Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

7500 ש"ח למקיף ? לא מוגזם מידי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שלי בירר כמה יעלה לו מקיף ל - 323F ידנית.

 

הוא נהג חדש, עוד חודשיים בן 24, אין לו שום ניסיון בנהיגה חוץ מהשיעורים שהוא לקח.

 

הציעו לו (לא זוכר באיזו חברה) 7500 ש"ח לביטוח מקיף.

 

סה"כ :2000 לחובה ו 7500 למקיף = 9500 כולל.

 

נורמלי ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אם היא אדומה, הביטוח עולה טיפה, כנ"ל אם היא שחורה.

 

בגלל המראה הספורטיבי(משהו) שלה, כנראה הביטוח מטפס עוד טיפה, אבל 9500 לא נראה הגיוני.

פורסם
אם היא אדומה, הביטוח עולה טיפה, כנ"ל אם היא שחורה.

 

זה חדש לי...

 

לי יש רכב אדום וזה לא השפיע כהוא זה על מחיר הפרמיה.

 

מאיפה הבאת את זה ?!

פורסם

זה עולה, זה עולה...

אפילו שהמקרה הזה יוצא דופן בכל מקרה.

יש לפעמים קפיצה אדירה במחיר בגלל כל מיני פרטים קטנים. נניח יש ביטוח על נהג אחד רשום בן 41, ואני רוצה להוסיף עוד מישהו שהוא

1. נהג חדש

2. צעיר מ40

3. עוד נהג (עכשיו יש שניים)

זה מצטבר לסכום מגוחך

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
חבל שלי בירר כמה יעלה לו מקיף ל - 323F ידנית.

 

הוא נהג חדש, עוד חודשיים בן 24, אין לו שום ניסיון בנהיגה חוץ מהשיעורים שהוא לקח.

 

הציעו לו (לא זוכר באיזו חברה) 7500 ש"ח לביטוח מקיף.

 

סה"כ :2000 לחובה ו 7500 למקיף = 9500 כולל.

 

נורמלי ?

 

שמוליק

 

קודם כל - הוא נהג חדש או צעיר?? כלומר, הוא הוציא רישיון ממש לא מזמן? כי אם כן זה בהחלט משפיע על הפרמייה, אפילו שהוא בן 24.

 

בכל זאת 7500 למקיף זה הרבה והוא צריך לבדוק בחברה אחרת, אני בטוח שהוא יוכל לרדת ל-5000 או פחות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חבל שלי בירר כמה יעלה לו מקיף ל - 323F ידנית.

 

הוא נהג חדש, עוד חודשיים בן 24, אין לו שום ניסיון בנהיגה חוץ מהשיעורים שהוא לקח.

 

הציעו לו (לא זוכר באיזו חברה) 7500 ש"ח לביטוח מקיף.

 

סה"כ :2000 לחובה ו 7500 למקיף = 9500 כולל.

 

נורמלי ?

 

שמוליק

 

קודם כל - הוא נהג חדש או צעיר?? כלומר, הוא הוציא רישיון ממש לא מזמן? כי אם כן זה בהחלט משפיע על הפרמייה, אפילו שהוא בן 24.

 

בכל זאת 7500 למקיף זה הרבה והוא צריך לבדוק בחברה אחרת, אני בטוח שהוא יוכל לרדת ל-5000 או פחות.

 

רוני

 

עד גיל 24 זה נחשב צעיר, לא ?

 

הוא רק עכשיו הוציא רישיון והוא עדיין לא בגיל 24.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
עד גיל 24 זה נחשב צעיר, לא ?

 

הוא רק עכשיו הוציא רישיון והוא עדיין לא בגיל 24.

 

שמוליק

 

אני לא בטוח בזה לחלוטין, אבל זה עד גיל 21 ושנתיים ניסיון לנהג חדש. כלומר אם הוצאת רישיון בגיל 18 אתה נהג חדש מבחינת הביטוח עד 21. אם הוצאת בדיוק ביומולדת 20 שלך, אתה נהג חדש עד 22.

