Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

64 מעל המותר.


106devil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המשטרה מצליחה לדכא את ההנאה מנהיגה (בכל אופן לי), אם פעם הייתי נוהג בכייף ודרוך יותר לכל מצב שלא יקרה, היום אני דרוך לחיפוש אחר ניידות וניידות בפוטנציה (עם הצי רכבים החדשים של המשטרה), דחלילים למינהם ושאר הירקות כל פעם שאני רוצה קצת להרגיש כוח- ועל אותו נשימה אני כבר עושה חישוב זריז מה אני צפוי לקבל ועל הקנס שאני משלם עליו עד היום, פשוט גועל נפש!!

אי אפשר במדינה הזאת להנות מנהיגה ומרכבים שנותנים קצת יותר ממזדה 3 ושאר רכבי הליסינג.

 

לא נותר לי אלה להאחל לך בהצלחה ידידי.

Honda hornet 600

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ג'ימי, כל השבת קראתי את ההודעות שלך ואתה פשוט מצטייר לי בתור יפה נפש שרק בא להטיף מוסר לכולם. שחרר.

אתה לא אבא של אף אחד פה ולא מקומך לחנך אף אחד כאן.

תשמע בחור אני שמח שקראת את ההודעות שלי אולי תלמד משהו למרות שאני בספק, להגיב להודעות שלך זה בכלל לרדת ברמה. ואם לא הבנת אז בוא אגלה לך שגם אותי צילמו ב130 לפני שנתיים וקיבלתי קנס ונקודות ואני בסה"כ אמרתי לבחור שאם הוא רוצה לשמור על הרשיון נהיגה שלא יחרוג כי אחרת משלמים ברשיון ובכסף. אני לא אבא של כולם מאיפה המצאת את זה? שאני אשחרר ? אתה יודע מה אולי באמת לדאוג לאנשים כמוך ולעזור להם זה חסר טעם. כי כפי שהוכחת בהודעה הראשונה שלך הבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך, המלצה שלי אל תעמוד בשמש זה יהרוג את מעט התאים שיש לך .

פורסם
חבל מאוד.

ולאותו בחור,

שב בנוח ואל תבלבל את המוח.

אפשר ליסוע כמה שרוצים (מחוץ לעיר) כשברוב המקרים הסכנה הגדולה היא להתפס על ידי שוטר.

אורן, תסתכל על הצד החיובי, לפחות תפסו אותך במהירות גבוהה-בינונית

טוב לדעת על מכמונות בכביש 5.

תוכל לפרט על המקרה?

 

לא. סכנה יותר גדולה היא נהג לא מרוכז שיסטה מהנתיב ולא תוכל להגיב. אני בכל אופן משתדל שכשיש רכבים מקבילים אליי - הפרש המהירויות בינינו לא יהיה משמעותי.

 

 

אביעד. (שנסע במהירות שספרתה השמאלית היא 2 בכבישי הדרום הנטושים בתקופת ההתנתקות).

פורסם
המשטרה מצליחה לדכא את ההנאה מנהיגה (בכל אופן לי), אם פעם הייתי נוהג בכייף ודרוך יותר לכל מצב שלא יקרה, היום אני דרוך לחיפוש אחר ניידות וניידות בפוטנציה (עם הצי רכבים החדשים של המשטרה), דחלילים למינהם ושאר הירקות כל פעם שאני רוצה קצת להרגיש כוח- ועל אותו נשימה אני כבר עושה חישוב זריז מה אני צפוי לקבל ועל הקנס שאני משלם עליו עד היום, פשוט גועל נפש!!

אי אפשר במדינה הזאת להנות מנהיגה ומרכבים שנותנים קצת יותר ממזדה 3 ושאר רכבי הליסינג.

 

לא נותר לי אלה להאחל לך בהצלחה ידידי.

 

שמע, אם תתרכז בשולי הכביש בחיפוש אחר ניידות באמת אתה מסכן את עצמך.

