Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול כרית אויר לנטיס 99


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת,מדובר על לנטיס מודל 99,האם ישנה אפשרות לבטל את כרית האוויר לנוסע? מדובר על אפשרות חוקית כמובן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

הייתה לי מזדה כזו , אין אפשרות לנתק עם מפתח.

 

אבל יש לך אפשרות לנתק מתחת לכיסא ליד הנהג , יש שתי חוטים מחוברים עם קליפסים כאילו , אתה יכול לנתק אותם ויחד איתם את הכריות אוויר.

ואז תדלק לך נורה של כרית אוויר במאזדה.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

איך המנגנון של כריות האויר גורם למחשב המנוע "להשתגע"? ולמה זה גורם לצריכת דלק גבוהה??

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

פורסם

לא בררתי זאת לעומק.

זאת התשובה שקבלתי ממוסך מורשה "מאזדה-פורד"(מוסך שאני די סומך עליהם), כשבררתי את הנושא בעבור אחותי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אין בעייה "לנתק " את כרית האויר , יש צורך להרכיב נגד תואם בהתנגדותו לכרית האויר

וכך למחשב אין יכולת לדעת, אם זו הכרית או הנגד. כל העבודה נעשית בסוויץ סגור כמובן.

פורסם

השאלה העיקרית היא למה בכלל לעשות את זה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

למה לשים תינוק או ילד קטן מקדימה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כי זה מה שהלקוחות רוצים, ולא כי זה בטיחותי.

תינוק במושב הקדמי = סכנת חיים לתינוק ולנהג (שבטוח שכישורי ה"סופרמן" שלו מספקים כדי לשלוט במכונית שנעה במהירות 100 קמ"ש בעודו מגיש לתינוק מוצץ, מחייך אליו, מרגיע אותו וכו').

 

תינוק במושב בטיחות הנמצא באמצע המושב האחורי, בלבד.

 

אין לי כח לטחון את הנושא שוב. אתה מוזמן להשתמש במנוע החיפוש.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בעניין של ביטול כרית אויר ישנה בעיית חוקיות.אין בעיה תכנית לנתק כל כרית אויר,ונכון שצריך לחבר נגד בעל ערך זהה להתנגדות הכרית שאותה רוצים לנתק.את העבודה יש לבצע בזהירות יתרה {טעות מפוצצת כרית}כמו כן אין לבדוק התנגדות עי' רב מודד שכן הוא שולח מתח מסוים לצורך המדידה שיפוצץ את הכרית.

עלות העבודה כ-300 שח כולל חיבור חזרה כשהתינוק גדל או כאשר מוכרים את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...