 

בנוגע לנהג צעיר - זה עד 24 כולל שנתיים ניסיון. כלומר אם הוא הוציא ביומולדת 24, יש לו עוד שנתיים להיות נהג חדש.

 

כמו שאמרתי - לא סגור על זה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הוא בטח עשה שטות כמו לרשום את עצמו כנהג הראשי או היחידי ואז הביטוח צפוי לטפס חזק אם הוא היה רושם את סבתא שמחדשת רישיון כבר 50 שנה אבל לא נהגה אף פעם ואין לה רקורד של תאונות ואמור להיות לה ניסיון המחיר היה צונח .

פורסם

אין סיכוי שמזדה תעלה כל כך הרבה...

המחיר שהוא קיבל שווה לביטוח מקיף של ב.מ.וו 528 חדשה לגמרי ואין שום מצב שמזדה 323 תהיה מקבילה לב.מ.וו סידרה 5

 

שיברר בעוד חברות גם אם הוא נהג חדש - גם אם האוטו אדום, שחור, בורדו מטאלי, לבן או בצבע שקוף...

אין קשר בין צבע הרכב למחיר הביטוח ואני אחרי כמה וכמה רכבים (נכון להיום ב.מ.וו) בכל מיני צבעים...

 

הבינו שהוא לא מבין לדחפו לו מחיר בשמיים...

מזדה לא צריכה להיות יותר מ - 3000 שקל למקיף ואם הוא נהג חדש אז עוד כמה שקלים...

גג שבגג זה 3500 ביטוח - גג !!

פורסם
אין סיכוי שמזדה תעלה כל כך הרבה...

המחיר שהוא קיבל שווה לביטוח מקיף של ב.מ.וו 528 חדשה לגמרי ואין שום מצב שמזדה 323 תהיה מקבילה לב.מ.וו סידרה 5

 

שיברר בעוד חברות גם אם הוא נהג חדש - גם אם האוטו אדום, שחור, בורדו מטאלי, לבן או בצבע שקוף...

אין קשר בין צבע הרכב למחיר הביטוח ואני אחרי כמה וכמה רכבים (נכון להיום ב.מ.וו) בכל מיני צבעים...

 

הבינו שהוא לא מבין לדחפו לו מחיר בשמיים...

מזדה לא צריכה להיות יותר מ - 3000 שקל למקיף ואם הוא נהג חדש אז עוד כמה שקלים...

גג שבגג זה 3500 ביטוח - גג !!

 

איך הגעת לסכום כ"כ נמוך? נהג חדש שהוא בעל הפרמייה מייקר אותה באלפי שקלים, שלא לדבר על כך שכנראה והמכונית הנ"ל נהנית מ"ביקוש" גבוה, לאו דווקא בעסקאות לוי יצחק... :roll:

 

עלות ביטוח מכונית לא נקבעת רק לפי מחירה, אלא גם לפי הסחירות שלה בשוק הגניבות וגובה המעורבות שלה בתאונות (תביעות נגד חברות הביטוח).

אני לא אומר ש-7,500 זה מוצדק, ולבטח אפשר להוריד את העלות הזאת על ידי חקר שוק טוב יותר ורישום הפוליסה על מישהו בעל ותק של 3 שנים ללא תביעות, אבל מופרך לחלוטין זה ממש לא.

פורסם

זה סכום נורמאלי... אולי לפורשה.

 

זה אפילו לא לנטיס, זה 323F זה אוטו ישן השנה האחרונה לפני שזה נהיה לנטיס זה 94 אין שום סיכוי שהמקיף יהיה 7500 בחיים! 7500 שקל זה ראסמי שליש מהמחיר של האוטו זה לא סביר בכלל, בקצב הזה בשלוש שנים אם האוטו שלו לא הלך טוטאל הוא יכול בכסף של הביטוח לקנות את אותו אוטו שוב.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
חבל שלי בירר כמה יעלה לו מקיף ל - 323F ידנית.