אני פשוט נוסע ברוב המקרים (כשמתאפשר, ובמקומות בהם אין בד"כ ניידות) 40 מעל המותר בבינעירוני, ולא מתרכז בלחפש ניידות. כך, גם אם נתפסים, זה קנס בלבד.

פורסם
תודה רבה לכולם.

 

 

עורך דין יכול לפתור אותי גם מהשלילה המנהלתית הזאת?

 

מישהו יכול לתת לי בהודעה פרטית את המספר של אסף שמיר המפורסם?

 

 

השאיפה היא לצאת נקי,ללא נקודות וללא עבר פלילי לעתיד.:-)

 

ישנן שלוש דרגות חומרת פשע במשטרה: עוון, חטא, ופשע.

 

עבירות תנועה נכללות בגדר ה"עוןו", תלוי בחומרתן. במקרים יותר חמורים, כמו תאונה, שבה נפגע בצורה אנושה אדם, ולא מת באותו הזמן, אלא מת בבי"ח, לא עלינו, זה פשע, כנ"ל גם אם נהרג מישהו בזמן התאונה. לא עלינו.

 

כך שאין לך מה לדאוג בקשר לפלילים. אלא אם כן תעשן סמים או תרצח מישהו... ;-)

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

פורסם
ישנן שלוש דרגות חומרת פשע במשטרה: עוון, חטא, ופשע.

 

נשמע כאילו לא מזמן סיימת " תפקידי משטרה"..:wink:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אני רק רוצה לציין, שמי שלא מכיר את כביש 5 - שלא יגיב לסיכון או לא סיכון.

הכביש יותר ממזמין נסיעה במהירות גבוהה. 150 שם מקביל ל120 בכביש בינעירוני ממוצע ולסגור סקלאה זה לא אתגר כלל.

 

נ.ב.

אורן - עוד לא למדת לא לנסוע מהר בסופ"שים? בהצלחה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

צודק לחלוטין. יש קטעים בכביש 5 שאתה לא מרגיש בכלל שאתה על 150. בדיוק בקטע כזה לזרו אותי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תשמע בחור אני שמח שקראת את ההודעות שלי אולי תלמד משהו למרות שאני בספק, להגיב להודעות שלך זה בכלל לרדת ברמה. ואם לא הבנת אז בוא אגלה לך שגם אותי צילמו ב130 לפני שנתיים וקיבלתי קנס ונקודות ואני בסה"כ אמרתי לבחור שאם הוא רוצה לשמור על הרשיון נהיגה שלא יחרוג כי אחרת משלמים ברשיון ובכסף. אני לא אבא של כולם מאיפה המצאת את זה? שאני אשחרר ? אתה יודע מה אולי באמת לדאוג לאנשים כמוך ולעזור להם זה חסר טעם. כי כפי שהוכחת בהודעה הראשונה שלך הבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך, המלצה שלי אל תעמוד בשמש זה יהרוג את מעט התאים שיש לך .

 

 

 

כל פעם יש איזה מטיף, לך תהיה כומר

 

אני לא מבין כיף לך לריב פה עם אחד אחד על שטויות

 

הרי ברור שלא יקרה כלום גם עם הוא יישא ב170 בכביש ריק ובכל ליקוקי סירקוקי

להבדיל ממישהו ב100 במשאית שמוריד את העיניים כד י לדבר בפלאפון ודופק מישהו מאחורה לקיבינימת/ מישהו שעובר קו לבן במקום לא אפשריהכל חרטה במיץ

לך לפורום שומרי משקל או משהו, שמה צריכים מטיפים

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לך לפורום שומרי משקל או משהו, שמה צריכים חטיפים

מצטער על הOT, פשוט קראתי את זה ככה בהתחלה - ולקח לי 5 דקות לחזור לעצמי:lol::oops:.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מצטער על הOT, פשוט קראתי את זה ככה בהתחלה - ולקח לי 5 דקות לחזור לעצמי:lol::oops:.

