגרלה...

היה להם סופסוף רכב טוב לאייטיז :wink:

 

drugstore, בשוק טוטאלי :shock:

MCS 2008

פורסם
האלפא 6 יפה ומרשימה, לטעמי.

 

אבל כל מי שלא הניח עיניו על אלפא 90 - לא ראה אלפא מכוערת מימיו! זה כמו ה- 75 רק בלי פרופורציות... :shock:

 

איתן

שעדיין בשוק מזה שהוא הצליח להבין ש"בוקסר ניבה" זה אלפא ג'וליה ספרינט

 

הלו!!!! עד ל 75!

פורסם
זאת האלפא הכי מכוערת שיש

 

alfatruck1.jpg

 

דווקא חמודה! למה, ראית משאית שנראית יותר טוב? :wink:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...