 

הוא נהג חדש, עוד חודשיים בן 24, אין לו שום ניסיון בנהיגה חוץ מהשיעורים שהוא לקח.

 

הציעו לו (לא זוכר באיזו חברה) 7500 ש"ח לביטוח מקיף.

 

סה"כ :2000 לחובה ו 7500 למקיף = 9500 כולל.

 

נורמלי ?

 

שמוליק

 

:shock:

 

מאוד יקר.

אם אתה רוצה לקבל הצעה ממש זולה צור קשר בה.פ.

 

קודם כל - הוא נהג חדש או צעיר?? כלומר, הוא הוציא רישיון ממש לא מזמן? כי אם כן זה בהחלט משפיע על הפרמייה, אפילו שהוא בן 24.

 

בכל זאת 7500 למקיף זה הרבה והוא צריך לבדוק בחברה אחרת, אני בטוח שהוא יוכל לרדת ל-5000 או פחות.

 

רוני

 

עד גיל 24 זה נחשב צעיר, לא ?

 

הוא רק עכשיו הוציא רישיון והוא עדיין לא בגיל 24.

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

לא יודע איזו חברת ביטוח זו אבל זה נשמע סיגנון "ביטוח ישיר" ודומיהם.

עלות מקיף לרכב כזה לא אמורה להיות מעל 3000 שקלים.

חובה עוד 2000 לערך ופה נגמר הסיפור.

 

בנוגע לצבע, זו הפעם הראשונה שאני שומע כזה דבר, הייתה לי מכונית כחולה וכרגע הראלי אדומה ומשום מה המחיר עדיין נשאר במינימום, כלומר 2200 למקיף ו-2000 לחובה.

סה"כ 4200 שזה המחיר המינימלי היום לביטוח מקיף+חובה.

 

לשלם 7200 ש"ח לביטוח מקיף זו שערוריה, דפוק מי שישלם כזה מחיר.

7200 שקל מקיף+חובה, עדיין מופרך.

אני אישית לא הייתי משלם אגורה שחוקה מעל 5000 שקל לכולל.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
חבל שלי בירר כמה יעלה לו מקיף ל - 323F ידנית.

 

הוא נהג חדש, עוד חודשיים בן 24, אין לו שום ניסיון בנהיגה חוץ מהשיעורים שהוא לקח.

 

הציעו לו (לא זוכר באיזו חברה) 7500 ש"ח לביטוח מקיף.

 

סה"כ :2000 לחובה ו 7500 למקיף = 9500 כולל.

 

נורמלי ?

 

שמוליק

 

:shock:

 

מאוד יקר.

אם אתה רוצה לקבל הצעה ממש זולה צור קשר בה.פ.

 

קודם כל - הוא נהג חדש או צעיר?? כלומר, הוא הוציא רישיון ממש לא מזמן? כי אם כן זה בהחלט משפיע על הפרמייה, אפילו שהוא בן 24.

 

בכל זאת 7500 למקיף זה הרבה והוא צריך לבדוק בחברה אחרת, אני בטוח שהוא יוכל לרדת ל-5000 או פחות.

 

רוני

 

עד גיל 24 זה נחשב צעיר, לא ?

 

הוא רק עכשיו הוציא רישיון והוא עדיין לא בגיל 24.

 

כן... כעיקרון עכשיו הביטוח שהוא משלם זה הביטוח הכי יקר שאפשר לשלם...

 

זה גם נהג חדש וגם נהג צעיר... גם אני שילמתי משהו כזה על ביטוח קצת פחות וגם אני נהג צעיר וחדש אבל האוטו שלי עולה פי 2 מה323F אין שום סיבה לשלם כזה מחיר זה טירוף... אם הוא לא מצליח למצוא ביטוח יותר זול מזה כבר עדיף לו לא לעשות מקיף בכלל או לחכות שהוא יגיע ל24 ואז הביטוח ירד... אז הוא חוסך בשנתיים מספיק כסף כדי לקנות את אותו אוטו שוב

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...