 

האמת שהתכוונתי מטיפים אבל אכשיו שאני חושב על זה גם חטיפים עובד

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לגבי כביש 5: טחנתי אותו מספיק, נסעתי שם גם במהירות שמעל 180 קמ"ש (בשעון של הגולף שבטח מזייף מעט), לא מוצא בזה שום סיכון ויש עוד הרבה כבישים בארץ.

לגבי מה שיעשו: זה בסדר אתם יכולים להיות רגועים אורן מעדיף שלילה מאשר לשלם 3000 ש"ח לעו"ד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
הנה כמה עבירות תנועה מסוכנות יותר לסביבה מ-150 קמ"ש בשבת בבוקר בכביש מהיר בעל 3 מסלולים לכל כיוון:

 

* נהיגה תוך כדי דיבור בסלולרי.

* חציית קו הפרדה רציף.

* אי שמירת מרחק.

* נהיגה ב-70 קמ"ש בכביש בו מותר 90 ובפועל כולם נוסעים 110.

* מעבר/סטיה מנתיב בגלל חוסר תשומת לב או סתם בלי לאותת.

 

אני בטוח שהנקודה ברורה.

ההודעה שלך לא עוזרת מי יודע מה לפותח השרשור, אז אם כבר, אני מעוניין לענות עליה בתשובה שגם ככל הנראה לא תעזור לו.

מה שרשמת נשמע קצת מוזר, כי אתה מודה שלנסוע 150 קמ"ש זה מסוכן , אבל הצגת כאן כמה עבירות חמורות יותר.

לפי מה שרשמת , משתמע שאתה בעד נסיעה ב 150 בכביש 5, וזו עבירה שמותר לבצע.:roll:

 

זה כמו שמישהו יאנוס בחורה, והטיעון שלו לחפות, יהיה שהעבירה היא לא חמורה כמו רצח למשל.

האם זה הופך את האונס למעשה שמותר לבצע אותו?:shock:

 

זה מופנה לכל מי שמחזיק בדעה דומה, והמטרה האחרונה שלי היא להתנגח.

חבל שלא הייתה לי מצלמה כדי להעלות לפה תמונה של בחור שריסק את עצמו ועוד משפחה בשבוע שעבר, עושה רושם שהוא השתולל במהירות גבוהה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
כל פעם יש איזה מטיף, לך תהיה כומר

 

אני לא מבין כיף לך לריב פה עם אחד אחד על שטויות

 

הרי ברור שלא יקרה כלום גם עם הוא יישא ב170 בכביש ריק ובכל ליקוקי סירקוקי

להבדיל ממישהו ב100 במשאית שמוריד את העיניים כד י לדבר בפלאפון ודופק מישהו מאחורה לקיבינימת/ מישהו שעובר קו לבן במקום לא אפשריהכל חרטה במיץ

לך לפורום שומרי משקל או משהו, שמה צריכים מטיפים

מה הקשר מטיף, אתה יודע כמה רשיונות נשללים כל יום ? ואתה יודע מה שישללו לך גם, זה לא מעניין אותי. מה שמעניין אותי זה אנשים שבאים לטובתם ולא מבינים שזה לא לטובתם. לך לפורום שומרי משקל ? תקשיב חמוד אני חולה על מהירות והכיף שלי היה פעם לנסוע וכמה שיותר מהר, רצוי 180. ולאחר כמה לקחים הבנתי שזה לא לארץ לפחות לא בכבישי הנפוצים. אז אמרתי לבחור למה לנסוע מהר? ישר קפצו ככה וככה וואו מה אתם מתלהבים מה אני שוטר? סעו כמה שבא לכם אם אתה לא מבינים שזה לטובתכם. כאילו מה ? כיתה טיפולית ? אומרים לכם לא כדאי סעו נורמלי ותשמרו על הרשיון. וואו אז אתם נוסעים מהר וואו מעניין מישהו יאללה חפרתם את המוח.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...